Wie kent Joop de Kok motoren uit Zeeland?

O.E.B

MF veteraan
3 jan 2009
1.589
0
Vlissingen
Facebook
De titel zegt het al, wie kent Joop de Kok motoren uit Zeeland, ('s Gravenpolder om precies te zijn).

Ben benieuwd.

Grzz
 
Kennen is een groot woord, maar ben er een paar keer wezen kijken. Had toen best wel het een en ander staan voor redelijke prijzen, neemt de tijd voor je en heeft koffie. Heb er zelf toen geen motor gekocht (die die ik wilde hebben bleek te klein voor mij).

De motoren die hij had staan waren netjes, hij vertelde eerlijk wat er allemaal mee was en hetgeen ik van de motoren van mijn "keus" had gelezen op internet klopte met hetgeen er stond.

Is echter 3 jaar terug, dus weet niet wat er nu allemaal staat en hoe dat er aan toe is. Leek mij toen wel betrouwbaar.
 
Vroeger veel onderhoudt laten doen en altijd tevreden over het gedane werk en de prijs. Joop maakt op mij altijd een eerlijke indruk maar het is wel een aparte echte motor gek en geen gladde verkoper.
 
Yep, geweest en gekocht... Motor heeft nog maar 1800 km en nog 14 maanden fabrieksgarantie dus zou wel moeten goedkomen. Hij is druk maar liet een goede indruk achter en hij is nergens te beroerd voor (nieuwe band naar keus etc etc). Ben benieuwd! Na woensdag wordt ie gebracht!

full
 
Yep, geweest en gekocht... Motor heeft nog maar 1800 km en nog 14 maanden fabrieksgarantie dus zou wel moeten goedkomen. Hij is druk maar liet een goede indruk achter en hij is nergens te beroerd voor (nieuwe band naar keus etc etc). Ben benieuwd! Na woensdag wordt ie gebracht!

[afbeelding]

Allereerst gefeliciteerd! Ziet er leuk uit zo op de foto.
1800km en toe aan een andere band? Dan is die goed ingereden 8-)
Vorige eigenaar heeft er zo te zien goed aan gewerkt om van die schaamranden af te komen. :+

Maar wat zitten er nu voor een uitlaten (of zoiets) aan ? :N
Smaak is uiteraard persoonlijk maar dit is niet echt mijn ding.
 
Nou bandje is wel netjes hoor, op de foto ziet het er veeel erger uit dan dat het is. Ook die "schaamranden" zitten er gewoon nog op. Maar goed er ging niet heel veel van de prijs af, maar kon er wel een band bij krijgen of iets anders bij krijgen (hij blij, ik blij). En in een motorblad stond pasgeleden een test van een Z750 en hun concludeerden dat bijv. een Bridgestone BT021 véél beter zou rijden dan een origineel...

Uitlaat is idd een Laser Xtreme GP. Komt echt geluid uit!! Helemaal zonder DB-killers :9

En ja binnenkort zien jullie me wel rijden, als het goed is na 22 april want dan heb ik pas m'n AVD-examen... :$ _O- maar je kan de motor maar alvast hebben:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan