wie kent deze suzuki

full

Deze dus.. Wie kent deze fiets is de vraag... Denk dat je hem zelf wel kent gezien je nickname ;) Het is een GSX-R 750W in Telefonica kleuren, wat wil je er nog meer van weten?
 
ik heb hem van een handelaar gekocht en ben benieuwd of ik de vorige eigenaar kan vinden
ik weet namelijk helemaal niks van die motor
-heeft hij in de puin gelegen
-waarom heeft hij hem verkocht
-is er nog een monoseat
-is hij voor de racerij gebruikt
en misschien nog meer vragen
 
ik heb het bij afbeelding kenmerken gedaan
en dan je breedte en hoogte kleiner maken
zo heb ik het gedaan of dat de juiste manier is durf ik je niet te zeggen
 
ik heb hem van een handelaar gekocht en ben benieuwd of ik de vorige eigenaar kan vinden
ik weet namelijk helemaal niks van die motor
-heeft hij in de puin gelegen
-waarom heeft hij hem verkocht
-is er nog een monoseat
-is hij voor de racerij gebruikt
en misschien nog meer vragen

handig, eerst kopen en dan kijken of ie goed is |(
 
mocht iemand nog een mono seat kap hebben in deze kleur mag je het natuurlijk ook vertellen als hij tenminste te koop is anders heb ik er ook niks aan
 
ik heb hem van een handelaar gekocht en ben benieuwd of ik de vorige eigenaar kan vinden
ik weet namelijk helemaal niks van die motor
-heeft hij in de puin gelegen
-waarom heeft hij hem verkocht
-is er nog een monoseat
-is hij voor de racerij gebruikt
en misschien nog meer vragen

Als je zekerheid wilt. wil ik wel ruielen hoor, de mijne heeft niet in puin gelegen, de vorige eigenaar verkocht hem omdat hij niet wilde dat zijn vrouw erop reed, is geen ex-race motor, en heeft ook geen monoseat :P
 
Als de motor in goeie staat is zonder problemen, en gewoon goed zen ding doet, is het toch niet belangrijk wat er vroeger mee gebeurt is? :?
 
Kan iemand niet gewoon nieuwsgierig zijn? Is een opvallende fiets, dus de kans is groot dat er iemand is die zegt: he die ken ik.

Ik dacht dat gsxr750w gewoon blij is met zijn nieuwe fiets, maar gewoon nog meer wil weten. Is toch altijd interessant?
 
Kan iemand niet gewoon nieuwsgierig zijn? Is een opvallende fiets, dus de kans is groot dat er iemand is die zegt: he die ken ik.

Ik dacht dat gsxr750w gewoon blij is met zijn nieuwe fiets, maar gewoon nog meer wil weten. Is toch altijd interessant?
zodan leef jij ook nog?
Das een tijd geleden *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan