Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deel 5 Bijna zomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgende keer ga ik platter door de bocht :P
nu een beetje rechtop foto's van mezelf, beetje jammer

van de zomer een bochten cursus in duitsland, dus dan zal ik waarschijnlijk wel de randjes van mijn band kunnen aanraken :P


Komt ook vanzelf wel goed,.. Voor mij gisteren ook de eerste echte keer dat ik zo bezig was met bochten (Bahalve de keren dan dat tijdens de les dat er in mijn oortje 'duw die die brommer door de bocht' weerklonk ;)
Voor mijn gevoel, en ook aan mijn banden na afloop te zien dat ik schuiner ging dan ooit :) . Het vertrouwen heeft een positieve boost gehad. Nog schuiner komt vanzelf goed, maar gisteren zat er voor mij niet meer in. Bovenal veel lol erin gehad en dat telt!! :) Eigenlijk belachelijk verslavend gaat dat werken, die bochten.... :)
 
@cyber: Ik gil bij deze voor een paar orginele!!! Moet ik de nummer ook nog doorgillen, of gaat dat via andere kanalen?

@rubberduck: leuke compilatie, ben ook benieuwd naar de "Tilburg Topic, the movie . :)
 
GGrr, nou gaat weer goed hier. Zit een probleem in m'n moederbord. M'n floppydrives werken niet meer en kan dus niets instaleren.

Draai nu met een probeerversie van Vista Ultimate, maar die loopt over 30 dagen af. IEmand toevallig een goede versie van Bijv. Vista over die niet over 30 dagen kapt O-)

Mag 64bitt zijn. Geef maar een gil.

AAAAAAAAAAAAAAAAH


Heb nog wel een mobo liggen, socket 775, en heb xp professional SP2 ook wel liggen..
 
@cyber: Ik gil bij deze voor een paar orginele!!! Moet ik de nummer ook nog doorgillen, of gaat dat via andere kanalen?

@rubberduck: leuke compilatie, ben ook benieuwd naar de "Tilburg Topic, the movie . :)

waarom gil je nou naar cyber? terwijl shaggy zijn pc kapot is :P ;)
 
waarom gil je nou naar cyber? terwijl shaggy zijn pc kapot is :P ;)


Tsja, Shaggy heeft al genoeg te stellen met zijn PC, om dan daar ook nog eens naar te gillen.... ;)
En Cyber heeft een paar blz geleden zelf gezegd dat we mochten gillen, dus die kans kon ik niet laten liggen ;)

Jij trouwens nog op pad geweest met Coentje vandaag ?
 
Laatst bewerkt:
Jup, zijn vanuit eindhoven de snelweg op gedraaid richting 's hertogenbosch.. en dan bij boxtel eraf..
Nog DE 2 groene kawa's gespot, waarvan 1 met een groene hanekam.. waren ook op de MFMM :P
dan boxtel-esch-vucht (bij de ijzeren man wat gegeten en gedronken) en daarna verder via allerlei kleine plaatsjes :) was wel een lekker ritje, hebben het ook droog gehouden gelukkig :P
 
Het net ook ff alle foto's gechecked van gisteren, zitten idd leuke plaatjes bij..moet ook nog net ff wat platter door de bocht..
Moet zeggen dat de hele foto/film-crew prima werk heeft afgeleverd :}
Wacht met spanning af naar The Movie.
 
Het net ook ff alle foto's gechecked van gisteren, zitten idd leuke plaatjes bij..moet ook nog net ff wat platter door de bocht..Moet zeggen dat de hele foto/film-crew prima werk heeft afgeleverd :}
Wacht met spanning af naar The Movie.


We vragen de foto/film crew of ze een volgende keer hun camera wat schuiner willen houden :? ;)
 
Komt ook vanzelf wel goed,.. Voor mij gisteren ook de eerste echte keer dat ik zo bezig was met bochten (Bahalve de keren dan dat tijdens de les dat er in mijn oortje 'duw die die brommer door de bocht' weerklonk ;)
Voor mijn gevoel, en ook aan mijn banden na afloop te zien dat ik schuiner ging dan ooit :) . Het vertrouwen heeft een positieve boost gehad. Nog schuiner komt vanzelf goed, maar gisteren zat er voor mij niet meer in. Bovenal veel lol erin gehad en dat telt!! :) Eigenlijk belachelijk verslavend gaat dat werken, die bochten.... :)

Ik ken iemand die gewoon rechtop door de bocht ging op zn Blackbird maar toch alle mannen op een R1 die met kneedown plat door de bocht gingen er vierkant uitreedt, dus plat gaan zegt ook niet alles.
 
Toevallig goed in foto-bewerking? :+


Toch nergens voor nodig met die SM van jou. Met dat ding kan je al driftend, schuivend en met je elleboog op de grond door de bocht en dan nog ga je niet plat. O-)

Moet wel gaan lukken om dan platter te gaan dacht ik zo })

edit: dit was dus opmerking van Tag (verkeerd ingelogd |( )
 
Laatst bewerkt:
Toch nergens voor nodig met die SM van jou. Met dat ding kan je al driftend, schuivend en met je elleboog op de grond door de bocht en dan nog ga je niet plat. O-)

Moet wel gaan lukken om dan platter te gaan dacht ik zo })

edit: dit was dus opmerking van Tag (verkeerd ingelogd |( )

Zal de laatste zijn die zegt dat het aan de motor ligt....hmm dan blijft dus alleen de berijder nog over..ik dus :+
 
Ik ken iemand die gewoon rechtop door de bocht ging op zn Blackbird maar toch alle mannen op een R1 die met kneedown plat door de bocht gingen er vierkant uitreedt, dus plat gaan zegt ook niet alles.


Kneedowns gaan zeker niet altijd sneller,...... maar er is altijd wel iemand die sneller en platter gaat.
Ik vond mezelf plat genoeg gaan voor het moment ;) , maar wil ook beslist nog wat schuiner...
 
Yes, we zijn weer in de lucht *O*

Weet nog steeds niet wat er nu niet goed was. Maar het zaakje draait weer als vanouds op XP Pro *O*

Ben alleen het spoor bijster, dus mocht ik iets vergeten zijn, geef even een gil.
 
Yes, we zijn weer in de lucht *O*

Weet nog steeds niet wat er nu niet goed was. Maar het zaakje draait weer als vanouds op XP Pro *O*

Ben alleen het spoor bijster, dus mocht ik iets vergeten zijn, geef even een gil.


wb shaggy *O*
(Mag je waarschijnlijk ook weer zo aan de bak aangezien dit alweer de 99ste blz is :X )
 
Laatst bewerkt:
Kneedowns gaan zeker niet altijd sneller,...... maar er is altijd wel iemand die sneller en platter gaat.
Ik vond mezelf plat genoeg gaan voor het moment ;) , maar wil ook beslist nog wat schuiner...

Want.......... :?
 
Laatst bewerkt:
Want.......... :?


want ik vind ook wel dat ik nog wat recht door de bocht ga. Voor mijn gevoel schuin genoeg, maar de foto's (en ik verdenk de fotocrew niet van fotoshoppen ;) ) zeggen dat het toch iets minder schuin is, dan het volgens mijn gevoel ging.
 
want ik vind ook wel dat ik nog wat recht door de bocht ga. Voor mijn gevoel schuin genoeg, maar de foto's (en ik verdenk de fotocrew niet van fotoshoppen ;) ) zeggen dat het toch iets minder schuin is, dan het volgens mijn gevoel ging.

Ja maar waarom wil je schuiner? Denk je sneller te gaan of is het alleen maar voor de looks?
 
Ja maar waarom wil je schuiner? Denk je sneller te gaan of is het alleen maar voor de looks?

Ondanks m'n respectabele leeftijd van wel 31 jaar, wil ik toch niet als een ouwe lul op m'n brommer zitten, dus ja..het gaat om de looks! :+ _O-
Sjeesus wat ben ik bekrompen....
|(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan