Wie raadt wat het is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
NEE!! Het is de achterrem van de MotoGP-machine van Ducati van 2003.
Deze foto heb ik gemaakt op de motorrai afgelopen jaar.
Als het goed is heb ik nog een mooie foto van m'n eigen motor op m'n rolletje staan maar mijn financien kennende duurt het nog wel ff voor ik die afgedrukt heb.
Ik heb nl via de reflectie van mijn irridium vizier mijn motor gefotografeerd.
Ik hoop dat dat een mooie foto wordt. Als dat zo is ga ik die scannen en als icoontje gebruiken.

Nee, serieus geen naakte vrouw. Ik kom uit de Achterhoek en heb daar een keer een naakte vrouw gezien.
Ik begrijp helemaal waarom je het denkt, 'k stond zelf ook eerst raar te kijken daar op die motorrai. Maar als je echt goed kijkt dan zie je dat het geen naakte vrouw is. Echt waar!!

NEE!! Het is de achterrem van de MotoGP-machine van Ducati van 2003.
Deze foto heb ik gemaakt op de motorrai afgelopen jaar.
Als het goed is heb ik nog een mooie foto van m'n eigen motor op m'n rolletje staan maar mijn financien kennende duurt het nog wel ff voor ik die afgedrukt heb.
Ik heb nl via de reflectie van mijn irridium vizier mijn motor gefotografeerd.
Ik hoop dat dat een mooie foto wordt. Als dat zo is ga ik die scannen en als icoontje gebruiken.

Joh?!?!?!?

Volgens mij heb je het fout hoor!

lijkt mij meer een fluitketel!

B|

Nee, serieus geen naakte vrouw. Ik kom uit de Achterhoek en heb daar een keer een naakte vrouw gezien.
Ik begrijp helemaal waarom je het denkt, 'k stond zelf ook eerst raar te kijken daar op die motorrai. Maar als je echt goed kijkt dan zie je dat het geen naakte vrouw is. Echt waar!!

Ik zie echt een tepel daar rechts in het midden... Misschien is dat ook wel wishfull thinking. Het is hier een beetje saai op het forum. Ze hebben het bijna alleen maar over motoren... Ik snap dat niet...

Het is een naakte vrouw met een fluitketel, en nu mond dicht!

bovendien hebben ze geen vrouwen in de achterhoek!
alleen boeren :+

Ik zie echt een tepel daar rechts in het midden... Misschien is dat ook wel wishfull thinking. Het is hier een beetje saai op het forum. Ze hebben het bijna alleen maar over motoren... Ik snap dat niet...

jah... het is hier verdomme geen motor forum!!!!!

gelukkig zijn er nog mensen die midden in de nacht een toic openen om te vertellen dat ze een icoontje hebben :}

Achterhoek....Hmmm praten ze daar ook niet zo vreemd. Auto heet daar ooootoooo, Cola heet daar koooola. Of is mijn topografische kennis niet up to date?

Ze kunnen daar wel icoontjes maken...en dat is een vak

Maarruh we zijn er nu wel uit dat een een naakte vrouw is.

Hoe heet ze eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan