Wie oh wie weet?

AJK

Die hard MF'er
26 feb 2002
491
0
thuis waar ....
Vraagje:

Ik wil mijn blade matzwart laten spuiten!! Alleen meneer de spuitert raad het af. Waarom:

Zou snel beschadigen. Vooral de tank en voorkant (vliegjes).

Enne Aprilla dan? Tja......

thx
 
ik zou niet weeten.

je ziet wel veel vlekken en veegen op mat zwart.
denk ik
maar als je echt wil gewoon doen mischien vind die mat zwartspuiten niet leuk en darom raad die af?


[mod mode]
algemeen
[mod mode]
 
Yep ziet er ook goed uit!!

Misschien dan toch gewoon zwart laten. Of metallic lakje!?

Snap alleen nog steeds niet hoe Aprila het voor elkaar krijgt. De nieuwe R1 zijn slechts delen matzwart.
 
Ik heb op school (ben nog wel 1e jaars) een opdracht gehad van een bedrijf, het ging om kartonnen cd hoesjes met tray erin die matzwart waren, deze beschadigden nogal snel.
Er kwamen op raakpunten glimmende vlekjes en dat schijnt een eigenschap van mat zwarte verf te zijn.


Mischien kun je het nog bij een paar andere spuiterijen navragen die mischien andere verven gebruiken of er geen problemen in zien (wel klote als die er wel zijn dan natuurlijk)
 
Mijn fiets is helemaal matzwart en ik werk hem gewoon regelmatig een beetje bij met een spuitbusje matzwarte lak van de Halfords.

Mogelijk stel je hogere eisen aan het uiterlijk van je motor dan ik, sluit ik niet uit.

 
Stond ook een keer een brief + foto's in de Kicxstart. De Hayabusa was toen net nieuw en iemand wou een mat zwarte...
Helaas, niet beschikbaar... Ok dan maar met de botte bijl ;)

Motor op naam gezet, betaald... Langharige gozer ingehuurd en met losse spuitbussen een nieuwe Hayabusa matzwart gespoten.. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan