Wie maakt de beste 4-takt motor !!

Mich

MF veteraan
23 nov 2001
2.040
6
Huizen
Welke fabrieksteam heeft de beste 4 takt motor ontworpen voor het nieuwe race-seizoen. Is het een van de 4 cilinders of heeft Aprillia het best papieren met de 3 cilinter in lijn ?
 
Ik mis de optie: Fuck Rossi!!! ;)

Verder zal het dit jaar wel een beetje hetzelfde verhaal worden. Biaggi Vs. Rossi en zo nu en dan eens een goede dag van een ander, maar that\'s it :(
 
Wie maakt de beste? Zien we over een jaar of 10 wel. Dan rijdt iedereen met hetzelfde motorconcept rond. Bij de tweetakten hadden ze ook enkele jaren nodig om erachter te komen dat een 500 cc V4 het beste is bij deze regelementen.
 
Wisten jullie trouwens al dat Carlos Checa Wereldkampioen wordt in 2002 i.p.v. Rossi of Biaggi?
Moet hij er natuurlijk wel wat minder af gaan vallen, maar Carlos schijnt aardig met die nieuwe 4-takt uit de voeten te kunnen.
Maar misschien ben ik nu wel heel erg optimistisch :?
 
Wisten jullie trouwens al dat Carlos Checa Wereldkampioen wordt in 2002 i.p.v. Rossi of Biaggi?
Moet hij er natuurlijk wel wat minder af gaan vallen, maar Carlos schijnt aardig met die nieuwe 4-takt uit de voeten te kunnen.
Maar misschien ben ik nu wel heel erg optimistisch :?

Heeft Yamaha al rondetijden prijsgegeven? Het blijft zo stil. In ieder geval had Checa het bij de eerste tests beter naar z\'n zin dan Biaggi. Of hij aan het begin van het seizoen beter is dan Biaggi? We zullen zien.

3946.jpg
 
Op donderdag 27 december 2001 22:16 schreef Joris het volgende:Heel mooi plaatje
Yeah! Carlos Checa Rules the 4-stroke scene!

Yamaha heeft zo ver ik weet nog geen ronde tijden prijs gegeven, maar het is wel bekent gemaakt dat Checa idderdaad sneller was met de test dan Biaggi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan