wie rijd er ook Fiat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuzzy

MF veteraan
20 nov 2005
2.946
467
Nu Rossi ook met Fiat rijd ben ik maar eens maar de garage gegaan om te kijken wat een Fiat kost! prijzen vallen me allezins mee. Het lijkt me top om een Punto te gaan aanschaffen! mischien dat ik er een paar "46" stickers bij kan kopen.

Misschien moet ik anders nog even wachten, het zo wel eens zo kunnen zijn dat Fiat met een speciaal model uitkomt? zou wel erg bijzonder zijn. Hoef ik die stickers er ook niet bij te kopen.

Ik houd gelukkig geld over want ik ben net gestopt met roken! het geld van het pakje Camel gaat al een paar maand in de spaarpot!

wie nog meer van dit soort plannen?
 
Een Multipla zeker ! :} :} :} :} :} :} :}

Sorry, maar dan nooit !


Alhoewel.....

........ ik heb ooit eens met een Panda 4x4 in de blubber mogen spelen, maar dat was toch wel erg leuk :Y
 
Laatst bewerkt:
Nu Rossi ook met Fiat rijd ben ik maar eens maar de garage gegaan om te kijken wat een Fiat kost! prijzen vallen me allezins mee. Het lijkt me top om een Punto te gaan aanschaffen! mischien dat ik er een paar "46" stickers bij kan kopen.

Misschien moet ik anders nog even wachten, het zo wel eens zo kunnen zijn dat Fiat met een speciaal model uitkomt? zou wel erg bijzonder zijn. Hoef ik die stickers er ook niet bij te kopen.

Ik houd gelukkig geld over want ik ben net gestopt met roken! het geld van het pakje Camel gaat al een paar maand in de spaarpot!

wie nog meer van dit soort plannen?

Rossi heeft als sponsor camel, je rookt camel.
Rossi heeft als sponsor Fiat, en je wil een fiat kopen.

Hmmm die-hard fan :P


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan