wie komt er uit spijkenisse?

ja op de maaswijk weg wel veel controle, ( bij de fiets brug)

de brug staat wel eens op en ja, maar de hartel brug maar zelden toch. ?? !!
de hartelbrug gaat niet zoveel open maar moet je eens na je werk spijkenisse inrijden naar de donk :?
een half uur vanaf de botlek tunnel is zo voorbij
er is ook niet echt veel te beleven in spijkenisse
woon nu in een rustig dorp en dat bevalt mij veel beter
 
de hartelbrug gaat niet zoveel open maar moet je eens na je werk spijkenisse inrijden naar de donk :?
een half uur vanaf de botlek tunnel is zo voorbij
er is ook niet echt veel te beleven in spijkenisse
woon nu in een rustig dorp en dat bevalt mij veel beter

op de motor heb je daar geen last van.
maar met de auto kan je wel ff staan ja !! '(

maar valt er in een rustig dorp meer te beleven dan ???
 
Ben mijn GSXR 600 2004 nog aan het inrijden. Zijn er nog bikers met High Performance motoren die nog tips hebben op dit gebied?

Worden er wel eens leuke en snelle motorritjes afgesproken tussen maaswijk en/of spikecity bikers?

Ja hoor, het standaard ritje op Voorne Putten is altijd leuk om op een avondje te doen.
 
Weet iemand nog een lekker bochie hiero in Spijkenisse?
Heb geloof ik de meeste wel gehad. Dus als iemand nog een leuk bochie in de buurt weet, roept u maar :)
 
Ja hoor, het standaard ritje op Voorne Putten is altijd leuk om op een avondje te doen.
het standaard ritje is : spike richting oostvoorne, linksaf richting rockanje, bakkie doen bij motoport, via helevoet terug??? stekman is nu graag van de partij. Over 1 week met Stekvrouw op haar verse zetel.
 
het standaard ritje is : spike richting oostvoorne, linksaf richting rockanje, bakkie doen bij motoport, via helevoet terug??? stekman is nu graag van de partij. Over 1 week met Stekvrouw op haar verse zetel.

dat is ook mijn favo ritje !!!!

perfect om gewoon ff een klein stukje te rijden, soms plak ik er ook nog ff een maasvlakte aanvast.

:] we kunnen wel eens een spijkenisse MF rit houden, en dan dat stukje rijden :]
 
yep ook spikecity.
en waar je ook wel lekkere bochten heb is als je de botlektunnel uitkomt richting spijkenisse dan de hartelbrug passeert en dan de eerste eraf gaat is een lekkere doordraaier naar rechts.
en dan verder over de sluizen is ook wel gaaf maar pas op niet te sportief in de tweede bocht want als je die uitkomt sta je gelijk naast een politieburo'tje.




mazzelllllll
 
het standaard ritje is : spike richting oostvoorne, linksaf richting rockanje, bakkie doen bij motoport, via helevoet terug??? stekman is nu graag van de partij. Over 1 week met Stekvrouw op haar verse zetel.

Ritje: Spijkenisse, Simonshaven, Zuidland, Abbenbroek (prachtige S-bocht), Oudenhoorn, Hellevoet, Nieuwenhoorn, Oostvoorne (vrrrrroooeeeemmmm westvoornseweg....vrrooeemmmm), Brielle, Vierpolders, Rockanje (S-bochten, inmiddels met grind aan de binnenkanten :( ), Hellevoet, Ouderhoorn, Abbenbroek....

O ja, door de weeks is het ook leuk om door Biert heen te rijden.... :]
 
O ja, door de weeks is het ook leuk om door Biert heen te rijden.... :]
Ik dacht dat je zei leuk om een biertje te drinken. :-)
Ben hier nog niet zo bekend maar zag toen ook dat ik in het weekend niet door Biert heen mag rijden. Doorrijden langs die verbrande boerderij brengt je weer terug in spike. :-( en kan je weer opnieuw beginnen
 
Biert is wel leuk, jammer dat ze al die drempels er heben hoewle er een bocht ik een mooie lange waar je als een donder je er door heen ken jagen leuk om daar te rijden inderdaad, alleen het weekend is het alleen afgesloten voor motoren :(
 
Zijn er nog spikecity bikers / Maaswijk bikers die zaterdag naar de TT-assen gaan? Ik ben er klaar voor! Ga effe vrienden oppikken in nieuwekerk ad ijssel en dan stukje gouda Highway en dan ergens grootendeels binnendoor steken.

ggggggassssss
 
Een jonge meid uit Spijkenisse
Zit nogal in het ongewisse
Met zichzelf weet zij geen raad
Want voor het verrichten van de daad
Hoef je maar te kijken en klaar isse.


Verkeerde topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan