Wie kent RPM Carbon uit Thailand?

ZEDPower

MF'er
18 jan 2009
97
11
Zuid Holland
Hi, voor een ZX10R 2018 ben ik op zoek naar carbon onderdelen , en omdat ik een paar onderdelen in carbon wil hebben die niet overal verkrijgbaar zijn (o.a. front-lips en dashinlay), kwam ik op deze site uit www.rpmcarbon.th. Ze hebben precies wat ik zoek, en het lijkt erop dat ze een grote klantenkring hebben, maar als ik verder ga zoeken naar reviews oid, kom ik niks tegen. Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Andere suggesties voor carbon parts zijn ook welkom.
 
Hi, voor een ZX10R 2018 ben ik op zoek naar carbon onderdelen , en omdat ik een paar onderdelen in carbon wil hebben die niet overal verkrijgbaar zijn (o.a. front-lips en dashinlay), kwam ik op deze site uit www.rpmcarbon.th. Ze hebben precies wat ik zoek, en het lijkt erop dat ze een grote klantenkring hebben, maar als ik verder ga zoeken naar reviews oid, kom ik niks tegen. Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Andere suggesties voor carbon parts zijn ook welkom.
Uiteraard zul je niet veel reviews tegenkomen in westerse letters. In thailand wordt ook veel minder online gekocht. Er zijn veel fabriekjes in indonesie, thailand en de filipijnen die uitlaten en accessoires produceren, vaak met een klinkende naam erop zoals T4, akrapovic enz. In de praktijk heb je dan een mooi 'slick' uitziend pijpje zonder echte performance en met een beste bak herrie. Ik heb zelf een filipijnse T4 uitlaatdemper op een xr zitten, het staat mooi, maar geen performance. Ik heb ook een alu powder gecoate bashplate eronder, die is echt wel goed. Geen geld ook.
 
Laatst bewerkt:
FF een update, ik ben uiteindelijk bij ffcarbon terecht gekomen. Duits bedrijf, goedkopere verzendkosten, geen inklaring etc. kwaliteit is goed, ik ben er tevreden mee. levertijden is wel een probleem, aantal maanden moeten wachten op de levering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan