Wie o wie

Wie o wie

  • Rossi

    Stemmen: 37 61,7%
  • Lorenzo

    Stemmen: 12 20,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 11 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    60

Qken

: pretty good at bad decisions
10 jul 2011
49.756
20.265
bijna bij het midde punt
Hoi mannen
Merk dat er nog al wat discussie 's zijn over wie de 2e plaats gaat pakken dit jaar
Nu lorenzo dichterbij komt.
Ik zelf ga Rossi stemmen en jij?

(misschien een kleine uitleg d'r bij)


Ik denk dat Rossi op het moment het meest constant is
(op de val partij van zondag na dan)
 
Laatst bewerkt:
Kan nog letterlijk alle kanten op. Pedrosa is altijd snel, Jorge is eindelijk weer snel, Valentino is weer snel... Ik denk dat ze alledrie nog wel in staat zijn om de tweede plaats te verkrijgen en daarmee het "kampioenschap zonder Marquez" te winnen. Zal dus vooral aan het team, de setups, het weer en eventuele gekke omstandigheden liggen wie er werkelijk mee vandoor gaat.

Ik hoop dat Rossi p2 pakt en zo weer eens voor Dani en Jorge eindigt.
 
Kan nog letterlijk alle kanten op. Pedrosa is altijd snel, Jorge is eindelijk weer snel, Valentino is weer snel... Ik denk dat ze alledrie nog wel in staat zijn om de tweede plaats te verkrijgen en daarmee het "kampioenschap zonder Marquez" te winnen. Zal dus vooral aan het team, de setups, het weer en eventuele gekke omstandigheden liggen wie er werkelijk mee vandoor gaat.

Ik hoop dat Rossi p2 pakt en zo weer eens voor Dani en Jorge eindigt.

Dit gaat over "the best of the rest " kampioenschap toch!!
 
Rossi, dit jaar 2e.
2015 1e. Maar ik ga er geen sokkeneetfestijn op wagen.
 
Is echt heel lastig, ze zijn flink aan elkaar gewaagd.
Behalve Valencia zijn de komende circuits wel favoriet banen voor Rossi, heeft er ook wel goed gepresteerd in zijn goeie dagen en laat zien dat hij echt weer flink snelheid heeft.
Lorenzo heeft vorig jaar de laatste drie gp's gewonnen, maar Pedrosa was in 2012 de laatste 5 races heel erg sterk (4 overwinningen en foutje in Philip Island kostte definitieve aansluiting).

Ik ga voor Lorenzo, vooral om zijn stijgende lijn in resultaten. Dan Rossi 3e en Pedrosa 4e :+
 
Lorenzo gestemd :P
Ik denk dat het nu erop en erover is,althans dat hoop ik :)
Wel leuk dat ze zo dicht bij elkaar staan door puntenverlies van Rossi en Pedrosa en de winst van Lorenzo,gaat spannend worden en de winnaar van deze 3 maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit zolang het maar spannende races worden.
Ze verdienen het alle 3 en Rossi misschien nog wel het meest maarja ik heb meer met Lorenzo.

Leuk topic Qken :Y
 
Lorenzo gestemd :P
Ik denk dat het nu erop en erover is,althans dat hoop ik :)
Wel leuk dat ze zo dicht bij elkaar staan door puntenverlies van Rossi en Pedrosa en de winst van Lorenzo,gaat spannend worden en de winnaar van deze 3 maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit zolang het maar spannende races worden.
Ze verdienen het alle 3 en Rossi misschien nog wel het meest maarja ik heb meer met Lorenzo.

Leuk topic Qken :Y
Dank je
 
Ik denk, en hoop, dat Rossi de 2e plek gaat innen.
Het is iig een coureur die het iedere wedstrijd weer spannend weet te maken, vind hem altijd een boeiende rijder om naar te kijken.
 
Ik zeg hetzelfde over Lorenzo. Daar ben je fan voor. ;)
 
Ik geef het ook een grote kans. Pedrosa staat te ver weg en kan Rossi niet meer inhalen. Belandt Rossi op het podium dan wordt hij tweede in het kampioenschap.

Als Rossi 4e wordt en Lorenzo wint dan staan ze beide op 288 punten en heeft Lorenzo 3 overwinningen tegen 2 van Rossi. Dat zou wel een grappig resultaat zijn (en heb ik mijn voorspelling goed O-) )
 
Laatst bewerkt:
Ik geef het ook een grote kans. Pedrosa staat te ver weg en kan Rossi niet meer inhalen. Belandt Rossi op het podium dan wordt hij tweede in het kampioenschap.

Als Rossi 4e wordt en Lorenzo wint dan staan ze beide op 288 punten en heeft Lorenzo 3 overwinningen tegen 2 van Rossi. Dat zou wel een grappig resultaat zijn (en heb ik mijn voorspelling goed O-) )
Ben benieuwd
 
Rossi wordt minimaal 4e en Lorenzo gaat dit jaar geen 1e plek meer pakken...dus Valentino 2e
 
Terug
Bovenaan Onderaan