wie rijd er nu nog?

Volgende week weer eens de motor van stal halen, heeft al een aantal weekjes stilgestaan. De gladheid was hier niet zo erg (behalve bij de zijweggetjes voor het huis, waar je wel overheen moest om op de hoofdweg te komen waar het pas \"mooi schoon\" was), maar die keer dat de auto zo heen en weer werd geslingerd door windkracht 9 heb ik gewoon hardop zitten lachen in de auto. Maar als ik op de motor had gezeten had ik eerder liggen janken op de grond geloof ik.

Maar ja, binnenkort maar eens beginnen met rijden. Er rijden inderdaad weinig motoren deze tijd, maar het valt me nog mee dat er zoveel hardleerse doorrijders zijn :} als je maar niet onderuit glijdt of geblazen wordt, jongens.
 
Ik rijd nog af en toe. De kou vind ik niet zo erg. 45 minuten bij -8.5 was nog goed te doen maar op sommige wegen blijkt het dan stiekem best nog wel glad te zijn :(
 
Ik zou heeeeeel graag willen rijden, heeeeeeeel graag. Maar zolang er pekel op de weg ligt blijft mijn motor lekker thuis.

Ik sproei absoluut mijn ruiten niet als er een motor achter me zit. Gewoon voor het sproeien ff in de spiegel kijken of er geen motor achter je zit. Tenzij mijn ruiten helemaal dicht zitten, maar dat heb ik nog nooit gehad met een motor achter me...
 
pekel=niet rijden...

dat spul vernaggelt je motor gewoon...
die kou en nat en glad boeit me niet...

maar dat zout.... :j rot op met die bende...

ik ga begin volgende week me blackbird ophalen hopen dat de wegen een beetje schoon zijn.!!!
 
met de sneeuw ff niet gereden (kon de straat niet eens uit) maar verder wel gewoon, en dat zwaaien,, tja met dit weer kom je de echte bikkels tegen he, (al zeg ik het zelf)
 
Ik rij ook nog steeds :] Ik had al eens gezegd dat ik niet meer zou rijden met al die pekel, maar het begon zo te kriebelen... verslaafd dus :} En maar poetsen :(
 
Vier weekjes mijn motor in de garage gehouden vanwege sneeuw. Maar het begon te veel jeuken dus toen ik gisterochtend zag dat ik niet streng had gevroren ben ik weer begonnen met woon-werkverkeer op de motor.
Blijkt iedereen in Limburg zo\'n beetje van de weg afgegleden te zijn door ijzel !
Vandaag prima weertje en wat betreft de pekel...ik spuit \'m gewoon wat vaker schoon met de hoge drukreiniger en spuit wat WD40 en vaseline op de metale onderdelen :]
 
Ik rij nog lekker iedere dag.
Ik mmoet alleen wel iedere keer die pekel afspoelen als ik thuis kom :( . En met de kou valt het de laatste tijd ook wel weer mee 8-)
 
Het was er aan te zien vandaag dat het goed weer was. Ben er zeker 20 bikers tegen gekomen en allemaal hevig zwaaien :}
Nu alleen het zout nog van mijn fiets spoelen ;(
 
Het was er aan te zien vandaag dat het goed weer was. Ben er zeker 20 bikers tegen gekomen en allemaal hevig zwaaien :}
Nu alleen het zout nog van mijn fiets spoelen ;(

Bij mij zwaaiden er maar een paar. das het nadeel van een motor die optisch een brommer lijkt (voor de dommere motorrijders dan). De echte motorrijders zwaaien natuurlijk wel. Zo even kijken of ik wat zout van m\'n blok af moet halen, denk dat het meeste toch wel van de weg afgereden is hoor in NL..
 
net ff een stukkie door de wijk gereden ( en netjes gedaan hoor :} )

was weer erg lekker :9
 
Ik heb vandaag ook nog even een gereden, lekker uitgeleefd, maar mag nog wel wat droger worden, bijna overal waren de wegen nog nat.
 
Ik zou rijden maar was me toch te koud. :+

Wel blinkt en glimt m\'n fietsje nu weer mooi. :)
 
wel lekker gereden dus ,hier en daar droog en ik moet toch even wennen aan mijn nieuwe motor zodat ik ieder keer ga rijden zodra het even kan ,een CB750 is toch iets anders dan een ER5 alleen jammer van die laagstaande zon waarschijnlijk toch een rood verkeerslicht gemist met camera :(
 
wel lekker gereden dus ,hier en daar droog en ik moet toch even wennen aan mijn nieuwe motor zodat ik ieder keer ga rijden zodra het even kan ,een CB750 is toch iets anders dan een ER5 alleen jammer van die laagstaande zon waarschijnlijk toch een rood verkeerslicht gemist met camera :(

Daar kan je beklag over indienen, dat je niets zag als je geflitst bent. Het is niet jouw schuld dat de wegenbeheerder zo stom de verkeerslichten plaatst. In Houten gebruiken ze leds ofzo, perfect te zien, al schijnt de zon vol op je bek.

Vandaag nog staan praten met iemand die z\'n CB750 buiten aan het poetsen was.. is ook wel een leuke motor.. alleen wel errug zwaar qua gewicht..


Offtopic :

haha zie net een reclame van 3FM.. zie je een gozer op zo\'n invalide/ouwe-oma karretje zitten, die steeds wheelies maakt op de muziek :}
 
alleen wel errug zwaar qua gewicht.....

wat heet zwaar ,hij is zwaarder dan de ER5 de lesmotor (zo\'n 40 kilo )dat is enige vergelijking die ik heb ,ut is m\'n eerste fiets :]

200-zoveel kilo is die CB. Denk dat een ER-5 zo\'n 190KG ofzo was, zelfde als mijn GS. Maargoed, als je rijd merk je dat gewicht toch niet, en het is een toer-machine, geen sportmotor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan