Wie kent deze V-max?

BerryMaX

Die hard MF'er
28 dec 2003
649
0
Rotterdam
Hallo,

ik heb deze Max vorig jaar september aangeschaft bij van der Heijden Motors in den Bosch. Nu ik na een aantal fikse modificatie's de tijd heb om andere dingen te doen wil ik graag weten wie de vorige eigenaar was om zodoende enige history naar boven te krijgen. Betreft een '88 canadeese V-max met een stage 7 kit.
Wat ik bijvoorbeeld wil weten is wat er aan het blok verder is gedaan dan de stage 7 kit, omdat ik dit jaar het blok nog niet open heb gehad en ik het vermoeden heb dat de cilinder inhoud ietsjes meer is dan standaard.

Laat het me weten op BoJoY@chello.nl
YAM-008-VMAX-Paars.jpg

En dan lachen met de Belgen, wij kunnen te minste op het "boekje" zien wie de laatst (ingeschreven) eigenaar was.

Kan je de gegevens niet opvragen via jullie dienst 'inverkeerstelling'?

ik zeg alleen maar: "pas op bij v/d Heyden"

Doen zich vreemde verhalen de ronde.... Kweet niet of ze kloppen, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2

ik zeg alleen maar: "pas op bij v/d Heyden"

Doen zich vreemde verhalen de ronde.... Kweet niet of ze kloppen, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2

Breek me de bek niet los. Ik kocht ooit een ZX10 bij deze club en die ging natuurlijk stuk net ná de garantieperiode. Pas toen bleek dat er geen draad origineel was aan het ding. Sommeige dingen moest ik speciaal uit de VS laten komen. Hele kabelboom was anders. Kleppen anders. Om gek van te worden. Dat hadden ze best effe kunnen melden, dan had ik m noooooit gekocht.

MAzzl,

Roland

De "Berry's " ;)

als je heel goed en specifiek de zoekfunctie gebruikt kun je een MF-er vinden die het voor je op kan zoeken :X :X :X

Daar zullen er heel veel niet blij mee zijn Max O-) O-) O-)

van der Heijden weet ik dat het niet helemaal 'halal' is, ik had die Max meegenomen en na 5 minuten(wel een proefrit gemaakt)stond de temp dik in de rooie, zat dus geen druppel koelvloeistof in. Prijs was goed dus ik moet eigelijk niet mekkeren.

Maar van wie is dat fuc.... ding nou geweest??

Terug
Bovenaan Onderaan