Wie o wie heeft nog tips voor een tour in Noord Duitsland??

Jeroen Duc

Die hard MF'er
28 mrt 2003
338
0
Beste Medeforummers,

Ik wil graag nog een tour organiseren in het weekend. Nu is de Harz vanaf Groningen net wat te ver voor twee dagen.

Heef iemand hier wellicht nog leuke aanbevelingen of tips met leuke routes maar dan wat noordelijke gelegen...

Grt Jeroen
 
De Harz te ver vanaf groningen ?
nog geen 400 km rijden , en je hebt de mooiste bochten die je je maar kunt voorstellen .
Gewoon 's morgens op tijd weg , eerste stuk een beetje doorrijden , en dan ....genieten !!!
's Avonds in een lokale kneipe een paar van die duitse dikschuimige biertjes wegtikken en de volgende dag hetzelfde ritueel , qua rijden dan , omgekeerd uitvoeren...

Succes gegarandeerd ! :}

( wij komen er minimaal 2x per jaar )
 
Wat dat je van een rondje Teuto burger wald :] is heel goed te doen in 1 dag of 2 dagen.

Thanks Lui,

De Harz is mij toch iets te ver daar trek ik liever 3/4 dagen voor uit zo heb ik het vorig jaar ook gedaan.

Die tip van Teuto burger wald lijkt mij niet verkeerd. Bedankt Crazy600 ook nog goeie ervaringen met Hotels/Gasthoff etc etc?

Grt Jeroen
 
Nog niet! wij gaan 25/26 aug heen voor 2 dagen in een hotel in Bad Driburg en als het goed bevalt wil ik je het adres wel geven . maar er zijn daar heel veel hotels te vinden dus ff zoeken op het net en je komt vast wel wat tegen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan