Wie komt er nog meer uit Drachten?

seerd

MF'er
29 apr 2002
249
0
drachten
hallom allemaal,
iik heb een vraag wei komen er allemaal uit de buurt van drachten?
wel leuk om hen eens in de buurt te ontmoeten ipv alleen ff zwaaien asl jullie ook op de afritten bezig zijn.

groeten TLSeerd
 
Haai, ik kom uit Heerenveen maar vaak wel richting Drachten te vinden, mijn broer woont daar namelijk! Ga dus wel es ff gauw met motor daarheen.
Volgende keer zwaai ik naar je!
 
Ik kom ook uit Drachten, en heb je al eens op de afritten gezien vorige week.
Deze week weer afritjes als 't mooi weer blijft?

Gr peter (FZ 600) :]
 
Ik ook, ben jij die gozer met die Motoportoutfit/ -bike? dan heb ik wel eens met je gepraat volgens mij, bij jou komt toch ook je sik onder je helm uit?

Groetjes! :+
 
Ik ook, ben jij die gozer met die Motoportoutfit/ -bike? dan heb ik wel eens met je gepraat volgens mij, bij jou komt toch ook je sik onder je helm uit?

Groetjes! :+

Nog steeds achter de comp. bij stage?
Waar ben je dit weekend heen geweest? binnenkort even op een avond afritjes rijden ok. :)
 
Ik ben in Drachten geboren en heb er zo'n 18 jaar gewoond. Daarna heb ik in Groningen en Leeuwarden gestudeerd en sindsdien woon en werk ik weer in Drachten.

Binnenkort gaan we verhuizen naar de provincie Groningen en heb ik een goed excuus om elke dag op de motor naar het werk te gaan, in plaats van de 10 minuutjes fietsen zoals ik nu doe. :]
 
Ik kom uit De Veenhoop(10 km van Drachten) ben vorig jaar vies hard onderuit gegaan op een afrit dus ik ga niet mee!!!!
Maar over een half jaar misschien
(ZX7R Akira Replica)
 
ik kom zelf orspronkelijk uit boornbergum dus weet zeker waar de veenhoop ligt.
woon ook nog maar 3 jaar in drachten.

duh tuurlijk weet ik wie je bent peter dat had je niet hoeven melden.

ergodyne1 volgens mij weet ik wie je bent, jij bent toch die gozer op die srad en je vriendin is dat die meid die steeds binnendoor komt bij jou op haar gs500e?
mijn vriendin is die op de fzr400rrsp die haar voetsteun naast jou over de grond schraapt.
laatst dacht ze dat je met pech stond zo snel schoot ze om jou heen maar je reed nog wel bleek achter af.

leuk dat er wat mensen hebben gereageerd lijkt me leuk om eens te treffen bij de afritten.


c u

mzl TLSeerd
 
ik kom zelf orspronkelijk uit boornbergum dus weet zeker waar de veenhoop ligt.
woon ook nog maar 3 jaar in drachten.

duh tuurlijk weet ik wie je bent peter dat had je niet hoeven melden.

ergodyne1 volgens mij weet ik wie je bent, jij bent toch die gozer op die srad en je vriendin is dat die meid die steeds binnendoor komt bij jou op haar gs500e?
mijn vriendin is die op de fzr400rrsp die haar voetsteun naast jou over de grond schraapt.
laatst dacht ze dat je met pech stond zo snel schoot ze om jou heen maar je reed nog wel bleek achter af.

leuk dat er wat mensen hebben gereageerd lijkt me leuk om eens te treffen bij de afritten.


c u

mzl TLSeerd

Ja sorry Seerd, kan er ook niks aan doen dat zij zo snel is! ;) zouden er meer zijn met dat probleem van ons? dat die meiskes je voorbijgaan? enne volgende keer wel even zwaaien he, Oosterwolde, maandag...

Groetjes!

Oh ja Peter, bel effkes, spreken we wat af!
 
huh reed jij zaterdag bij oosterwolde?
nooit gezien.
wij kwamer terug van assen denk of gingen net heen ff bij de paasraces geweest.
was leuk daar, nieuwe sliders voor miep gekocht en nog een setje circuit banden voor haar.
gaan we van de week nog rijden?
ik moet morgen ff mijn nieuwe kettingen tandwielen er op zetten en dan kan ik weer gaan.
met mijn banden omzetten wacht ik nog ff ivm regenval en dan heb ik leiver deze erom dus die kan ik zaterdag wel doen dan.
p.s. ik ga zaterdag ook remappen.

mzl TLSeerd
 
nee ik heb mijn ketting eraf liggen en de tandwielen eraf.
dus echt rijden word het niet mischien dat ik ff de fzr pak maar dan zie je het wel.

mzl TLSeerd
 
nee gewoon zilver/staal kleurig.
ik zal wel ff voor je vragen van de week.
zat er trouwens in een half uur onder.

mzl TLSeerd
 
Hee Seerd heb vanavond met je staan praten bij de Sligro in DR888.
Kom uit omgeving Dr888 en rij op een VFR 400 R van '92.
Woensdag naar Assen,hopelijk is het dan beter weer!

Groeten Speedfreak98
 
ja dat had ik al door.
het ging niet echt lekker ik gleed steeds weg op de afrit maar hopelijk komt het morgen wel goed.


TLSeerd
 
ghehegh ik d8 laat ik ook eens reageren op dit ouwe topic, 9ik kom dus ook uit dr88 en rij op een castrol groene gsx 750f uit 91. daar is er maar een van dus als je die ziet weet je het wel gheghe
 
Ik kom uit Sneek. Nu mijn fazer de deur uit is en ik een Gsxr 600 2006 gekocht heb zal ik vaker te vinden zijn op afritten en klaverbladen }) :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan