Wie kent een rijschool in Best?

-Twilight

MF veteraan
2 mrt 2004
4.385
2
Amsterdam
M'n zus gaat met lessen beginnen :}

Alhoewel, dat is de bedoeling. Ze wil alleen graag lessen in Best, bij haar werk in de buurt (Philips). TFSU is een beetje lastig, omdat elke rijschool zo'n beetje het woordje "best" erin heeft staan blijkbaar.

Dus vandaar mijn vraag: wie heeft er gelest in deze plaats en is het goed bevallen? Ze heeft wel een rijschool op het oog, maar daar moet je minimaal drie uur achter elkaar gaan lessen en daar heeft ze weer net te weinig tijd voor.

Alvast bedankt,

-Twi.
 
ga nou niet voor diegene die het dichtste bij is maar ga voor kwaliteit.de rijschool die in motorhuis eindhoven zit staat heel goed aangeschreven.mijn vriendin heeft hier ook gelest en de instructeurs zijn buiten heel vaardig ook erg aardig.zij had het adres van haar vriendin gekregen en die had al wat rijscholen geprobeert en voelde zich nergens op haar gemak maar hier dus wel.het is ook niet de allerduurste en dat is toch ook wel fijn om te weten.goede les-goede examenvoorbereiding -vriendelijk en betaalbaar wat wil je nog meer.hoog slagingspercentage. is ook lekker want je wilt je papiertje in een keer halen.niet alleen omdat je snel je rijbewijs wilt maar ook omdat het examen al duur genoeg is.enne vooral niet te lang wachten hè want motorrijden is echt geweldig.groeten :boedhaman
 
Ik heb zelf les gehad bij Wim Verbeek in Best en was daar goed over te spreken (1e keer geslaagd), relaxte lui en goede instructies.
Is al wel 10 jaar geleden en ik weet niet of ze het nog steeds doen, in het telefoonboek staan ze vermeld als autorijschool. Zou zeggen bel eens op.

Adres:
Autorijschool Verbeek Wim
Kap H G M Koopmansstraat 8
5684WG Best [kaart]
Tel: 0499 373986

Succes.

Ps. Al ze nog theorieboeken nodig heeft. mijn vriendin wil ze verkopen. Zie mijn topic bij Gezocht en gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig heb ik ook mijn rijbewijs gehaald bij rijschool Wim Verbeek (of beter gezegd bij zijn vrouw Sonja).
Ook bij mij is dat jaren geleden, maar ik ben daarna nooit meer een vrouw tegengekomen die zo goed met een motor overweg kon :)
Als zij het nog doet, is het zeker een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan