wie o wie

bikermouse21

Rookie
30 jan 2007
23
0
Amsterdam
hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw in de motorwereld en ik heb pas een motor gehaald( terwijl ik nog geen rijbewijs heb zie foto).

Ik ben nu op zoek naar een betaalbare helm, motorjas en motorband voor en achter. en moet wel van goed kwaliteit zijn natuurlijk. weten jullie een motorzaak waar ik dit allemaal voor een redelijke prijs kan kopen.

Trouwens over die motorband kunnen jullie me misschien wat tips geven want er zijn er zoveel soorten. Mijn achterband is 180/55zr17 en Ik ga er alleen in de zomer mee rijden, en wanneer het niet regent dus wat voor soort banden raden jullie mij aan.
full
 
Welkom op het forum :W
Voor je vragen kan je de zoekfunctie gebruiken, type eens motorbanden in en er gaat een wereld open. Heb je antwoord op welke band voor jou geschikt is moet je eens kijken in het topic Motorbanden via internet .
Voor de kleding zoeken op motorkleding ofzo.
Succes en veel leesplezier.

PS: gezien je motor zou ik gaan voor Michelin Pilot Power (MPP) of de MPP 2ct
de MPP 2ct is duurder en als beginnend motorrijder heb je meer dan genoeg grip
met de MPP
 
Weetje wat jij moet doen... gewoon naar mij luisteren samen met mij winkelen we kopen een pak voor ong 400 namelijk een vanucci wat we samen hadden gezien ben de site vergeten. Banden moet je aan BBBrian vragen want die heeft ze onlangs ook vervangen hij rijd ook alleen in de zomer en het is een verstandige jonge dus zal het wel goed zitten. Helm ehmmm je zit bij de eigenaar van www.goedkopehelmen.nl in de klas regel wat via hem
 
_O- _O-

Als student heb je je hoofd volgens mij nog wel ff nodig... dus doe jezelf een lol en koop geen helm van 60 euro :X :X
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw in de motorwereld en ik heb pas een motor gehaald( terwijl ik nog geen rijbewijs heb zie foto).

Ik ben nu op zoek naar een betaalbare helm, motorjas en motorband voor en achter. en moet wel van goed kwaliteit zijn natuurlijk. weten jullie een motorzaak waar ik dit allemaal voor een redelijke prijs kan kopen.

Trouwens over die motorband kunnen jullie me misschien wat tips geven want er zijn er zoveel soorten. Mijn achterband is 180/55zr17 en Ik ga er alleen in de zomer mee rijden, en wanneer het niet regent dus wat voor soort banden raden jullie mij aan.[afbeelding]

Tja, veel eisen
Kijk bij de motoports voor een helm en jas, eventueel kun je naar zo'n outletstore crossen
gezien je moet passen zou online bij Louis.de geen tip wezen (tenzij je er weer geld
tegenaan wil gooien om het terug te sturen/weer toegestuurd te krijgen)

gezien je maar 3 dagen in het jaar wil rijden zou je voor de BT-021 van bridgestone kunnen
kijken
 
hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw in de motorwereld en ik heb pas een motor gehaald( terwijl ik nog geen rijbewijs heb zie foto).

Ik ben nu op zoek naar een betaalbare helm, motorjas en motorband voor en achter. en moet wel van goed kwaliteit zijn natuurlijk. weten jullie een motorzaak waar ik dit allemaal voor een redelijke prijs kan kopen.

