Wie o wie is de eigenaar?


*mompelt iets over meerdere wegen die leiden naar Rome* ;)

Ik kick net zolang totdat de fiets boven water is.


.
Even een plaatje om -buiten de motorrijders- ook de Bmwrijders te prikkelen.
full
 
Vorig jaar tijdens de MF meeting 2010 stond er een blauwe/witte Suzuki GSX. Volgens mij een 1400 met allemaal goud accenten. Weten jullie wie de eigenaar van deze fiets is? Of wil de eigenaar zich melden?

Dit is namelijk de mooiste fiets die ik tot nu toe in mijn leven heb mogen aanschouwen. Echt een plaatje van een fiets. Liefde op het eerste gezicht. Toen ik 'm daar zag staan dacht ik dat ik 'm wel even terug zou vinden, maar het tegendeel is inmiddels bewezen. Volgens mij was ie aardig gecustomized door de eigenaar.

Foto's, ideeën en evt. prijzen zouden een warm welkom zijn!!!

Wie helpt mij mijn liefde terug te vinden? '( Ook al is ze getrouwd ;)



we kennen toch echt wel de meeste 1400's maar helaas geen een met veel gouden accenten, tenminste in de kleur blauw/wit
en die foto is een k7 het laatste model van de 1400
 
moet je ook maar van houden, goud accenten op m'n gsx1400, ik moet er niet aan denken. Al is er een k8 type in het zwart met goud, maar die is niet geleverd in nederland dankzij emissie eisen.
 
Laatst bewerkt:
moet je ook maar van houden, goud accenten op m'n gsx1400, ik moet er niet aan denken. Al is er een k8 type in het zwart met goud, maar die is niet geleverd in nederland dankzij emissie eisen.

Ik hield niet van goud totdat ik die fiets zag. Echt een plaatje.

De zoektocht is nog steeds in volle gang. Heb bijna alle foto's (althans, uitsluitend degene van de linkjes die nog werken) van MF doorgebladerd, maar niets kunnen vinden.

Is er niemand hier een beetje handig in Photoshop om een profielschets van de motor te maken. Dan heb ik in ieder geval een basis :)
 
Ik heb nog een motorblad op de zaak liggen (neemt een collega altijd voor me mee) waar ook zoiets in staat met een interview.
Was veel aan gedaan dus misschien is het die wel.
Als ik er aan denk zal ik 'm wel meenemen en inscannen... maar ik ben nogal verstrooid :X
 
[afbeelding]

Sorry eigenaar voor het verneuken van de foto.

Hahaha Paint 0.2

Ik heb nog een motorblad op de zaak liggen (neemt een collega altijd voor me mee) waar ook zoiets in staat met een interview.
Was veel aan gedaan dus misschien is het die wel.
Als ik er aan denk zal ik 'm wel meenemen en inscannen... maar ik ben nogal verstrooid :X

Kom maar op! *O*
 
moet je ook maar van houden, goud accenten op m'n gsx1400, ik moet er niet aan denken. Al is er een k8 type in het zwart met goud, maar die is niet geleverd in nederland dankzij emissie eisen.


de zwart gouden is een k 5 en noemden gsx1400 z. en nooit leverbaar in europa geweest

een k 8 is een wit/ blauwe en deze is helaas niet meer op de europese markt gekomen
 
Ik heb nog een motorblad op de zaak liggen (neemt een collega altijd voor me mee) waar ook zoiets in staat met een interview.
Was veel aan gedaan dus misschien is het die wel.
Als ik er aan denk zal ik 'm wel meenemen en inscannen... maar ik ben nogal verstrooid :X


die jij bedoelt is van wolfsoes en is wel bekend,

hier staat die foto ; suzuki-owners-club.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan