Wie komt er de 23e?

Rond de duizend leden en nu nog maar ong. 25 mensen die al zeker weten dat ze gaan komen :?
Jongens en meisjes, wordt eens wakker, dit is HET feestje van het forum hoor ! :(
Sturen die bevestigings-mailtjes ! ;)
 
Ik denk dat er een hoop mensen op de "bonnefoi" gaan komen.. :)

Errug leuk natuuurlijk....maar misschien daarom dat er nog niet zoveel aanmeldingen zijn :?
 
Het lijkt me leuk om te komen, maar nog niet 100% zeker, ivm mogelijke andere (saaie) verplichtingen die dag. Moet ik het jullie voor de 23e laten weten of kan ik ook gewoon langs komen?
 
Rond de duizend leden en nu nog maar ong. 25 mensen die al zeker weten dat ze gaan komen :?
Jongens en meisjes, wordt eens wakker, dit is HET feestje van het forum hoor ! :(
Sturen die bevestigings-mailtjes ! ;)

Je moet ook kijken naar het aantal leden dat is ingelogd... (dat zijn er niet zoveel) Er zijn een boel mensen die nul keer iets hebben gepost op het forum + altijd een boel mensen die alleen maar lezen en niet aanmelden.

Ik las eerst ook alleen maar, dacht dat ik niets zinnigs had toe te voegen.
Nadat ik me heb aangemeld heb ik al heeeeeel vaak op "post reactie" geramd..
Niet dat het nu zo zinnig is wat ik allemaal vertel maar het die registratie is toch een soort van drempel die hoog lijkt maar die eigenlijk niets voorstelt... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mis ik hier iets ???

PS ik kom wel, mailtje komt nog !
Ik word verkeerd begrepen, geloof ik. Ik bedoelde dat het weinig mensen zou boeien of ie wel of niet kwam, vandaar de :+

Deze zondag moet ik weer aan het werk en ben ik er de komende twee maanden niet, vandaar dat ik niet kom. Hopende het zo genoeg uitgelegd te hebben,

Hoogachtend,
Bert

of Henk
 
ik ben van de partij dudez!!!

is er nog ruimte om te stunten daaro?
ik wil nog wel ff jonges een paar acties zien doen...hehehe..
 
Je hoeft je niet op te geven, er is nix verplicht!!
We zitten op een klein industrieterreintje (de Rumpst) waar, als er goed geveegd is, je wel wat kan doen.
 
Kweet het nog niet.
Die tent is om 21.00 open las ik, maar sommigen zijn vast wel eerder van de partij zeker?
Als ik ga, kan ik vast wel bij een groep aansluiten ofnie? Moet uit Emmen komen.
 
wat voor feestje is het eigenlijk...


en moet je van tevoren je naam opgeven of kan je ook gewoon langskomen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan