Wie o wie...

Had de nieuwere versie van de SR-17 geen haakneus? Moet je maar eens kijken wanneer er een programma op discovery komt over dit soort vliegtuigen.
 
full

zie hier nog een piccie
 
grrr .... dit zijn de foute draadjes ... kosten mij veel te veel tijd ...
google
google
google
google
google

:+
 
Dat zou goed kunnen, ik had ook al ff het idee dat het een miniatuur (of schaalmodel) kon zijn, of een prototype van Honda (ze bouwen ook vliegtuigen, al zijn dat meer kleine personen vliegtuigen).
 
Het is een bewerkte foto :) Zie de schaduw bij de banden van het vliegtuig. De rest van het vliegtuig veroorzaakt geen schaduw :?

de zon staat laag :Z

ik denk dat het een casco is.
[edit] nee geen casco.. had net een link met andere foto's en toen liep me pc vast. dit is een virus vliegtuig! :( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij ook een fotosoep van de originele SR-71, misschien dat ze in verband met copyrechten niet de echte mochten gebruiken of zo??
 
lijkt mij ook een fotosoep van de originele SR-71, misschien dat ze in verband met copyrechten niet de echte mochten gebruiken of zo??

dat lijkt mij ook het meest logisch. ik denk idd een gesoepte blackbird. zou ook het meest overeen komen met de naam van dat Hondaatje natuurlijk. :+
 
de zon staat laag :Z

ik denk dat het een casco is.
[edit] nee geen casco.. had net een link met andere foto's en toen liep me pc vast. dit is een virus vliegtuig! :( [/edit]
Vandaar dat de schaduw achter het wiel zo kort is :? Zelf ook last van een virusje :)
 
Die 2e foto is een photoshop. En een slechte ook.

Dat ding kan wel echt gebouwd zijn, lijkt wel echt in de eerste foto, maar het kan ook gewoon een 3D model zijn die in die foto is geplakt.

Ik denk eerder aan een model voor een film ofzo, zoiets als dit:
http://www.breakthechain.org/exclusives/fa37talon.html
:^

Ding klopt op diverse punten niet met de SR-71 we all know and love. De tailfin, vorm van de neus, positie van de motoren, enkel wiel bij het landingsgestel, dubbele lampen bij het neuswiel, etc. Lijkt me eerder iets van een mock-up voor een film ofzo.
Lijkt me zoiezo onwaarschijnlijk dat de USAF zomaar een SR-71 laat gebruiken voor de reclamefoto's van Honda. :?
 
Laatst bewerkt:
de zon staat laag :Z

ik denk dat het een casco is.
[edit] nee geen casco.. had net een link met andere foto's en toen liep me pc vast. dit is een virus vliegtuig! :( [/edit]
Nu ben ik toch benieuwd welke link dat was......en of mijn Norton Antivirus het dan goed doet.... :)
 
Lijkt me zoiezo onwaarschijnlijk dat de USAF zomaar een SR-71 laat gebruiken voor de reclamefoto's van Honda. :?

De SR71 is goeddeels niet meer in gebruik. Sindsdien is men ook wat losser geworden. Ik geloof dat er zelfs een paar exemplaren bij de ingangen van vliegvelden staan. En de NASA gebruikt de SR-71 om motoren te testen.

Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .....
ik vond nog wel wat anders:

not-sr71.jpg


En wat staat daar bij?
Something spotted flying out of Groom? Aurora maybe?? Alas, no. It's a model of a stealth-a-cized version of a SR-71, used for a motorcycle advertising campaign in Europe. Quite nice however.

En dus wel degelijk "speciaal" voor Honda!

Afkomstig van deze site: http://www.serve.com/mahood/nellis/gallery/gallery.htm
 
Ja zie je wel! Die staat ook in de PB die ik hier heb, alleen wat helderder en scherper. Je ziet op die in de Pb de deatails ook heel goed. Honda heeft dus centen uit gegeven......hebben ze ook genoeg van. Ik dank u. Vond het ook zo vreemd dat er nergens iest over te vinden was.
 
Maar ik begrijp wel op basis van een bestaande SR-71, die ze wat "vertimmerd" hebben. Althans, zo lees ik het - subjectieve - bijschrift.
Mja, ok. De basis wel, maar hij wijkt toch echt wel heel fors af van het origineel.

Kijk nog maar eens naar de foto in deze post: Post van Fazero in topic 'Wie o wie....'.

Landingsgestel, neus, staart, cockpit, motoren... Klopt eigenlijk geen hout van. :X
 
Mja, ok. De basis wel, maar hij wijkt toch echt wel heel fors af van het origineel.

Kijk nog maar eens naar de foto in deze post: Post van Fazero in topic 'Wie o wie....'.

Landingsgestel, neus, staart, cockpit, motoren... Klopt eigenlijk geen hout van. :X

Ik denk dat dat het enige wat er aan geklopt is ;)
(niet voor niets wordt de term "stealth-a-sized" gebruikt :)

Gewoon een als een praalwagen opgeleukte SR-71.
Sja, je kan als motorfabrikant tenslotte niet een hagelnieuwe geavanceerde motor presenteren bij een ouwe kist die uit dienst genomen is/wordt :X ;)
 
Ik denk dat dat het enige wat er aan geklopt is ;)
(niet voor niets wordt de term "stealth-a-sized" gebruikt :)

Gewoon een als een praalwagen opgeleukte SR-71.
Sja, je kan als motorfabrikant tenslotte niet een hagelnieuwe geavanceerde motor presenteren bij een ouwe kist die uit dienst genomen is/wordt :X ;)
Das waar... Zo'n Blackbird is zóóó jaren '70... :P

Of was het '60? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan