Wie o wie is de eigenaar?

letterlijk

MF veteraan
31 okt 2008
1.025
3
Den Haag
Vorig jaar tijdens de MF meeting 2010 stond er een blauwe/witte Suzuki GSX. Volgens mij een 1400 met allemaal goud accenten. Weten jullie wie de eigenaar van deze fiets is? Of wil de eigenaar zich melden?

Dit is namelijk de mooiste fiets die ik tot nu toe in mijn leven heb mogen aanschouwen. Echt een plaatje van een fiets. Liefde op het eerste gezicht. Toen ik 'm daar zag staan dacht ik dat ik 'm wel even terug zou vinden, maar het tegendeel is inmiddels bewezen. Volgens mij was ie aardig gecustomized door de eigenaar.

Foto's, ideeën en evt. prijzen zouden een warm welkom zijn!!!

Wie helpt mij mijn liefde terug te vinden? '( Ook al is ze getrouwd ;)
 
Laatst bewerkt:
3495c40.jpg

leek hij hier op?
 
[afbeelding]
leek hij hier op?

Precies die fiets, maar dan met wat meer (gouden)tierlantijn

@reuffneck en Zen_78
Bedankt, ik ga de linkjes even doorspitten. Dat is ie zeker waard ;)

@Zeeuwmeeuw
De uitlaat was te heet, anders had ik 'm er zo ingegleden. Swaffelen doe ik alleen bij bejaarden van 80+.
 
Precies die fiets, maar dan met wat meer (gouden)tierlantijn

@reuffneck en Zen_78
Bedankt, ik ga de linkjes even doorspitten. Dat is ie zeker waard ;)

@Zeeuwmeeuw
De uitlaat was te heet, anders had ik 'm er zo ingegleden. Swaffelen doe ik alleen bij bejaarden van 80+.


Als je na de afkoeling toch van de bil gaat.

vaseline.jpg



Wel zo handig, anders beschadig je de chroom nog.
 
Deze fiets lijkt het sterk op, maar dan nog een tikkeltje bruter en gepoetster.

Weten jullie welk jaar, model dit is?
full
 
Dat is een GSX1400, precieze jaartal durf ik niet te zeggen.

Dat is dus de fout die ik steeds maak. Op marktplaats was er bijna niets te vinden over de bandit 1200. Op zoek naar de mooie GSX 1400 dus
;)

Bedankt, het wordt al wat warmer! Ik heb de startpost aangepast
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar tijdens de MF meeting 2010 stond er een blauwe/witte Suzuki GSX. Volgens mij een 1400 met allemaal goud accenten. Weten jullie wie de eigenaar van deze fiets is? Of wil de eigenaar zich melden?

Dit is namelijk de mooiste fiets die ik tot nu toe in mijn leven heb mogen aanschouwen. Echt een plaatje van een fiets. Liefde op het eerste gezicht. Toen ik 'm daar zag staan dacht ik dat ik 'm wel even terug zou vinden, maar het tegendeel is inmiddels bewezen. Volgens mij was ie aardig gecustomized door de eigenaar.

Foto's, ideeën en evt. prijzen zouden een warm welkom zijn!!!

Wie helpt mij mijn liefde terug te vinden? '( Ook al is ze getrouwd ;)

Dit topic moet je wezen, is het GSX1400 topic.

gsx 1400 "'THE BULLBAR"' deel 11 "''the place to be"'

:W
 
Volgens mij moet je is ff kijken bij bronco in zijn geschiedenis.
Hij heeft een goud kleurige GSX1400.
Fotootje is een K6 of K7.
 
Heb ten tijde van mijn GSX 1400 tijd een hele hoop bulletjes gezien, maar een blauw/wit met goudkleurige accesoires, nee
 
Terug
Bovenaan Onderaan