Trouwens over die motorband kunnen jullie me misschien wat tips geven want er zijn er zoveel soorten. Mijn achterband is 180/55zr17 en Ik ga er alleen in de zomer mee rijden, en wanneer het niet regent dus wat voor soort banden raden jullie mij aan.[afbeelding]
Hoe doen jullie dat toch allemaal, die motoren gewoon maar 'ophalen'? Ik moet er gewoon voor betalen '( Of jat je ze? })
 
_O- _O-

Als student heb je je hoofd volgens mij nog wel ff nodig... dus doe jezelf een lol en koop geen helm van 60 euro :X :X

zegt het figuur met een arai helm van 500+ knaken :P




Maarreh @ bikermouse

De keuze van het soort banden zijn afhankelijk van het rijgedrag (sportief, tour etc.)
Michelin pilot power vindt ik persoonlijk erg goede banden voor sportief rijden.
Pirelli Diablo heb ik ook goede ervaringen mee, maar de voorkeur is behoorlijk subjectief.
Kijk maar eens wat meer rond op mf, er is genoeg te vinden.
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat je uit amsterdam komt... je zou es een kijkje kunnen wagen bij jos smit motoren in haarlem... die hebben tegen hele mooie prijzen goed spul :Y

zelfs banden omleggen is daar echt veeeel goedkoper dan mij motports of andere grote zaken... ok ok via internet banden bestellen is dan wel goedkoper, maar die bandjes moet je er ook nog omlegge he ;)
 
_O- _O-

Als student heb je je hoofd volgens mij nog wel ff nodig... dus doe jezelf een lol en koop geen helm van 60 euro :X :X
Altijd dat gezeur over goedkope helmen :X. Een helm wordt gekeurd. Als hij is goedgekeurd, is hij veilig. Zo simpel is het. Een goedkope helm gaat misschien wat eerder uit model en ik zou hem wat eerder vervangen, maar hij blijft nog steeds goedgekeurd. Koop een helm die je fijn vindt zitten.

etcetera etcetera. Kijk voor banden inderdaad in het motorbanden via het internet topic. Daar kun je e.e.a. vinden.

groet

B
 
Over de banden: als je er weinig mee rijdt en alleen in mooi weer, zou ik een sportieve band nemen. Wat het beste is voor jouw fiets weet ik niet... Heb overigens veel goeds gehoord over de michelin Pilot Power (-ct2).

Veel plezier met je nieuwe fiets :]
 
Ik zie dat je je motor "gehaald" hebt...maar wanneer denk je je A-rijbewijs te halen :?
Die is minstens zo belangrijk als een goede achterband en helm :Y
Ik heb sinds vorige week een BT021 achterop...rijdt lekker tot dusver.
Als je voor de aanbiedingen gaat, kan je die spullen wel goedkoper krijgen.

Mooie motor, trouwens
 
Laatst bewerkt:
OK, voor kleding zou ik gaan shoppen bij motozoom (niet via postorder maar ff gaan kijken) of bij Gericke. 400 euro heb je overal een leren pak voor tegenwoordig, dan zou ik niet voor een vanucci gaan. Helmen heb je ook zat voor leuk geld, maar neem wel een beetje een merkhelm en geen brommerhelm. (www.motowebshop.com , www.motorgoedkoop.nl )Sommige mensen zullen zeggen dat een gekeurde helm gewoon goed is, maarja, sommige mensen denken ook dat een auto met APK technisch in orde is. Niet alle verschil zit in de naam alleen. Enne, doe ff rustig aan op die fiets die je daar hebt en leer rustig aan rijden in je eigen tempo. Doodgaan is geen kunst namelijk op zo'n apparaat ;)
 
Laatst bewerkt:
zegt het figuur met een arai helm van 500+ knaken :P

Ja moet je na gaan, en ik heb mijn hoofd nog geeneens nodig ook! :+

Altijd dat gezeur over goedkope helmen :X. Een helm wordt gekeurd. Als hij is goedgekeurd, is hij veilig. Zo simpel is het. Een goedkope helm gaat misschien wat eerder uit model en ik zou hem wat eerder vervangen, maar hij blijft nog steeds goedgekeurd. Koop een helm die je fijn vindt zitten.

Ik ga deze discussie niet wéér voeren
emo.gif
 
Welkom op het forum *O*

[me]Zo, dat gezegt hebbende.......[/me]

Duidelijk geval van studenten onbesuistheid :+

Vraag me af of je later ook eerst je muren metselt voordat je de fundering hebt liggen O-)

Maar goed, succes met je motorfietsje en houd het verstand boven en het rubber onder :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan