wie o wie heeft er tips voor me remproef?

En wanneer is de grote dag dan Joyce?? Zaterdag heb ik Arjan nog gesproken, maar ik ben eigenlijk vergeten te vragen hoe het met je gaat :o
Doe hem maar de groeten en zeg maar dag ik geen GS ga kopen 8-)
Wat betreft de remproef.... blijven oefenen want hij zit gegarandeerd in het examen. Een gerusstelling is dat je er eentje van de 4 oefeningen mag verprutsen dus als je de andere oefeningen goed doet is er nog nix aan de hand!
Ik hoop morgen een datum te horen te krijgen *D . Dus eeh spannend! En ja ik zal arjan de groeten doen!
 
Nou heb gisteren weer gelest. Had van te voren gevraagd of we met de oefeningen ook ff de remproef konden doen. Waren we bezig met die oefeningen zegt me instructeur: Joyce remproef doen we volgende week wel |( . Maar goed wilde toch ff oefenen en dus ben ik op eigen houtje de remproef gaan oefenen. Gewoon opschakelen naar z'n 3 en dan weer zo vlot mogelijk stil staan. De eerste 2 keer blokkerde me achterwiel nog maar toen ik besloot alleen met me voorrem te remmen ging het ineens perfect, later ook nog de achterrem erbij en hoppa de remproef lukt *D *D . Nu maar hopen dat het met pionnen ook gaat lukken maar ik heb er het volste vertrouwen in! Jongens bedankt!!! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan