Wie rijd er nog Kawa ZZR 250???

AngelInMe

MF'er
4 sep 2004
77
0
Geleen
Nou ik zie ze niet zo heel veel rijden en op internet is er ook niet zo veel over te vinden. En er zijn heel wat mensen die minachtend doen over mij 24 kw-ertje. Dus bij deze wil ik vragen of er nog meer mensen een Kawasaki ZZR 250 hebben?


Hier een mooie foto van die van mij:

album_pic.php


:9~
 
hey, heb er vroeger ook zo ene gehad, tof om mee te beginnen maar na een jaartje wil je meer dan het je kan geven ! Maar toch leuk om mee te touren, veel plezier ermee :]
full
 
Fietsertje rijdt ook zzr 250, ik had em ook.
Rijdt heeerlijk om mee te beginnen, kun je goed op leren sturen en is vrij sportief! :]
 
ik heb ook zz-r250 gereden, leuk fietsje

zoals tom al zei WWW.ZZRCLUB.NL daar vind je alles wat je zoekt(je kunt het ook vragen) over de ZZ-R250.

dit was mijn lieve ZZ-R250'je

S934J2A058M7

ZBHLH42V8Y79


en mijn nieuwe ZX7-R

p.jpeg

p.jpeg
 
Ja ook ik rij op een zzr-250. Ik heb hem sinds juni en hij rijd heerlijk, en dat ik af en toe in de zeik word genomen neem ik op de koop toe, ik ben er blij mee en dat is het enige wat telt.
:]
 
ah, die motoren waarbij je de banden met een vijl kan bewerken :+

Jan wil... ofzo :?



sorry het zal niet meer gebeuren O-)
 
Ja Jessikawa dat in de zeik genomen worden ken ik ondertussen wel, ze zijn al bezig als ik een kleine foto plaats op een forum dat het maar een kleine motor is. En de banden met de vijl bewerken? droom verder. :+

Aangezien ik maar 25kw mag vind ik dit persoonlijk een topmotor en ik zal er misschien binnen een jaar op uitgekeken zijn maar ik moet er toch zeker 2 jaar mee doen. Hij is pas van julie 2002 en heeft nog geen 7000 gelopen dus dat zal vast en zeker lukken. Nu nog dat papiertje halen en dan :]
 
ik heb een EL250 gehad als eerste motor. zelfde motorblokkie maar dan in een sjopper frame. weinig power maar wel lachen zo'n blokkie dat 14.000 toeren draait, en zelfs redelijk betrouwbaar. ik deed hem weg met +/- 28000 mile op de teller en nooit problemen mee gehad.
 
Ja Jessikawa dat in de zeik genomen worden ken ik ondertussen wel, ze zijn al bezig als ik een kleine foto plaats op een forum dat het maar een kleine motor is. En de banden met de vijl bewerken? droom verder. :+

Aangezien ik maar 25kw mag vind ik dit persoonlijk een topmotor en ik zal er misschien binnen een jaar op uitgekeken zijn maar ik moet er toch zeker 2 jaar mee doen. Hij is pas van julie 2002 en heeft nog geen 7000 gelopen dus dat zal vast en zeker lukken. Nu nog dat papiertje halen en dan :]


Tja het blijft toch een kleine motor hoor :+
 
je hebt geen vijl nodig voor de banden!

van het enen oor op het andere oor. ik vind het en super strak sturende sportfiets.

alleen een beetje jammer het weinig aantal PK's............

mooie sound (lekker schreeuwen hoge toeren)niet brommerig en een top van 170 (voor 24kw is dat rap) 145kilo :P
 
Haha ja dat vijlen heb ik gelezen hoe dom kun je zijn majah.

En die pk's ja het is neit anders daarom is het ook maar 24kw en moet ik het er zeker nog 2 jaar mee doen. Het is trouwens 148 kilo drooggewicht :+

Nu nog een rijbewijs...
 
oh ja leuke foto fietsertje ;) van wanneer is die van jou en hoeveel km heeft ie gelopen? Ik vind mijn kleuren mooier maar ieder z'n eigen smaak natuurlijk maar rijd ie fijn? :]
 
Hey Anton. Alles goed?? Vanaf 4 september 2005 gaat mijn zware rijbewijs in. Ben al hard aan het sparen voor een ZX6R. Ennuh, wanneer gaan we nou eens een stukkie rijden?? Als het aan mij ligt in het voorjaar want ik momenteel nog schade waar ik niet mee rijden kan.
 
Hey mensen,

Ook ik heb een zzr250... een uit '92 met nu 20000 km op de teller....
Zal een foto posten als ik heb ontdekt hoe dat moet!!


Groetjes.. Joyce
 
wat is er mis met 25kw? dat vol vermogen komt wel en ik zie mezelf echt niet op de grote broer (1100) rijden haha, misschien het middelste broertje over 2 jaar maar dat zie ik dan wel
 
Hey mensen,

Ook ik heb een zzr250... een uit '92 met nu 20000 km op de teller....
Zal een foto posten als ik heb ontdekt hoe dat moet!!


Groetjes.. Joyce

Weet je nog niet hoe je een foto moet posten? ze kunnen je hier wel helpen daarbij hoor!!!
Wat voor een kleur is die van jou? En bevalt het een beetje?
 
He mensen, ik vind het best wel een gave motor 8-) . Ik moet binnenkort weer examen doen en misschien volgend jaar een zzr. Maareuh...nou we het er toch over hebben, hoe bevalt die motor en is ie erg duur in onderhoud of valt het wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan