Wie oh wie.. ANWB/BOVAG inkoopkoers 2004-2 voor R6

Kire

MF veteraan
7 aug 2003
1.281
82
Rotterdam
Wie oh wie heeft er de beschikking over ANWB/BOVAG inkoopkoerslijst 2004-2 en zou voor mij op willen zoeken wat een R6 uit 2000 op basis van die koers op zou moeten brengen....?

:} Alvast HEEEEEEEL erg bedankt voor de moeite :}

Kire
 
Hallo, ik heb het opgezocht voor je. Het is het meest recente koerslijst boekje, R6 2000, nieuwprijs € 10750, verkoop € 6600, inkoop handelaar € 5225. R6 2001 is niet veel duurder, verkoop € 6950, inkoop € 5550. Voor dit kleine prijsverschil is het misschien de moeite om toch een motor van een jaar jonger aan te schaffen.
De jongere machines stijgen wel ineens met ongeveer 1000€ per jonger bouwjaar.

Kun je ergens een nette R6 kopen voor een prijs die tussen handel en inkoop zit, is het goed.

Succes :]
 
Helaas, volgens mij kun je dit niet vinden op internet. Wij, de vakhandel, moeten een abonement afsluiten om de inruilboekjes te krijgen. Maar als je iets wilt weten, 1 reactie op MF en ik zoek het voor je uit. :9
 
Helaas, volgens mij kun je dit niet vinden op internet. Wij, de vakhandel, moeten een abonement afsluiten om de inruilboekjes te krijgen. Maar als je iets wilt weten, 1 reactie op MF en ik zoek het voor je uit. :9

kun je niet dat hele boekje hier posten? 8-)
 
Zeg maar wat je wilt weten, regel ik voor jullie. Boekje ligt op de zaak, dus morgen pas antwoord. Als je een boekje van de eerste helft hebt, gewoon kijken wat ze er het jaar van tevoren aftrokken na een half jaar, zo kan je kijken wat er bepaald is voor deze helft. Maar nogmaals, ff laten weten en de dag erna heb je het
 
Helaas voor jullie en fijn voor mij, ik heb nu vakantie, dus tot 3 augustus kom ik niet op de zaak. Daar ligt m'n boekje. Na mijn vakantie laat ik iedereen weten wat de waarde van zijn motor is. Halee
 
Helaas voor jullie en fijn voor mij, ik heb nu vakantie, dus tot 3 augustus kom ik niet op de zaak. Daar ligt m'n boekje. Na mijn vakantie laat ik iedereen weten wat de waarde van zijn motor is. Halee

bedankt

maar .... is er verder niemand met zo'n boekje ?
 
Ik heb dus 2004-1 thuis liggen... als je wat wilt weten meot je me maar ff mailen want ik kan niet topic constant in de gaten houden en kan op me werk weinig tot niet internetten...

me mail staat in me profiel!!
 
Laatst bewerkt:
Kun je voor mij vertellen wat de waarde is van een Yamaha Fazer 600 bouwjaar 2000, 2001, 2003 en gebruikt 2004 model?

zou ik op prijs stellen :}

Bedankt!
 
je moet gewoon de regel hanteren dat er 10 % per jaar afgaat van de nieuwprijs. Dan heb je geen boekje nodig. gr gizzie
 
Terug
Bovenaan Onderaan