Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor 18000,- euro krijg je adaptive suspension, traction control, cruise control, handvat verwarming, valbeugels, led verstralers en koffers standaard op de Rally. Bij een GS of Multistrada is de vanaf prijs hoger en dan komen de extra opties nog.
Sinds kort ben ik achter het bestaan van de Rally gekomen en ben ik helemaal verliefd. Ik zal nog even moeten sparen maar dat er 1 komt (een gele!) staat vast.
Als er geen Tuono of RSV op de zijkant staat, zitten verkopen inderdaad in de marge. Ondanks dat Aprilia ook technisch gezien best wel betrouwbare motoren maakt. Onlangs heeft er een multitest in de Motoplus gestaan met de Caponord Rally. Conclusie was dat de automatische vering gewoon heel goed was maar de concurrenten het totaalpakket gewoon beter voor elkaar hebben.
Ben ook in de markt geweest voor een Caponord 1200 maar heb uiteindelijk voor een Honda Crosstourer gekozen.
Testen/verslagen lees ik altijd onder het motto : Ik ben zelf degene die bepaalt of een motor me wel of niet aanstaat en wat anderen testen ect is voor mij totaal niet relevant. Die anderen ? Wie zijn dat ?..Wat verwachten ze van een motor ?..Iedereen is toch verschillend hoe kun je dan afgaan op een test of meerdere testen als je interesse in een bepaalde motor hebt ?
Zelf ervaren hoe het stuurt/rijdt ect is mijn mening en soms rij ik niet eens maar koop ik gewoon
Aprilia..Heb een Tuono eerste serie gehad dus de rotax vlgs mij oer Tuono..15000 km mee gereden nooit problemen. De huidige generatie nooit mee gereden maar de Capo Nord zit ik wel steeds naar te loeren dus blijft in beeld...Een gs dus niet ..MTS 1200 wel maar te duur en wat ik zo lees her en der ook weer die typishe ..karakter..problemen die ik nu ook heb met de mts 1000 maar die is zeg maar 3000 euro waard dus vindt ik iets minder storend dan bij een mts 1200 vanaf zo,n 11000 euro gebruikt.
C.Nord..waar ik wat huiverig voor ben is dat elektronische spul van de vering ect..Gaat dat kapot kost het vlgs mij klauwen met geld om te repareren/vernieuwen of zie ik het nu te somber ?
gr driver
Testen/verslagen lees ik altijd onder het motto : Ik ben zelf degene die bepaalt of een motor me wel of niet aanstaat en wat anderen testen ect is voor mij totaal niet relevant. Die anderen ? Wie zijn dat ?..Wat verwachten ze van een motor ?..Iedereen is toch verschillend hoe kun je dan afgaan op een test of meerdere testen als je interesse in een bepaalde motor hebt ?
Zelf ervaren hoe het stuurt/rijdt ect is mijn mening en soms rij ik niet eens maar koop ik gewoon
Aprilia..Heb een Tuono eerste serie gehad dus de rotax vlgs mij oer Tuono..15000 km mee gereden nooit problemen. De huidige generatie nooit mee gereden maar de Capo Nord zit ik wel steeds naar te loeren dus blijft in beeld...Een gs dus niet ..MTS 1200 wel maar te duur en wat ik zo lees her en der ook weer die typishe ..karakter..problemen die ik nu ook heb met de mts 1000 maar die is zeg maar 3000 euro waard dus vindt ik iets minder storend dan bij een mts 1200 vanaf zo,n 11000 euro gebruikt.
C.Nord..waar ik wat huiverig voor ben is dat elektronische spul van de vering ect..Gaat dat kapot kost het vlgs mij klauwen met geld om te repareren/vernieuwen of zie ik het nu te somber ?
gr driver
Begrijp ik en ik lees ze ook uiteraard maar ga er nooit op af om iets wel of niet te kopen.Zit ook vaak commercieel motief achter...en de vaste waarden moeten dat ook blijven.
Zulke artikels blazen altijd wat warm en koud
Maarrehhh.. Welke oude dame praat u nu over ?Leuk jullie commentaren, herkenbaar....
Bedankt,92000 op de oude Italiaanse Dame, denk dat de volgende er toch een word...
Elke dag denk ik aan Haar, dus komt wel "goed"...
HaHa
Groet, AJ
Ik had het kunnen weten ..Die RR vindt ik ook wel een gave CN uitvoering overigens..@Driver,
De ETV1000 Rally Raid,
Me omkleden nu en weer even 70km met haar de nacht in....
Groet, AJ