Wie lest op welke motor en je ervaring erop?

Welke lesmotor had jij en hoe vond je het met avb/avd lessen?

  • Yamaha FZ6N/XJ6N

    Stemmen: 8 17,4%
  • Kawasaki ER6N/Z650

    Stemmen: 7 15,2%
  • Yamaha MT07

    Stemmen: 11 23,9%
  • Suzuki SV650/varianten ervan

    Stemmen: 8 17,4%
  • KTM 690

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andere modellen

    Stemmen: 17 37,0%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Ik had met mijn monster destijds ook enorm veel moeite met de achtjes. Als ik m'n koppeling en gas perfect doseerde, stuur tot tegen de nok trok, motor zo schuin legde als ik kon en dan alles perfect deed lukte het net.
Vol zenuwen naar het examencentrum, kreeg een cbf600 onder m'n kont... Reed ik bijna die middelste kegel omver.
 
Toch acht ik motoren als de XJ6 en SV650 betere lesmotoren dan een MT 07, MT 07 is best wel een aggresieve lichte motor in z’n segment
 
Toch acht ik motoren als de XJ6 en SV650 betere lesmotoren dan een MT 07, MT 07 is best wel een aggresieve lichte motor in z’n segment


Ik heb gewerkt met de SV650 en nu met de MT07 en kan dit wel volgen.

De MT07 is een pak heviger dan de Suz.
Langs de andere kant is de Yamaha dan weer net wat wendbaarder...
 
Toch acht ik motoren als de XJ6 en SV650 betere lesmotoren dan een MT 07, MT 07 is best wel een aggresieve lichte motor in z’n segment
Best leuke dingen wel die SV650's. Ook na het lessen! Het is echt een hooligan motor als je hem op zijn donder geeft. Je kan bijna overal volgas zonder dat het echt gevaarlijk wordt. Klinkt ook geweldig echt!
 
Best leuke dingen wel die SV650's. Ook na het lessen! Het is echt een hooligan motor als je hem op zijn donder geeft. Je kan bijna overal volgas zonder dat het echt gevaarlijk wordt. Klinkt ook geweldig echt!
Kweenie, als ik de SV650 vergelijk met de MT 07 is de MT 07 wel een heel stuk leuker. SV is wel beter afgeveerd
 
Vorig jaar gelest op een honda hornet 600cc ( 95pk geen abs)
Ervaring reed goed maar schakelde slecht.
Waarschijnlijk teveel misbruikt
 
Ik heb gelest op een KTM, daar ook mijn proeven op gedaan, maar examen gedaan op een Honda 600f4i
 
Toch niet in een rijschool mag ik hopen?

Anders begrijp ik waarom de uurtarieven in BE hoger liggen dan in NL... 😅
Was wel bij een rijschool 😄
Gelukkig heb ik mijn rijbewijs blij dat ik er van af ben.
duurde langer dan verwacht crb wachttijden door corona ect..
 
Terug
Bovenaan Onderaan