wie o wie

bikermouse21

Rookie
30 jan 2007
23
0
Amsterdam
hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw in de motorwereld en ik heb pas een motor gehaald( terwijl ik nog geen rijbewijs heb zie foto).

Ik ben nu op zoek naar een betaalbare helm, motorjas en motorband voor en achter. en moet wel van goed kwaliteit zijn natuurlijk. weten jullie een motorzaak waar ik dit allemaal voor een redelijke prijs kan kopen.

Trouwens over die motorband kunnen jullie me misschien wat tips geven want er zijn er zoveel soorten. Mijn achterband is 180/55zr17 en Ik ga er alleen in de zomer mee rijden, en wanneer het niet regent dus wat voor soort banden raden jullie mij aan.
full
 
Welkom op het forum :W
Voor je vragen kan je de zoekfunctie gebruiken, type eens motorbanden in en er gaat een wereld open. Heb je antwoord op welke band voor jou geschikt is moet je eens kijken in het topic Motorbanden via internet .
Voor de kleding zoeken op motorkleding ofzo.
Succes en veel leesplezier.

PS: gezien je motor zou ik gaan voor Michelin Pilot Power (MPP) of de MPP 2ct
de MPP 2ct is duurder en als beginnend motorrijder heb je meer dan genoeg grip
met de MPP
 
Weetje wat jij moet doen... gewoon naar mij luisteren samen met mij winkelen we kopen een pak voor ong 400 namelijk een vanucci wat we samen hadden gezien ben de site vergeten. Banden moet je aan BBBrian vragen want die heeft ze onlangs ook vervangen hij rijd ook alleen in de zomer en het is een verstandige jonge dus zal het wel goed zitten. Helm ehmmm je zit bij de eigenaar van www.goedkopehelmen.nl in de klas regel wat via hem
 
_O- _O-

Als student heb je je hoofd volgens mij nog wel ff nodig... dus doe jezelf een lol en koop geen helm van 60 euro :X :X
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw in de motorwereld en ik heb pas een motor gehaald( terwijl ik nog geen rijbewijs heb zie foto).