Wie koopt er wat in 2005?

Wie koopt er wat in 2005

  • De nieuwe Yamaha r6 2005

    Stemmen: 4 7,0%
  • De nieuwe kawa zx6r 2005

    Stemmen: 13 22,8%
  • De nieuwe honda 600rr 2005

    Stemmen: 9 15,8%
  • De nieuwe soes gsxr1000 2005

    Stemmen: 7 12,3%
  • De nieuwe Vespa?

    Stemmen: 24 42,1%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Was eigelijk vanplan om het modelletje "vrijstaande of 2 onder 1 kap" te gaan aanschaffen in 2005.......dus andere motor wordt ff niks... })
 
Na jaren trouw te zijn geweest aan Honda, komt er voor mij volgend seizoen een splinternieuwe R6. Het huidige model is nu al superstrak, maar als je naar de laatste veranderingen van de R1 kijkt, kan het haast niet anders dan dat je bij de nieuwe R6 helemaal je vingers erbij aflikt! :9~
 
Wie koopt er een nieuwe sportfiets in 2005?
[/quote

Mijn nieuwe sportfiets voor 2005. :+


full
 
en zijn er mensen die al iets meer weten
Ik heb voorlopig een voorkeur op de kawa, de r6 komt straks uit
de honda vind ik ook heel mooi
twordt moeilijk, en er zal testgereden moeten worden
fart.gif
 
ik koop hopelijk mijn auto en motorrijbewijs ;) en dan is het geld wel op denk ik :P maar ja dna maar eerst sparen voor een klein autootje :( is toch wel wat handiger dan een motor alhoewel ik liever een motor had maarja dat komt nog wel heb nog een heel leven voor me
 
2005 is het jaar dat ik mijn motorrijbewijs ga halen (of net heb) en dus mijn eerste 25kW fiets ga aanschaffen.. Natuurlijk gaat dat geen van deze prachtapparaten worden, maar een heuse 2/3e handsje :) Ik denk een kawa zx6r, of een honda cbr600f, maar dat beslis ik na een aantal proefritjes :)
 
Ik koop volgend jaar geen andere fiets. Ben tevreden met m'n XB12S en zal daar nog wel wat kleinigheidjes aan veranderen. Andere spiegels bv en de race-kit eronder.
Maar m'n vriendin wil deze volgend jaar kopen:

xb9sx_small.jpg


Ik zal 'r niet tegen houden ;)
 
Laatst bewerkt:
ik houd deze Blade langer dan mijn gebruikelijke 1 jaar periode ;) dus voor mij nog 1 jaar met deze :)
 
Ik ga mijn 98'r ZX6R maar eens inruilen voor de nieuwe. Ben er alleen nog niet uit of het weer een groene word of dit keer de blauwe. (Die zwarte ZX10R :9~ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan