Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deel 5 Bijna zomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook weer thuis en een beetje bijgekomen. Was een leuk ritje.

Ik was net btw vergeten te vertellen dat we van voren geflitst zijn in een of ander boere dorp. Stonden daar vlak achter elkaar 2 flitsers waarvan de 2e reageerde. Maar we reden maar 55 ofzo. Als ik dat van te voren geweten had dat had ik wel ff gezwaaid :W. Nu maar hopen dat ik geen flitsers van achteren over het hoofd heb gezien :X

Was idd een erg leuk ritje! Heb geen flits gezien overigens :) en mocht er een foto gemaakt zijn van mij dan is ie denk ik toch overbelicht :+. Moet mijn verlichting eens wat naar beneden schroeven!
 
Zo ook weer thuis en een beetje bijgekomen. Was een leuk ritje.

Ik was net btw vergeten te vertellen dat we van voren geflitst zijn in een of ander boere dorp. Stonden daar vlak achter elkaar 2 flitsers waarvan de 2e reageerde. Maar we reden maar 55 ofzo. Als ik dat van te voren geweten had dat had ik wel ff gezwaaid :W. Nu maar hopen dat ik geen flitsers van achteren over het hoofd heb gezien :X

Volgens mij weet ik welke flitser jij bedoeld, hij stond aan de linker zijde!!!
Ik geoof dat het in oostelbeers was, ik zag hem ook flitsen :} :] O-)
 
:W

Ik ook weer aanwezig. Nu maar hopen dat ik tijdens dit deeltje weer eens een leuk ritje met de groep kan doen. Zit nog steeds te wachten op het verzekeringsgeld -O-

Wachten duurt lang...
 
Heerlijk ritje trouwens ja, was wel tof zo met een paar man. Leuke ritje wat onze gids Flaterik even snel uitstippelde
 
Heerlijk ritje trouwens ja, was wel tof zo met een paar man. Leuke ritje wat onze gids Flaterik even snel uitstippelde

zo effe snel uit het blote bolletje he :+

Word nog leuker
Als het weer wat beter word en langer licht blijft
Terrasje pakke, stukje rijden, slap ouwhoeren, ideaal :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen overdag maar weer een stukkie rijden })
Volgende week ga ik ook wel een keer 's-avonds mee, mijn vriendin moet tot 8 uur werken deze week dus dan moet ik voor het eten zorgen.
 
Was idd een erg leuk ritje! Heb geen flits gezien overigens :) en mocht er een foto gemaakt zijn van mij dan is ie denk ik toch overbelicht :+. Moet mijn verlichting eens wat naar beneden schroeven!


Gaat hard hier zeg,.....Maar vandaag ook flitsers gezien, zeker nationale flitsdag.
Zo rond 17:00 op de Dongenseweg, ter hoogte van de bushalte bij coca cola.
En later op de avond op de nieuwe noord-west tangent, met een subtiel gecamoufleerde aanhanger :)
In beide gevallen wel tijdig gezien :) ..Verder lekker kunnen rijden.......naar de crea uiteraard :)
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond hier!

Me motor staat eindelijk weer in mekaar met rimpstriping en dergelijke.

Dit is het resultaat:
full


*D
 
Ja ook. En al weer bij deel vijf......

Die Duc van Tag hoort wel in de openingspost ja. Zeker geen straf om daar iedere keer naar de moeten kijken.
 
:z ow zijn jullie hier

goeiemorgen allemaal :W



ps: ik zie nu dat Shaggy in de openingspost mijn XR nog verder heeft opgeboord :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen overdag maar weer een stukkie rijden })
Volgende week ga ik ook wel een keer 's-avonds mee, mijn vriendin moet tot 8 uur werken deze week dus dan moet ik voor het eten zorgen.

Hoelaat denk je dat je ongeveer gaat rijden, ben vandaag heel de dag vrij en mijn planning was om ook wel even t gaan rijden.
 
Net nog even bij de biggel geweest, hebben nog ff wat fijner afgesteld. Hij loopt nu echt super, en heeft geeen moeite meer met de koude start.

Tevens liep mijn computer ook elk keer vast als ik een bericht wou citeren.

En wat rijden betreft, kunnen straks wel een klein rondje doen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan