wie rijd cb 250 en wat vind je ervan (foto's)

kwalitatief goed of niet ?

  • slecht !

    Stemmen: 0 0,0%
  • gaat wel !

    Stemmen: 0 0,0%
  • goed !

    Stemmen: 2 25,0%
  • zeergoed !

    Stemmen: 6 75,0%
  • perfect !

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

CB2501972

MF'er
7 sep 2004
95
0
rijssen
de mijne is van 72 en vind het een perfecte motor voor de stad en buitenaf, en ik doe hem voorlopig niet meer weg, moeten nog een paar dingetjes aan gebeuren om hem mooi te maken, zoals het chroomwerk hier is een foto van de mijne.
full

graag meer foto's van 250's en wat je er van vind
 
Of ie goed is weet ik nie,
erg mooi vind ik 'm wel.
Lekker geluid ook.
Als ik kon sleutelen kocht ik zoiets voor erbij!
 
bedankt voor je reactie

ik hoop veel foto's te kunnen zien van de 250'jes die in ons landje rondtuffen
misschien kunnen we dan ook eens iets organiseren
 
Nee hoor, maar toch bedankt, zoals je ziet zitten ze er 1 foto eerder wel op, was gewoon rubbertje kwijt en na 10 jaar terug gevonden.

Volgende fase de knippers weer monteren.

Uitlaten zijn inderdaat imitatie, maar wel met org, rubber stootdempers, maar ben nog steeds op zoek naar mooie org. uitlaten.
 
ik heb er nog twee uitlaten liggen een is van een 350 en de ander is een orginele van een 250 staat op hm250/350 in een van de 2 zit een gaatje onderin als je belang heb hoor ik het wel chroom is nog heel mooi
 
Zo'n 250 twin, is dat een beetje een motor voor op de snelweg? Veel lees je dat ze maar 110 / 120 halen en dat het niet vooruit te branden is. Maar als een klassiek 25 kw brik lijkt het me helemaal het einde, heb een cb400 twin staan maar daar mag ik nog niet echt op rijden als ik mn rijbewijs heb gehaald.
En in het achterhoofd dat zo'n 250t zegmaar het kleine broertje is :) .
 
alsie goed is afgesteld en niet gaar is loopen ze wel iets harder ,maar vind je dat niet jammer om zo'n mooie motor gaar te rijden. is mooi voor de stad en buitenaf moet je mooi mee toeren en af en toe eens lekker doortrekken bij een stoplichie meer niet.
 
hartstikke leuk ding voor stad en binnenweggetjes
full



van dit soort dingen zouden er meer moeten meerijden bij de OBT's :)
 
ja hoor hier is er nog eentje ... :P

SIMG0490.jpg


zo isse ondertusse al geworden ...

Ja ik weet het er moet nog veel gebeuren maar ik ben nog maar een studentje ;)



ik weet nog niet hoe ze rijdt maar dat zallik wel binnekort eens uitproberen, eerst nog eens remschoenen halen.

maar ik vindt het geluid dat eruit komt :9~
 
alsie goed is afgesteld en niet gaar is loopen ze wel iets harder ,maar vind je dat niet jammer om zo'n mooie motor gaar te rijden. is mooi voor de stad en buitenaf moet je mooi mee toeren en af en toe eens lekker doortrekken bij een stoplichie meer niet.

thnx, I'll keep that in mind :)
Als ik eens een cb250t op de kop kan tikken voor niet te veel dan kan het wel eens heel leuk worden dus. :9 En natuurlijk zijn ze 25+ jaar 8-) 0 cent voor de staatskas qua houderschap *D
 
maar ik vindt het geluid dat eruit komt :9~
Heb een CB350F, maar ik mis eigenlijk nog het geluid dat eruit komt.

Bochten zijn door cbman400(dit forum) gemaakt denk ik, en er zit een Laser demper op. Maar die dempt iets te veel naar mijn zin, dus aankomend voorjaar probeer ik is een stuk pijp.. :)
Gewoon een stuk pijp van de sloop, polijsten om het mooi te maken en je hebt de perfecte demper voor m'n 4-1.

EDIT: want zonder demper klinkt hij een stuk mooier.. :z Of kan een pijp niet vanwege slechtere prestaties? Ach, boeiend: als't maar geluid maakt.. :)
 
ik heb eigelijk een schottendemper met 'n schot of 4/5 geloof ik, ten eerste heb ik de einddemper eruit gehaalt en toen nog een schot verwijderd klinkt best leuk :)
 
Wat lees ik nu toch allemaal? Stad, landweggetjes????

ik ben met mijn cb'tje lekker op vakantie geweest +/- 3500km getuft 1/2 litertje olie. Loopt nu weer easy 130 met zijn 2'en er op, heb ook al 140 gereden. Hij kan harder want ik zat nog lang niet aan het rode.

Enige probleem is dat ie boven 7000 toeren moet komen om harder te kunnen.

Ennuh de 250'jes van tegenwoordig zijn niet te vergelijken met de 250 uit 1970. De 250 van nu (van Honda) heeft minder PK's en maakt ook veel minder geluid :)

Zo he, volgens mij voelde ik me een beetje frustie door al die makke uitspraken.
 
ik heb er nog twee uitlaten liggen een is van een 350 en de ander is een orginele van een 250 staat op hm250/350 in een van de 2 zit een gaatje onderin als je belang heb hoor ik het wel chroom is nog heel mooi

Zeker, maar 250 en 350 zijn identiek hoor, daarom staat er ook 250/350 op. Artikelnummer is ook hetzelfde. Chroom zal wel goed zijn, probleem is inwendig, daar rotten ze erg hard. Ik weet dat hij met de org uitlaten veel harder en beter loopt (veel is 5-10km) en een dieper geluid maakt.
 
zeg backfire heb jij toevallig nog zo'n dop liggen je weet wel waar de tuimelaars achter zitten die heb ik stuk gedraait voor het klepen stellen zat muur en muuurvast dus de rand is me er af geknalt nu ligt de rubberring iets bloot maar hij lekt niet
toevallig een liggen
?????????????????????????????????
full

toch nog een foto (wil ik trouwens meer zien )
 
zeg backfire heb jij toevallig nog zo'n dop liggen je weet wel waar de tuimelaars achter zitten die heb ik stuk gedraait voor het klepen stellen zat muur en muuurvast dus de rand is me er af geknalt nu ligt de rubberring iets bloot maar hij lekt niet
toevallig een liggen
?????????????????????????????????
(Afbeelding)
toch nog een foto (wil ik trouwens meer zien )
Ja, als het goed is wel, want cb400f heeft dezelfde dop :) en dacht dat ik er daar nog wel een paar van had. Als je het niet erg vind houd ik wel de beste achter. :)
Maar kapot zijn ze geen van allen alleen is de 1 wat mooier als de ander.
 
coool hoe doen we dat dan ???



anders mail me ff want ikke gaat slapie doen heb morgen vroegeploeg 5:00uu uit bed :z
 
Laatst bewerkt:
full


Dit is de mijne, tekoop overigens!
Heb hem nu een jaar of 1.5 denk ik. Helemaal uitelkaar geweest, nieuw origineel blok erin met nieuwe nokkenaskettingspanners etc. Moet nog even de puntjes op de i zetten: Verlichting aansluiten, lamp vast zetten, etc.
Rijd best ok, maar heb hem nooit verzekerd gehad. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan