Wie o wie voor slechts 6850,- geen schade, leuke o

AvH

Die hard MF'er
12 mrt 2006
348
0
Delft
Wie o wie voor slechts 6850,-
geen schade, leuke optie's
full
 
Heb je interesse ?

De km stand is pl.min. 33.000
Bwj.2000
Laser dempers, Nieuwe conti's
 
En de motor is echt goed hoor
netjes onderhouden, en voorzien van nieuwe conti's
 
aangezien dit topic hier niet hoort ;) dan maar even een ontoepasselijke opmerking.
Inruil auto mogelijk? :Y

Zou gaan om een Chevrolet Blazer, bouwjaar eind 1998. In nieuwstaat.
Alle boekjes compleet etc.

Deze man (ik :W ) zoekt namelijk SP1... :W
 
aangezien dit topic hier niet hoort ;) dan maar even een ontoepasselijke opmerking.
Inruil auto mogelijk? :Y

Zou gaan om een Chevrolet Blazer, bouwjaar eind 1998. In nieuwstaat.
Alle boekjes compleet etc.

Deze man (ik :W ) zoekt namelijk SP1... :W

Foto's ervan :9~
 
Ik heb wat foto's op www.exclusives.be staan.

De auto is echt in perfecte staat, net nieuwe APK, veel dingen vervangen voor de APK en preventief, waardoor hij weer stuurt als een nieuwe.

4 nieuwe banden van de zomer.
nieuwe remblokken,schijven en klauwen gereviseerd.
 
Ik heb wat foto's op www.exclusives.be staan.

De auto is echt in perfecte staat, net nieuwe APK, veel dingen vervangen voor de APK en preventief, waardoor hij weer stuurt als een nieuwe.

4 nieuwe banden van de zomer.
nieuwe remblokken,schijven en klauwen gereviseerd.


Niet echt mijn type auto, maar mocht je 'm verkocht hebben dan weet je een goede sp-1 te staan voor een nette prijs
:]
 
Eerste bod is binnen, alleen net even te weinig
Ik vraag 6850, en het bod is 5500 ???????

Als hij 6500 had geboden had hij een nette fiets ver onder de huidige marktwaarde
:Y

Wie O wie
 
Jammer dat ze dan zulk soort biedingen doen.
Maar waarom niet die Chevrolet erop inruilen? Een auto met een marktwaarde van boven de € 8000,-...

Plus het is een heel stoere auto *D
 
Jammer dat ze dan zulk soort biedingen doen.
Maar waarom niet die Chevrolet erop inruilen? Een auto met een marktwaarde van boven de € 8000,-...

Plus het is een heel stoere auto *D

Niet mijn type auto
en heb je wel eens aan de houderschap belasting gedacht en het brandstofverbruik?
 
Je moet idd net op zoek zijn naar een redelijk grote SUV.

Maar in vergelijking met bijvoorbeeld een Range Rover van dat bouwjaar of iets dergelijks is hij best betaalbaar.

Hij weegt slechts 1800kg. Maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen interessant is ;)

Maar het was het proberen waard, toch O-)
 
Je moet idd net op zoek zijn naar een redelijk grote SUV.

Maar in vergelijking met bijvoorbeeld een Range Rover van dat bouwjaar of iets dergelijks is hij best betaalbaar.

Hij weegt slechts 1800kg. Maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen interessant is ;)

Maar het was het proberen waard, toch O-)

Waarom probeer je niet de auto te verkopen, ik ben best bereid nog ietsjes aan de prijs te knabbelen
:Y
 
Als ik de auto voor deze prijs te koop zet, moet ik hem wel heel snel kwijt zijn...... hmmmm..... :] ........ }) ......

Ja, ff op marktplaats zetten met heel krap prijsje. Deze man wil een SP1....
Kijken wat er gebeurd...
 
Als ik de auto voor deze prijs te koop zet, moet ik hem wel heel snel kwijt zijn...... hmmmm..... :] ........ }) ......

Ja, ff op marktplaats zetten met heel krap prijsje. Deze man wil een SP1....
Kijken wat er gebeurd...


Nou we gaan eens kijken of we allebei gelukkig kunnen worden :Y
 
Als ik de auto voor deze prijs te koop zet, moet ik hem wel heel snel kwijt zijn...... hmmmm..... :] ........ }) ......

Ja, ff op marktplaats zetten met heel krap prijsje. Deze man wil een SP1....
Kijken wat er gebeurd...

En krijg je al wat leuke reactie's op de auto?
8-)
 
AvH; Ga eens praten met die kerel van HP-Motoren. Die is misschien wel geinteresseerd in jouw fiets. Misschien krijg je er ook nog 6500 voor.
 
AvH; Ga eens praten met die kerel van HP-Motoren. Die is misschien wel geinteresseerd in jouw fiets. Misschien krijg je er ook nog 6500 voor.

Bedankt voor de tip, maar heb jij ervaring ermee ?>
 
Niemand???
uiterste prijs nu € 6500,-
Verlaag nou niet teveel... nu wordt die van ons steeds minder waard...
Ik heb 'vorig' jaar nog de sp aangeschaft voor 8250,- en dat was toen een heel nette prijs... volgens mij moet je al meer kunnen vangen bij een dealer dan 6500€

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan