Wie o wie help mij aan suzuki kleding

AndreRSP

MF'er
28 dec 2008
31
0
Hi

Ok hoop dat deze topic hier hoort

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt maar kon nog geen antwoordt vinden op mijn vraag (ben nieuw hier

Ik wil eigenlijk deze jas in leer of textiel (blauw) en dan koop ik wel een bij passende broek erbij


joerocket-apparels-2006-jackets-replica-textile-men-suzuki-gsxr-champion.jpg


Ik heb wel een hoop gelezen van kleding en bv budget merken zoals rev it en evolution en die zijn best ok (prijs kwaliteits verhouding ) difi is ook ok (somebody correct me iff i wrong)

Die hebben ook wat mooi spul in het blauw met wit

Op google vind ik veel hits van suzuki jackets maar dan in amerika en op ebay staan ze ook

valkenier verkoop originele suzuki kleding maar deze jas staat niet op hun website

is er bv replica namaak van deze jassen in nederland te koop of moet ik daarvoor in amerika shoppen

Verder wat me opviel is dat er op marktplaats.nl iemand deze jassen aanbied zoals op de foto
MAAR heeft iemand ervaring met deze verkoper of jassen

Of mischien weet mensen hier op het forum links en websites war ik terrecht kan ?

Of mischien maak ik grote kans op de beurs in utrecht???

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Verder als er mensen zijn die bv blauwe jas icm met wit zwart van een bepaalde merk weten mogen ze foto plaatsen of doormailen tips geven etc etc

ben echt gek van blauw :)
 
Bij Kushitani, MJK en Topskin/DAMEN kan je zelf pakken naar wens en kleur laten "bouwen", kijk/zoek daar eens naar.

Succes met je speurtocht. 8-)
 
Misschien dat je de Valkenier kunt bellen en dat ze voor je kunnen zoeken/navragen?

Succes
 
Is een van deze dan neit wat?

Officieel suzuki gsxr race combi. mag weg voor weinig!maat50

Nieuwe originele Suzuki Dainese Race Overall (blauw/wit)

Die laatste is wel uber niet? :9~ staat er wel al een tijdje op

kheb dan de yamaha variant :D

Wil geen overall maar een race combi

En de ene in de link is optie 2 voor mij wil het liefst de ene van joe rocket

Alleen weet ik niet of de race combi nou maat 50 is of 52
Want in de topic titel staat maat 50 dus een medium en in zijn tekst maar 52 dus large

Verder staat er nog dezelfde race combi op marktplaats van iemand in belgie

Als ik een overall wou heben was ik bij valkenier voor 399 klaar

ebay is tempting alleen kan ik daar niet passen etc etc

Ik zal mijn ogen open houden op marktplaats etc etc en de recaties hier op het forum

ik heb geen haast want haast kost geld :) en anders wordt het ebay
 
Ik kan je helaas niet direct met een goed advies helpen.
Maar je geeft aan geen haast te hebben, wat al vast in je voordeel is.
En dan zou je in februari ook eens op de beurs in Utrecht kunnen kijken.
Daar hebben ze elk jaar een zeer ruim aanbod, voor bijna iedereen is er wel iets te vinden.

Groet, Roland
 
Ik had er iig een mailtje aan gewaagd misschien kan nimag het wel bestellen. Loop jij ook geen risico's met bestellingen uit het buitenland die achteraf niet passen etc..
 
Wat toevallig.

Ik zat laatste 2 weken ook naar Joe Rocket jas te zoeken. Ik raad Marktplaats af maar juist beter op Ebay te bestellen. Textiel kost rond 199 dollar met verzendkost rond 30-45 dollar. Maar kun je beter naar die tabel kijken en powersellers op Ebay zijn vaak te vertrouwen en als het product niet goed is of je ontvangt hem niet dan kun je altijd geld via Paypal terugvragen.

Laat mij even weten als je goedkope adres weet, ik wil hem ook binnenkort gaan bestellen.

P.S neppe jas op marktplaats kun je zien aan Dunlop sticker op schouder die missen ze namelijk en vaak letter schijf
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze uit amerika gehaald. Gewoon maat bepaald aan de hand van zo'n tabelletje en hij zit perfect.
[afbeelding]


Ok nice

Mischien link van de verkoper

Mag ik mischien vragen welke maat jij heb gekozen en wlke tabel jij het over heb?

Ik ben meestal large

mvg

Andre
 
Terug
Bovenaan Onderaan