hallo mede kawa-rijders.
zou ik aub tussen komen met een klein dilemma.
ik, ben in bezit van een 1994,zx9r b1 model.
mijn linkervoorvork lekt.
heb inmiddels vele topics hierover gelezen en zelfs
"how to ".
en wat ik mis bij de uitleg is ,dat de onderste bout onder de vork verwijderd moet worden of niet om de binnenveer teverwijderen.(zie omcirkelde)
werkplaatshandboek geef aan;bij type b1 binnenveer, hoeft niet gedemonteerd te worden om voorvorkkeerringen en bussen te vervangen.
motoport in zelhem ,gelderland(achterhoek) gebeld en deze zij dat ,de veer wel uit moet anders kan de keerring niet vervangen worden en beste was bij hun brengen en laten doen .
speciaal gereedschap nodig ,zodat keerring niet beschadigd raakt.
mijn doel is toch ,zelfs doen en leren vandaarmijn vraag aan de weters onder julllie,geef mij tips hoe het beste is.
zou ik aub tussen komen met een klein dilemma.
ik, ben in bezit van een 1994,zx9r b1 model.
mijn linkervoorvork lekt.
heb inmiddels vele topics hierover gelezen en zelfs
"how to ".
en wat ik mis bij de uitleg is ,dat de onderste bout onder de vork verwijderd moet worden of niet om de binnenveer teverwijderen.(zie omcirkelde)
werkplaatshandboek geef aan;bij type b1 binnenveer, hoeft niet gedemonteerd te worden om voorvorkkeerringen en bussen te vervangen.
motoport in zelhem ,gelderland(achterhoek) gebeld en deze zij dat ,de veer wel uit moet anders kan de keerring niet vervangen worden en beste was bij hun brengen en laten doen .
speciaal gereedschap nodig ,zodat keerring niet beschadigd raakt.
mijn doel is toch ,zelfs doen en leren vandaarmijn vraag aan de weters onder julllie,geef mij tips hoe het beste is.