Wie koopt er nog een nieuwe?

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Nu de credietcresis hard om zr heen slaatwie durf er nu nog nu een niewe moter te kopen? of tweede hans
Wie heb ter neog werk volgend jaar en wie moet werkloos door die leven strakies.
Alle maal op potten of lekke spenden bij de dealer, ik ben verzichtig.
Ik rij me ouwe fjr helemaal op, want de cresis je weet maar nooit ja toch niet dan.D3e media zegt dat ik niet moet uit geven want van wege de krisis en de politie k zeggen dat ik juist moet spullen kopen voor de cresis.Zelf ben ik tegen die cresis!
Ik weet niet meer, ik stem overig. -O-


edith: spelfout.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan volgend jaar een huisje aan te schaffen.
Heb net een motor aangeschaft (bewust nu al...) En ik hoef de eerste tijd niet wat anders.

Tja, ik zou zeggen... lekker sparen. En als je mooi in de + staat met je spaargeld, waarom niet?
 
Nu de credietcresis hard om zr heen slaatwie durf er nog nu een niewe moter te kopen?
Wie heb ter neog werk volgend jaar en wie moet werkloos door die leven.
Allemaal op potten of lekke spenden bij de dealer, ik ben verzichtig.
Ik rij me ouwe fjr helemaal op, want de cresis je weet maar nooit ja toch niet dan.D3e media zegt dat ik niet moet uitgeven want vanwege de krisis en de politiek zeggen dat ik juist moet spullen kopen voor de cresis.
Ik weet niet meer, ik stem overig. -O-


edith: spelfout.

die kreditcrisis moet niet de reden zijn om meteen naar de fles te grijpen ;)

het beste zou zijn dat mensen gewoon geld blijven uitgeven en juist niet gaat oppotten.
als mensen niks meer uitgeven gaan bedrijven failliet, worden mensen werkloos en verdwijnt hun geld extreem snel.

ik ga iig mijn motor opknappen, geld voor een nieuwe heb ik niet '(
 
waarschijnlijk komt er een "nieuwe" suzuki gsr 600 bij mij ..
is een overstock model van 2007 voor 6300 € ...

( ps .. zou ik iets van de prijs af kunnen halen of mss opties ?? .. )
 
Met zoveel spelfouten ligt een kredietcrisis overal en iedere dag op je te wachten, dus ik zou gewoon een nieuwe kopen. Het maakt niet echt uit in dit geval.

:+
 
als ik jou was zou ik geen motor kopen, maar een cursus Nederlands _O- :')


:+


Maar uhm.. nee geen nieuwe motor. 2010, dan ga ik voor een nieuwe. Dan brengt mijn R6 uit 07 ook nog redelijk wat op _O-

:W
 
Kreditcrises mijn reet... valt best mee volgens mij.
De overheid heeft gewoon wat verzonnen.
Zei Wouter Bos zelf althans geloof ik.

Je helpt een bank uit de brand, verzint er een kreditcrisis bij zorgt er voor dat een aantal dingen weer goedkomen voila je bent weer populair.
 
Kreditcrises mijn reet... valt best mee volgens mij.
De overheid heeft gewoon wat verzonnen.
Zei Wouter Bos zelf althans geloof ik.

Je helpt een bank uit de brand, verzint er een kreditcrisis bij zorgt er voor dat een aantal dingen weer goedkomen voila je bent weer populair.

'(

ja de kreditcrisis stelt niks voor |( is propaganda van wouter bos.

nou, ik hoop dat je gelijk hebt, echt waar!
maar ik vrees dat het de komende 2 jaar nog wel eens heel zuur kan gaan worden
 
Ik ben werkeloos geworden omdat het zo slecht gaat waar ik zat. En ik heb besloten lekker werkeloos te blijven een half jaar lang.

Geen uitkering, helemaal niks. Ben gewoon aan het rentenieren en dat als student *D

Als ik een andere bike zou willen zou ik het wel kopen, maar je moet het wel afwegen of het verstandig is etc. Heeft natuurlijk geen prio, motorrijden is puur hobby.
 
Ik heb de GSA nog geen anderhalf jaar, dus komend jaar inruilen zou wel erg vlot zijn. Tenzij er door de kredietcrisis heel interessante aanbiedingen komen. Zoiets als koop een R1200GS en krijg er een F650GS gratis bij *D
 
Ik twijfel over - en een nieuwe motor erbij,event. R6 (2005),- en m,n huidige auto(2006) in te ruilen voor nieuwen,alleen het probleem is.... de dealers willen niet echt getuige de inruilprijzen die worden geboden,conclusie ze zijn allemaal bang en scheutig met een goede NORMALE inruilprijs, en wat voor mij belangrijk is het toe te betalen bedrag.
Een ieder moet giga snel kappen met het doemdenken over een event. recessie of kredietcrisis en mekaar niet gek maken,immers geld moet rollen, en zo voorkom je een crisis,alleen nu "stort"de markt in laten de verkopers je geloven,en wordt je opgezadelt met een flinke afschrijving ;)
Dus wil is er wel :Y
 
Ik twijfel over - en een nieuwe motor erbij,event. R6 (2005),- en m,n huidige auto(2006) in te ruilen voor nieuwen,alleen het probleem is.... de dealers willen niet echt getuige de inruilprijzen die worden geboden,conclusie ze zijn allemaal bang en scheutig met een goede NORMALE inruilprijs, en wat voor mij belangrijk is het toe te betalen bedrag.
Een ieder moet giga snel kappen met het doemdenken over een event. recessie of kredietcrisis en mekaar niet gek maken,immers geld moet rollen, en zo voorkom je een crisis,alleen nu "stort"de markt in laten de verkopers je geloven,en wordt je opgezadelt met een flinke afschrijving ;)
Dus wil is er wel :Y


Pecies wat je kipt!
 
Nu de credietcresis hard om zr heen slaatwie durf er nu nog nu een niewe moter te kopen? of tweede hans
Wie heb ter neog werk volgend jaar en wie moet werkloos door die leven strakies.
Alle maal op potten of lekke spenden bij de dealer, ik ben verzichtig.
Ik rij me ouwe fjr helemaal op, want de cresis je weet maar nooit ja toch niet dan.D3e media zegt dat ik niet moet uit geven want van wege de krisis en de politie k zeggen dat ik juist moet spullen kopen voor de cresis.Zelf ben ik tegen die cresis!
Ik weet niet meer, ik stem overig. -O-


edith: spelfout.


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Nu de credietcresis hard om zr heen slaatwie durf er nu nog nu een niewe moter te kopen? of tweede hans
Wie heb ter neog werk volgend jaar en wie moet werkloos door die leven strakies.
Alle maal op potten of lekke spenden bij de dealer, ik ben verzichtig.
Ik rij me ouwe fjr helemaal op, want de cresis je weet maar nooit ja toch niet dan.D3e media zegt dat ik niet moet uit geven want van wege de krisis en de politie k zeggen dat ik juist moet spullen kopen voor de cresis.Zelf ben ik tegen die cresis!
Ik weet niet meer, ik stem overig. -O-


edith: spelfout.


_O-

Verdien je nu minder dan door de "crisis"? Ik niet (en ik denk velen met mij) en hoef mijn uitgave patroon (veel :+ ) niet te veranderen.
 
Ik twijfel over - en een nieuwe motor erbij,event. R6 (2005),- en m,n huidige auto(2006) in te ruilen voor nieuwen,alleen het probleem is.... de dealers willen niet echt getuige de inruilprijzen die worden geboden,conclusie ze zijn allemaal bang en scheutig met een goede NORMALE inruilprijs, en wat voor mij belangrijk is het toe te betalen bedrag.
Een ieder moet giga snel kappen met het doemdenken over een event. recessie of kredietcrisis en mekaar niet gek maken,immers geld moet rollen, en zo voorkom je een crisis,alleen nu "stort"de markt in laten de verkopers je geloven,en wordt je opgezadelt met een flinke afschrijving ;)
Dus wil is er wel :Y

True, maar ik kocht 'voor de crisis' geen nieuwe motor en nu 'tijdens de crisis' heb ik daar ook al helemaal geen behoefte toe :+ Maar ik koop wel gewoon nieuwe onderdelen hoor O-)
 
Eh, ik zei al voor de crisis, nog voor het halen van m'n A, dat ik eerst een jaartje op een oude (mijn huidige) zou rijden, en dan een nieuwe zou kopen.
Het geld daarvoor staat al die tijd al op de bank.....dus ik laat zo'n crisis me niet tegen houden hoor :)
Het enige waar ik aan twijvel is 1. welke motor ik wil kopen en 2. wanneer....want eigenlijk bevalt m'n huidige werkpaard wel....
 
Kredietcrisis? Waar?

Je bedoeld de overspannen huizenmarkt die nu tot stilstand komt onder de noemer kredietcrisis? Of doel je op het zwaar verouderde verkoopmodel van autofabrikanten wat nu doordat leasemaatschappijen net ietsje meer onderhandelen en de consument ff 2 maanden wacht onderuit gaat?
Of de keukenbranche, die met hun torenhoge prijzen en 50% kortingen ook niet meer wegkomen?

Heeft dit iets te maken met een kredietcrisis of is dit gewoon een normale reflectie van overspannen markten?

Koop gewoon de fiets de je wil en kunt betalen.
 
Het enige waar ik aan twijvel is 1. welke motor ik wil kopen en 2. wanneer....want eigenlijk bevalt m'n huidige werkpaard wel....

Wat punt 2. betreft. Dan houd je je werkpaard toch gewoon. Het leuke aan motoren is dat het bezitten ervan je niet zo heel veel kost, zeker als het om een oudje gaat dat je niet allrisk verzekert.

Niks leukers dan 's morgens te "ienemienemutten" met welke brommer je vandaag op pad gaat.
 
Mwoah ik heb deze langer dan de vorige heel gehouden (8 dagen) dus ik durf nog niet zo ver vooruit te plannen.
Inruilwaarde is toch geen ruk meer dankzij hoge km stand dus ik denk dat ik de huidige een heel eind op rij tot ik afgestudeerd en wel aan een baan ben en wat spaarcentjes over heb.
2010-2011 een keer wat nieuws/dikke occasion.
 
crisis??? waar heb je het over?

nou ff serieus mensen, dat is het resultaat van... je raadt het al: mensen! de media zegt dat er MOGELIJK wat minder mooie tijden komen (geen crisis, gewoon een periode waarin mensen iets minder uitgeven), vervolgens begrijpen de mensen er geen fuck van en gaan ze nog minder uitgeven en dan krijg je pas een crisis. daarvoor was er helemaal niks, alleen maar gelul.

ik durf te zeggen dat als ze morgen allemaal vertelen dat het uitstekend gaat met de economie, dat iedereen in een keer weer "normaal" doet en yuppi, crisis voorbij :). weet je, sinterklaas bestaat ook niet ;)!

* aoleks heeft geen spijt dat ie zijn geld uitgeeft *
 
Terug
Bovenaan Onderaan