Wie kreeg er post van BMW? (Poll)

Kreeg jij ook een brief van BMW over de K1200S?

  • Ja, en ik rijd ook BMW

    Stemmen: 19 25,7%
  • Ja, en ik rijd een supersport van een ander merk

    Stemmen: 5 6,8%
  • Ja, en ik rijd een toer/chopper/SM/Off-road van een ander me

    Stemmen: 3 4,1%
  • Nee, en ik rijd wel BMW

    Stemmen: 10 13,5%
  • Nee, en ik rijd en supersport van een ander merk

    Stemmen: 16 21,6%
  • Nee, en ik rijd een toer/chopper/SM/Off-road van een ander m

    Stemmen: 15 20,3%
  • BMW, wat is dat dan?

    Stemmen: 6 8,1%

  • Totaal aantal stemmers
    74

ZX-12Rob

MF veteraan
31 mrt 2004
5.933
0
Nederland
Vandaag viel er bij mij een uitnodiging in de bus om de K1200S eens in de showroom te komen bekijken.

Nou vroeg ik me af hoe BMW aan mijn adres komt. Zal wel via de RDW gegaan zijn, maar ik rijdt GEEN BMW.

Maar wat ik me nog meer afvraag, is waarom ik deze uitnodiging krijg. Ik rijd geen BMW, heb nooit BMW gereden en geloof ook niet dat ik dat ooit ga doen. Misschien komt het omdat ik een 1200cc sportmachine rijd, of misschien krijgt (bijna) iedereen zo'n brief van BMW.

Vandaar een polletje voor wat statistieken.
 
Ik kreeg zelfs twee maal deze brief,één van Bert Duursma,mijn dealer en één van van Harten,de duurste van de twee. })
 
Ik heb nog niets gehad '(

[me]BMW K1100LT wilt best wel ff een K1200S mishandelen tijdens een proefrit }) [/me]
 
Een tijdje terug, maar niet over de K1200S. En ik heb nog nooit een BMW gehad, ook niet echt van plan eigenlijk.

Zijn degene die het wel ontvangen hebben toevallig óók lid van de promotor? Misschien hebben die de gegevens doorverkocht.
 
Ontving ook een uitnodiging, van een dealer waar ik in het bestand zit. Inclusief een bon voor 10% korting op kleding en accesoires voor die dag. Rij trouwens Ducati.
 
Wij hebben ook een uitnodiging gehad, maar gewoon omdat we een keer ons adres bij een bmw-dealer hebben achter gelaten na een proefrit.
En nee, we rijden beide geen BMW (heb toch iets anders gekocht }) )

Grtz, TDMuts & DJAlex
 
Krijg nog regelmatig post van BMW, maar volgens mij is het ze onderhand wel duidelijk dat ik de auto verkocht heb. :)
 
Ooo is dat alles..

Ik dacht dat ze allemaal teruggeroepen werden voor een makeover ;)
 
ja ik heb ook een uitnodiging gekregen,maar dat gaat niet via bmw maar via motoport.en ik wil er niet op rijden.hij heeft twee cilinders te veel
 
Terug
Bovenaan Onderaan