Wie o wie!? Byrne's fiets gestolen!

hmm als ik m aanklik werkt ie wel!!!

ach, nu zijn er 2 linkjes! zoww wat baal je als coureur & als team...

maar ik zou best een motogp duc in mn schuur willen hebben O-)

nee nee, ik heel niet, ik koop m wel eerlijk...als ik de staatsloterij win! -O-
 
Had het verhaal gelezen op crash.net, zijn beide motoren zijn gestolen!
Ze stonden in een afgesloten garage.....dit is niet iets wat je zomaar vervangt.
Misschien een stomme vraag maar omdat het hier gaat om Superbike motoren oftwel straatfietsen ( weliswaar zwaar aangepast :Y ) hebben deze dan geen framenummer?
 
Had het verhaal gelezen op crash.net, zijn beide motoren zijn gestolen!
Ze stonden in een afgesloten garage.....dit is niet iets wat je zomaar vervangt.
Misschien een stomme vraag maar omdat het hier gaat om Superbike motoren oftwel straatfietsen ( weliswaar zwaar aangepast :Y ) hebben deze dan geen framenummer?


Heeft Ghostrider ze niet.... :]
 
Had het verhaal gelezen op crash.net, zijn beide motoren zijn gestolen!
Ze stonden in een afgesloten garage.....dit is niet iets wat je zomaar vervangt.
Misschien een stomme vraag maar omdat het hier gaat om Superbike motoren oftwel straatfietsen ( weliswaar zwaar aangepast :Y ) hebben deze dan geen framenummer?

Maar wat hebben ze op dit moment aan het framenummer?? Als ze er tijdelijk andere kuipdelen opzetten en ze verschepen ze naar het buitenland, kraait er geen haan naar.
 
aah UPS aan de deur, shit geen Rizla Suzuki GXS-R1000K6 ........ -O-


'(



dan maar zaterdag mn vfr400 ophalen :Y
 
Maar wat hebben ze op dit moment aan het framenummer?? Als ze er tijdelijk andere kuipdelen opzetten en ze verschepen ze naar het buitenland, kraait er geen haan naar.

Ik zeg niet dat ze er wat aan hebben.
Was alleen benieuwd of die apparaten een framenummer hebben, aangezien het in principe 'straatmotoren' zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan