wie rijd er nu nog?

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Ik rij sinds kort lekker naar werk toe op de motor. Eerst werkte ik lekker dichtbij huis, maar nu moet/mag ik lekker op de motor.

Wat me opvalt is:
- dat het helemaal niet zo koud is (goede kleding!);
- dat er niet veel andere motoren op de weg zijn;
- dat mijn helm en motor erg smerig worden;
- dat ruitenwisserspray niet erg lekker smaakt.

Wie rijden er hier nog meer? En dan heb ik het wel over woon-werk verkeer en natuurlijk nog wat leuke omwegen.

Tevens heb ik nog geen internet op mijn nieuwe werk! Geen mail ook dus ik kom hier niet meer zo vaak.
 
Ik rijd nog steeds.Ik heb wel last van koude vingertoppen :( .
De laatste paar dagen is het glad en frisjes.
Ik blijf gewoon doorrijden :)
Onderweg kom ik wel een paar motorrijders tegen.
 
Ja ik rijd ook nog. Iedere week toch nog wel een paar honderd kilometer. Minstens 300 in ieder geval.

Heb twee keer in de week een lange rit van ongeveer 90 kilometer. Eigenlijk geen last van de kou. Gladheid valt erg mee, maar ik hoef niet op van die onmogelijke tijden te rijden zoals \'s ochtens vroeg.

En ik vind het heerlijk! Wel jammer dat je zo weinig motorrijders (op de motor) ziet. Meestal maar 1 of 2 per keer. Ze zwaaien wel hard! Zeker als het koud is, en wat glad, en ze zien toch nog een motorrijder (op de motor) dan zwaaien ze hard en knikken hun hoofd (alsof ze willen zeggen, gelukkig ik ben niet de enige malloot hier... :] )
 
Laatst bewerkt:
Morgen rijden vanaf Rosmalen naar Huizen !!!
Ga mijn nieuwe motor ophalen !!!!
*D *D

Heb idd een hekel als de automobilisten hun ruiten gaan sproeien als je achter ze rijd !! :P
 
nou ff bekennen ik heb gepoetst en sindsdien staat ze in de garage :)

heb geen zin om weer te gaan poetsen, dus als het nog een keer lekker droog is komt ze zeker weer uit haar slaap
 
Van het weekend wordt het beter (warmer) weer. Heb wel zin om te gaan rijden maar weet niet met al dat zout :? De wegen zien gewoon spierwit. Deze morgen hebben ze in heel onze streek alles nog eens dik in het zout gezet :r :r :r
Zal niet zo goed zijn voor mijn nieuwe Gixxer ;(
 
dinsdag nog gereden, maar als ze weer pekel strooien zie je mij dus niet op 2 wielen. Pas als de pekel wat van de weg af is gereden (of geregend) enz. dan start ik de motor meteen weer. En met goede kleding is het inderdaad absoluut niet koud, alleen je vingers een beetje.
 
iedere dag om 05:00 glibber ik naar me werk.....

is een ritje van 4 minuten, ook toen er een sneeuw/ijslaag van een a twee centimeter lag reed ik op me MZ naar mijn werk :}
 
Ik rij nu nog steeds, ik was er ff mee gestopt i.v.m. sneeuwval. Nu is het heerlijk om te rijden. Niet te koud en lekker droog. De bike zal er wel onder leiden maar ach tis maar een motor. Als ik hem nu mooi hou en niet rij dan heeft de volgende eigenaar er wat aan. Dus ik rij gewoon en zie wel wat er van komt.

:] :] :] :]
 
Morgen rijden vanaf Rosmalen naar Huizen !!!
Ga mijn nieuwe motor ophalen !!!!
*D *D

Heb idd een hekel als de automobilisten hun ruiten gaan sproeien als je achter ze rijd !! :P


Beert jongen, waarom schreeuw je het niet over het MF dat je een motor gekocht hebt?
Of heb ik weer wat gemist :?

Dus laat gaan zou ik zeggen.... Merk/type/kleur...de hele reut!

Veel plezier/succes trouwens morgen!
(Ik reed nl gisteren met het koekblik van pa achter een brommer en die begon toch aardig te
zwabberen gewoon op een recht stuk...dus doe
voorzichtig met je fiets!)
 
Beert jongen, waarom schreeuw je het niet over het MF dat je een motor gekocht hebt?
Of heb ik weer wat gemist :?

Dus laat gaan zou ik zeggen.... Merk/type/kleur...de hele reut!

Veel plezier/succes trouwens morgen!
(Ik reed nl gisteren met het koekblik van pa achter een brommer en die begon toch aardig te
zwabberen gewoon op een recht stuk...dus doe
voorzichtig met je fiets!)
Ja, ja morgen koop ik hem officieel en dan deel ik mijn geluk met de mede MF-leden !!
 
koude vingertoppen neem ik voor lief (als ze er maar niet af vriezen).

vizier beslaat niet (geen pinlock oid, maar gewoon een beetje schoonmaken met dreft).

motorrijders nu zwaaien idd extra hard. Alsof ze willen delen dat we gewoon een groep mongolen zijn om met dit weer nog te gaan rijden. Erg grappig altijd.

ik werk voor een bedrijf dat hun medewerkers (ik dus) uitzend naar bedrijven waar grote achterstanden zijn (niet detacheren). Ik zit nu bij de sociale dienst wat dingen op te schonen en het is er wel leuk, maar de it afdeling is nogal kut en je moet bedelen om toegang tot dingen die je gewoon echt nodig hebt. Standaard hebben ze wachttijden van 8 weken, maar dan is dit project al geklaard (was de planning) en dan heb ik er niets meer aan, maar ik heb het nu wel nodig om de opdracht uit te kunnen voeren. Ach het blijven ambtenaren.
 
En ik rij nu ook elke dag naar het werk met mijn motor. :]
Met de juiste kleding geen probleem, alleen moet ik met het vizier van mijn oude helm open rijden omdat ik er bijna niet door kan zien van de krassen, maar m\'n nieuwe \"Vemar Diadem\" is reeds besteld hoor !! 8-)
 
En, heb je die LTD dan nog ? :)
Wel foto\'s posten he van je aanwinst.
Zondag komt iemand ernaar kijken. Moet hem snel verkopen want ik wil de verzekering omzetten. Anders gaat hij voor 250 piek naar de sloop, iemand nog interesse of een alternatief
 
...
motorrijders nu zwaaien idd extra hard. Alsof ze willen delen dat we gewoon een groep mongolen zijn om met dit weer nog te gaan rijden. Erg grappig altijd
...

Ik was vanochtend dus zo\'n mongool die zonodig met de motor van Lely(k)stad naar Utrecht moest. Godkolere, wat was het koud aan mijn klauwen zeg! Ben halverwege gestopt om mijn handen aan mijn blok te warmen. Eenmaal aangekomen in Utrecht heb ik tien minuten staan jammeren met een tiental zwaar tintelende vingers die letterlijke blauwpaars zagen van de kou. Niet grappig!!! :(

Kreeg ter plekke wel de complimenten van een andere motorrijder die zo slim was om zijn VMax lekker thuis te laten. Effe gebabbeld en hem de url van het forum doorgegeven *D
 
Zondag komt iemand ernaar kijken. Moet hem snel verkopen want ik wil de verzekering omzetten. Anders gaat hij voor 250 piek naar de sloop, iemand nog interesse of een alternatief

Hmmmm ik wil \'m voor 250 piek van je kopen :)
Ik zit wel m\'n broer van 19 over te halen om een motor te kopen, want hij heeft z\'n auto verkocht en heeft nu alleen maar een scooter. Dus misschien heb je nog mazzel. ;)
 
Ik rijd ook nog steeds, goed te doen hier in het westen.Heb hem alleen tijdens de feestdagen een paar dagen laten staan. Geen last gehad van echte gladheid. Snelwegen zijn hier zeer goed te berijden. Kom sporadisch andere motorrijders tegen. (zijn eigenlijk op 1 hand te tellen, maar dat kan ook mijn werktijden liggen, bij het buurbedrijf staat wel steeds een VTR 1000)
 
Ik was vanochtend dus zo\'n mongool die zonodig met de motor van Lely(k)stad naar Utrecht moest. Godkolere, wat was het koud aan mijn klauwen zeg! Ben halverwege gestopt om mijn handen aan mijn blok te warmen. Eenmaal aangekomen in Utrecht heb ik tien minuten staan jammeren met een tiental zwaar tintelende vingers die letterlijke blauwpaars zagen van de kou. Niet grappig!!! :(

Kreeg ter plekke wel de complimenten van een andere motorrijder die zo slim was om zijn VMax lekker thuis te laten. Effe gebabbeld en hem de url van het forum doorgegeven *D

Ik ken het...doe het ook niet meer hoor, met die kou rijden! (Heb nu even geen motor, maar die komt wel weer hoor :) )

Trouwens, bedankt he! ;)
 
Ik rijd ook nog steeds, heb de afgelopen 14 dagen niet gereden ivm vakantie en hoefde niet weg dus...(ik rijd met dit weer alleen als het noodzakelijk is)
Alleen de vingertoppen een beetje koud, voor de rest nergens last van.
Maar de zomer kan me niet snel genoeg terugkomen.
 
Met kerst en oud en nieuw is de Deauv de schuur van m\'n ouders ingegaan en daar staat hij helaas nog steeds!! snif ;( Hij heeft sinds ik hem kocht (1999) nog nooit zo lang stilgestaan, dus het wordt de hoogste tijd dat er vanaf zondag iig weer woon / werk verkeer wordt gereden. :]

\'k voel me wel een beetje schuldig dat ik het dit jaar een beetje heb laten afweten. ;)

8-)
Ryser.
 
ook ik rijd nog steeds natuurlijk, al heb ook ik wel eens last van mijn vingertopjes.....

Alleen met de sneeuwval heb ik hem thuisgelaten, dat gaat me iets te ver.....(alhoewel een lekkere verse laag prima te doen is, maar waar vind je die nog zonder pekel???)

Vannacht (zit nu op mijn werk, moet zo nog naar huis op mijn mereltje) hebben ze weer ijzel voorspeld, ben benieuwd...... :]
 
Ik rij ook nog elke dag... en zal dat nog gans de winter blijven doen.
Ga daarom ook waarschijnlijk zaterdag nen Supermotard kopen, omdat ik vind dat dat toch iets beter tijd als er sneeuw ligt. Mijn gixxer blijft dan ff in de garage staan.
Voor de moment valt dat rijden allemaal goed mee. En ja, het is soms leuker om nu te rijden in de winter dan in de zomer. Dan steken de andere motorrijders hevig hun pol uit, wat ik wel e\'cht weet te appreciëren..zo motorrijders onder elkaar.
Want in de zomer is dat bijna niet meer te doen.
Jammer!

PS: kijk al uit naar zaterdag... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan