Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, dat zwaaien naar brommers klinkt idd bekend B| |(
Die 16-jarigen zijn wat kleiner op sommige van die pokkedingen lijken net motoren die wat verder weg staan/rijden.
(Althans, da's mijn excuus *D )

Blijft een leuk verhaaltje over dat groeten idd
 
Ik ben er ook weer, 1 avond overslaan en je bent weer een kwartier kwijt om de gemist pagina's weer even op te halen. In dit tempo zitten we zo op deel 4...............
 
lol ja dat kan ik niet ontkennen _O- .

Hier nog even een leuk filmpje van Achmed the dead terrorist

en de kerstspecial

Deze is briljant al zeg ik het zelf *O*

Hoe komt iedereen toch opeens aan die Achmed? Mijn broertje zat van de week ook naar die gek te kijken. Waar is dit van zeg? Of leef ik nou onder een steen :P

Net even beide filmpjes gekeken. Wat een onzin zeg, maar heb wel dubbel gelegen _O-
 
Laatst bewerkt:
Hoe komt iedereen toch opeens aan die Achmed? Mijn broertje zat van de week ook naar die gek te kijken. Waar is dit van zeg? Of leef ik nou onder een steen :P

Ben net begonnen met dat Hyves gebeuren en kwam deze tegen bij een collega van mij. Vond 'm echt briljant dus ik denk ik post 'm even :D. Ik heb er verder ook nog niks van gehoord hoor. Maar ben die gozer eens op gaan zoeken en vond nog meer filmpjes van 'm. Hij is echt geweldig en vult er hele shows mee _O-
 
Okee dus niet aankomende, maar die zaterdag derop, 19 januari.
Waar, kan bij mij
Wat, Kleppenstellen
Wie:
-Maykel van Gorp
-Magca


Wat moet ik zo ie zo hebben
Kleppendekselpakking.
En nog iets?


Zou er graag bij zijn, maar de 19e gaat me niet lukken.

ps. proberen jullie me kwijt te raken, in een dag ff het hele vorige topic vol posten!!!!!!
 
Leuke filmpjes
Gaan er nog iemanden naar rosmalen?
Behalve Nick en ik en misschien doow

Rosmalen was toch met de oldtimers en zo? Of ben ik nu in de bonen........Weekenden in januari helaas al verdeeld,......moet toch maar eens mijn prio's anders gaan leggen :? :?
 
:+ kijk vooral eens rond bij de druivetros...... :+

op maandag met carnaval is het daar druk ja, maar dan zijn er denk geen op de motor
dan zijn we daar met andere bedoelingen
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan