wie nu weer ?!

CK

Die hard MF'er
10 mei 2002
904
0
Utrecht
Een zeer snelle motorrijder heeft zaterdagavond de politie van zich af weten te schudden. Op de snelweg A28 kon de politie de snelheidsduivel, die minstens 240 kilometer per uur reed, nog enigszins bijbenen. Maar toen man ter hoogte van Nijkerk een afslag naar een provinciale weg nam, moest de KLPD de achtervolging staken.

"Hij is verdwenen tussen de weilanden. Op de snelweg kunnen onze auto's nog wel redelijk meekomen, maar in dit gebied kunnen we weinig meer doen", aldus een woordvoerder.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19403

dag politie :j
 
|( |( |(

Je moet wel erg zeker van je zaak zijn om de politie af proberen te schudden. D'r zijn er ook maar erg weinig die het lukt.

Ik rijd soms ook wel te hard, maar als ik zie dat het niet kan rem ik toch wel af. Als je achtervolgt wordt MOET je volle bak door.
 
Ik zat de reacties es door te spitten en kwam het olgende tegen:

iemand schreef:
op zich is 240 niet eens zo snel, ik merk weinig verschil met 120 of 240 eigenlijk. Tenzij je in een Fiat Uno rijdt ofzo... alleen als motorrijder ben je gewoon verschrikkelijk dom om zo hard te rijden. Je bent dan zoooo kwetsbaar.


reactie:
Ik kan je met absolute zekerheid vertellen dat 240 wel héél erg snel is! Ik rij zelf motor en heb eens 180 gereden met mijn Yamaha. Ik kan je vertellen dat je van je motor af word geblazen als je met je hoofd boven het ruitje uit komt!
Meneer heeft al eens 180 gereden :} ;)
Petje af hoor :z :+
 
Op zondag 09 juni 2002 14:30 schreef Yuri het volgende:
Ik zat de reacties es door te spitten en kwam het olgende tegen:Meneer heeft al eens 180 gereden :} ;)
Petje af hoor :z :+

Haha, dat las ik ook :z Wat een mietje. Bij 180 kan ik nog semi-rechtop zitten.
 
|( |( |(

Je moet wel erg zeker van je zaak zijn om de politie af proberen te schudden. D'r zijn er ook maar erg weinig die het lukt.

Ik rijd soms ook wel te hard, maar als ik zie dat het niet kan rem ik toch wel af. Als je achtervolgt wordt MOET je volle bak door.

Een auto afschudden op een snelle motor, volgens mij ik kan ik dat zelfs nog.
Paaltjes opzoeken en zeker weten dat je niet te achterhalen bent via je kenteken (gestolen motor ofzo, of plaat eraf).
Een motor stoppen is echt moeilijk, of je moet de auto ervoor gooien maar dat is zo ongeveer poging tot doodslag.
 
Een auto afschudden op een snelle motor, volgens mij ik kan ik dat zelfs nog.
Paaltjes opzoeken en zeker weten dat je niet te achterhalen bent via je kenteken (gestolen motor ofzo, of plaat eraf).
Een motor stoppen is echt moeilijk, of je moet de auto ervoor gooien maar dat is zo ongeveer poging tot doodslag.


:} :} :} :} :} :} Voor die man :} :} :} :} :} :}


En wat die reactie betreft.... :j :j :j
Volgens mij rijdt die jongen nog 25KW (zie sign)
Zoals ze in America zeggen: You can talk the talk,
but can you walk the walk?

Bedenk maar eerst dat je niet alleen die auto moet afschudden.. ze roepen via radio andere wagens die je op andere plekken opwachten... Zelfs een f*cking helicopter kan je aan je reet krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Als je nu een betekenisvolle titel had gekozen had'k niet hoeven dubbelposten! :( :P


Maareeuhh... Kan iemand dit eens uitleggen? Ik zou denken dat op de snelweg de motor meer voordeel heeft tov een auto dan op kleinere weggetjes met veel onoverzichtelijke en scherpe bochten en meer van dat?
 
Als je nu een betekenisvolle titel had gekozen had'k niet hoeven dubbelposten! :( :P


Maareeuhh... Kan iemand dit eens uitleggen? Ik zou denken dat op de snelweg de motor meer voordeel heeft tov een auto dan op kleinere weggetjes met veel onoverzichtelijke en scherpe bochten en meer van dat?

Denk dat ze op een snelweg meer zicht hebben, dus kunnen ze langer blijven plakken. En als de snelweg leeg is geld alleen de snelheid van beide. Buiten de bebouwde kom is het minder goed verlicht (meestal) en zijn ze je sneller kwijt en met al die zijwegen hebben ze dan geen idee welke je hebt genomen. Daarbij is motor sneller weer op volle snelheid dan een auto na een bocht. Maar ik zou het er toch niet op wagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:} :} :} :} :} :} Voor die man :} :} :} :} :} :}


En wat die reactie betreft.... :j :j :j
Volgens mij rijdt die jongen nog 25KW (zie sign)
Zoals ze in America zeggen: You can talk the talk,
but can you walk the walk?

Bedenk maar eerst dat je niet alleen die auto moet afschudden.. ze roepen via radio andere wagens die je op andere plekken opwachten... Zelfs een f*cking helicopter kan je aan je reet krijgen.

We leven hier in Nederland en niet in America!
Hier krijg je echt niet zo snel een helicopter achter je aan hoor!
En als je bijvoorbeeld een motor hebt gestolen en je wil echt niet gepakt worden (lijkt me logisch) dan neem je echt wel wat risico, dan ben je op de provinciale wegen echt wel in het voordeel, je kan met lekker veel vermogen (wat ik inderdaad niet heb) erg veel in gaan halen en door klein frontaal oppervlak overal tussen door knallen.
Als je eenmaal een voorsprong hebt dan is het enkel nog wat afslagen nemen, keertje links, keertje rechts en dan zover mogenlijk wegrijden.

Met mijn 25kW brommer wordt het moeilijk maar met een fireblade oid lijkt het me niet echt moeilijk (moet je er wel mee om kunnen gaan, dus mij nu op een 1000cc racer zetten en zeggen; probeer maar weg te blijven van de politie gaat niet lukken nee).
 
We leven hier in Nederland en niet in America!
Hier krijg je echt niet zo snel een helicopter achter je aan hoor!
En als je bijvoorbeeld een motor hebt gestolen en je wil echt niet gepakt worden (lijkt me logisch) dan neem je echt wel wat risico, dan ben je op de provinciale wegen echt wel in het voordeel, je kan met lekker veel vermogen (wat ik inderdaad niet heb) erg veel in gaan halen en door klein frontaal oppervlak overal tussen door knallen.
Als je eenmaal een voorsprong hebt dan is het enkel nog wat afslagen nemen, keertje links, keertje rechts en dan zover mogenlijk wegrijden.

Met mijn 25kW brommer wordt het moeilijk maar met een fireblade oid lijkt het me niet echt moeilijk (moet je er wel mee om kunnen gaan, dus mij nu op een 1000cc racer zetten en zeggen; probeer maar weg te blijven van de politie gaat niet lukken nee).


Dat bedoelde ik dus...
 
Dat bedoelde ik dus...

Dus: als je met een sterke machine om kan gaan dan is het een eitje.

Dusss ik heb gelijk......

en nee; ik kan niet de loop lopen (maar dat komt nog wel, al ben ik niet van plan om ooit voor de politie op de vlucht te gaan)

Edit; oh ja, ik las net dat ik heb gezegd dat ik dat ook nog wel kon, gaat ver maar 1 autotje lukt nog wel denk ik (dus echt gelijk heb ik ook niet |( )
 
Laatst bewerkt:
En hulde voor die gast vind ik ook overdreven!

Ik denk namelijk dat ie dat deed op een gejatte motor, hoeft niet natuurlijk maar anders ga je niet zo snel op de vlucht, ik neem aan dat als ze m op de snelweg konden bijhouden ook z'n kenteken wel hebben.

Als je aan de motor van een ander komt ben je gewoon verkeerd bezig en verdien je een :j .
 
Edit; oh ja, ik las net dat ik heb gezegd dat ik dat ook nog wel kon, gaat ver maar 1 autotje lukt nog wel denk ik (dus echt gelijk heb ik ook niet |( )


Juist, daar ging het mij dus om....

ik snap ook wel dat een goede rijder alles weg kan rijden. Snap je het nu..?

Verder is het niets persoonlijks hoor, no offence.. ken je verder niet maar ging me om je reactie van: ooooh doe k ook wel ff...
 
Juist, daar ging het mij dus om....

ik snap ook wel dat een goede rijder alles weg kan rijden. Snap je het nu..?

Verder is het niets persoonlijks hoor, no offence.. ken je verder niet maar ging me om je reactie van: ooooh doe k ook wel ff...

ok ok je hebt gelijk, maar met een snelle motor en ervaring zou ik het ook wel kunnen, zei ik niet, dacht ik wel maar je hebt 100% gelijk.

Kwam wel zo over van doe ik ook ff.
 
En hulde voor die gast vind ik ook overdreven!

Ik denk namelijk dat ie dat deed op een gejatte motor, hoeft niet natuurlijk maar anders ga je niet zo snel op de vlucht, ik neem aan dat als ze m op de snelweg konden bijhouden ook z'n kenteken wel hebben.

Als je aan de motor van een ander komt ben je gewoon verkeerd bezig en verdien je een :j .

Hoeft niet eens gestolen te zijn. Je kan ook op de vlucht gaan om te voorkomen dat ze je rijbewijs en motor in beslag nemen. En dan heb je toch wel een redelijke reden lijkt mij. Zeker als ze je motor in willen nemen zou ik wel overwegen om te vluchten als je weet dat ze je kenteken nog niet genoteerd hebben.
 
I was wrong !!!! :+

[edit]
sorry, kon't niet laten, moet met dit fantastisch :] -weer zitten werken :r
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Er staat alleen niet bij of ze z'n plaat hebben kunnen lezen. Hoop dat ie dan zo slim is geweest z'n fiets ergens te dumpen, zich op te laten halen en aangifte te doen bij politie dat ie gejat is...

[Errug handige topic titel btw.]
 
Terug
Bovenaan Onderaan