Wie ook naar circuit experience Zandvoort, 16 aug?

Ericx

Die hard MF'er
19 okt 2002
807
15
Westland
Voor komende maandag, 16 augustus, heb ik mij ingeschreven via http://www.motorsportlifestyle.nl/home.htm voor een circuit experience op Zandvoort.
Ik heb mijn motor iets meer dan een maand dus wil voorzichtig eens wat gaan proberen.
Vorig jaar op circuit Zolder gereden (nivo 1) en nu ingeschreven voor de 2e groep (beperkte/weinig ervaring).

Zijn er nog andere die die dag gaan?
Hebben jullie nog zinvolle tips? Ik las iets over een gladde of gevaarlijke Bos uit bocht. Is dat de Kuhmo bocht?

Ik hoor/ zie het wel!
 
Wordt druk maandag ;)
Nou, dan heb ik lekker de ruimte om achter die instructeur aan te :]

Beetje prive les kan geen kwaad.
 
Ik ben er ook bij samen met 2 maten, als het goed weer is uiteraard 8-) . In welke groep weet ik nog niet. Inschrijven doe ik niet van te voren. Als het mooi weer is ga ik er heen en als het dan vol is heb ik pech. Ben in ieder geval niet mijn centjes kwijt als het rotweer is..............
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed lees, moet jullie niet op voorhand ingeschreven zijn? Betaal je dan ook 125 € de dag zelf? Wij komen van zondag en als het idd klote weer is maandag pas ik ook liever. Voor de eerste keer daar heb ik liever droog weer. Hoe is de organisatie daar verder?
 
Omdat er toch enige ervaren rijders bij zitten, nog een vraag:
- Kan je een rugzak kwijt in een (afgesloten) kastje ofzo?
 
Omdat er toch enige ervaren rijders bij zitten, nog een vraag:
- Kan je een rugzak kwijt in een (afgesloten) kastje ofzo?


Je kunt aan iemand met een busje/auto vragen of die daar even mag liggen, misschien mag het ook achter de bar in Mickey's (circuit-café)
 
In het begin van de topic had ik gevraagd wat de BOS UIT bocht nu is.
Is dat die Kumho bocht?
Ik heb gekeken op de site van http://www.circuit-zandvoort.nl/circuit/kaart.asp (circuit zandvoort)
Hier staat niets over een bos. Hooguit wat over duinen..
 
Omdat er toch enige ervaren rijders bij zitten, nog een vraag:
- Kan je een rugzak kwijt in een (afgesloten) kastje ofzo?

Nee, maar er zijn er genoeg met een auto/bus/camper waar je je spullen wel in kan leggen. Ik ben er ook dus als je er nog mee zit, gooi maar in m'n auto ;)
 
Hhonda bedankt voor de uitleg.
Hans, wie weet maak ik gebruik van je aanbod! Alvast bedankt.
Ik weet dat het bij je goed op slot zit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan