Wie rijd er nog met een oude nummerplaat ?

die mogen blijven rijden met hun blauwe plaat :P

Als ik me niet vergis zijn dat de motoren die voor 1-1-1978 op kenteken zijn gekomen :)

Heb op die Kawa toen meteen een nieuwe plaat laten zetten toen ik hem kocht (januari 2001). Heb tegen de dealer gezegd dat hij er maar voor moest zorgen dat er een nieuwe plaat op zat bij aflevering.
 
Tis goed dat jullie eraan denken, ikzelf was het allang weer vergeten. Je moet tegenwoordig aan zoveel dingen denken, behalve dan die automatische incasso's.

Ga dus voor mijn enduro motor gelijk een bestellen, wil toch met de endurorit binnenkort meedoen. Zou lullig zijn en ook toeval als de cops daarover beginnen te zaniken.

Bedankt voor de topic, oops......
 
hoe zit het dan met die " chauffeurs " die in hun koekblik nog gebruik maken van een Mobieltje en dan maar effe met één handje rijden ???

Dat zou toch ook niet mogen volgens Den Haag ?

een car kit zou toch verplicht zijn ???

heeft iemand daarover wel eens de pliesie gezien die pv's uitdeelde......

:]
 
Zo, ik heb vandaag de nieuwe plaat gehaald. 12,50 euro valt me nog mee en hij was binnen 5 minuten klaar.

Als ik niet op het forum zou zitten, zou ik zijn blijven rondrijden met een oude plaat totdat ik een bekeuring kreeg. Is toch weer ergens goed voor.
 
Toevalig vandaag m'n nieuwe ouderwetse blauwe kentekenplaat opgehaald :)

Heb ik nu een "nieuwe" of een "ouwe"... :9
[me]JFK/FLH denkt: zeik niet zo "nieuwe" of "ouwe" ...het is gewoon een blauwe.....[/me]
 
hoe zit het dan met die " chauffeurs " die in hun koekblik nog gebruik maken van een Mobieltje en dan maar effe met één handje rijden ???

Dat zou toch ook niet mogen volgens Den Haag ?

een car kit zou toch verplicht zijn ???

heeft iemand daarover wel eens de pliesie gezien die pv's uitdeelde......

:]

Jawel hoor.
 
hoe zit het dan met die " chauffeurs " die in hun koekblik nog gebruik maken van een Mobieltje en dan maar effe met één handje rijden ???

Dat zou toch ook niet mogen volgens Den Haag ?

een car kit zou toch verplicht zijn ???

heeft iemand daarover wel eens de pliesie gezien die pv's uitdeelde......

:]

en met hun andere hand de kaart lezen en met de pen in hun mond aantekeningen maken op het papiertje dat tussen z'n knieen geklemt zit...... Jawel hoor, wel eens voor zien schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan