Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shaggy8675

MF veteraan
16 nov 2004
10.000
0
Tilburg

Welkom in het "Grote Tilburg ( en omstreken ) Topic" Deel 3

tilburg_topic_header_2.jpg






Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te houden. Waarvoor u begrip...

Hier de ander delen mocht u het eens terug willen lezen:






Tevens hebben we een eigen Hyves ruimte:

HyvesGames




Waar is wat te doen en wie gaan er mee....


Wie gaat er mee toeren/rijden/meeten en koffie drinken...

Het kleine afspreken kan gewoon in het topic uiteraard en via MSN is ook een prima mogelijkheid En voor het echte grote werk hebben we hier de ruimte. Geef hier je stem voor de volgende meet/tocht:




portal_image_1.gif


De motorbeurs in Utrecht van 31/01 tot en met 03/02.

We gaan voor het grootste gedeelte op vrijdag 1 Februari, dus geef een gil als je mee gaat :)

  • Shaggy
  • Gerder
  • Flaterik
  • Mauz1000
  • Romy
  • 2Tall
  • Maykel
  • Magca
  • --Fr@nk--







mdmidden.gif


radar.php







Wie zijn er hier allemaal:

106 X-Treme
106X-Treme.jpg


2tall
2Tall%20ZX-6R.jpg


Ad/Z-1000
AdZ-1000.jpg


arie68
Arie68.jpg


Azathoth
Azathoth.jpg


breezer013
Breezer013.jpg


Redrider0131.jpg


chief
Chief1.jpg


Chief2.jpg



Flaterik
Flaterik.jpg


Frasier
Frasier.jpg


--Fr@nk--
--Fr@nk--.jpg


FUEGO S2R
FUEGO%20S2R.jpg


Gerder
Gerder.jpg


Gertt27
Gertt27.jpg


GTSRidder
GTS-Spectra.jpg


Highdncreaz
Highdncreaz.jpg


jeroenVTR
JeroenVTR.jpg


Kloontjes.nl
Kloontjes.nl.jpg


Magca
Magca.jpg


mauz1000
Mauz1000.jpg


maykelvangorp916
Maykel2.jpg


motorgek
Motorgek.jpg


peertjenl
Peertjenl.jpg


R1Twan
R1Twan.jpg


redrider013
Redrider013.jpg


romy
Romy.jpg


Shaggy8675
Shaggy's%20TL1000R-border.jpg


Ster
Ster.jpg


suuskebab
Suuskebap.jpg


Tag
Tag.jpg


Turbo Frits
Turbo%20Frits.jpg


Yes
Yes%20Motorwijfie.jpg









Foto's van meet's/ritjes:


Motor-Forum Mega Meeting 2007/2

[img=200,145]http://members.home.nl/rvandesanden/mf/MF%20Tilburg/tn_3.jpg[/img]










De Mac Waalwijk

Meet-1.jpg


Meet-2.jpg


Meet-3.jpg


Meet-4.jpg


Meet-5.jpg


Meet-6.jpg


Meet-7.jpg


Meet-8.jpg


Meet-9.jpg


Meet-10.jpg


Meet-11.jpg







Disclaimer:

Alles is door mij, mezelf en ik gejat, bewerkt, gestolen en gecopiëerd, maar ben nergens verantwoordelijk voor.

2tall Heeft het mooie Tilburg Topic logo ontworpen, waarvoor dank.

Heb je tips of trick voor het verbeteren van de startpost, ga je gang en stuur even een mailtje of post een berichtje.

Rij voorzichtig, let op bij de Spinder en tot de volgende meet.
Shaggy.
 
Laatst bewerkt:
je moet hier wel blijven lezen ......elke dag anders ga je het niet meer bijsloffen _O-

ben weer redelijk bij !!!!!


heb vandaag een uitnodiging ontvangen dat er vanuit de Reeshof op 20 jan.een snertrit word gereden !!!!!!

mischien eens effe gaan kieken !!!!????
 
Kijk Maykel heeft het begrepen, met bovenlichaam ontblote mannen die een motor wassen.

Graag zou ik zien dat allle heren hier even z on foto van zichzelf posten O-)

full.jpg
 
ZONDAG 20 JANUARI 2008 ORGANISEERT

RIJSCHOOL ASOLUUT IN SAMENWERKING

MET SABRINA SNELS EEN SNERTTOCHT !




VERZAMELEN; OM 09.00 UUR OP HET KERKPLEIN, GROENLOSTRAAT TE TILBURG.
VANUIT DE GROENLOSTRAAT VERTREKKEN WE GEZAMELIJK OM DE SNERTTOCHT TE STARTEN, VIA EEN LEUKE UITGESTIPPELDE ROUTE IN NOORD-BRABANT EN BELGIE.
DE RIT ZAL ONGEVEER 140 KM ZIJN, TUSSENDOOR IS ER GELEGENHEID OM EEN BAKKIE TE DRINKEN (DIT ZAL VOOR EIGEN KOSTEN ZIJN).
WE EINDIGEN WEER OP HET KERKPLEIN, GROENLOSTRAAT EN DAAR STAAT EEN KRAAMPJE MET DE SNERT EN TOMATENSOEP VOOR JULLIE KLAAR.

EIGEN BIJDRAGE; € 7,50 (BIJ VOLDOENDE AANMELDINGEN)
 
*O* Deel 3 alweer. Als je zo door die beginpost scrolt, krijg je gewoon alweer zin om eens met de hele groep te rijden. Ik kan niet wachten tot het weer weer wat beter is, dan met z'n allen een keer verzamelen bij de Mac Waalwijk en weer lekker dijkjes rijden 8-)
 
Heb zojuist Torque zitten kijken voo rhet eerst... Damn wat een oongeloofelijke baggerfilm... Wat een neppe bocht haha...
 
Dit gaat helemaal nergens over....

3 uurtjes even niet gekeken en we zijn alweer bij nummer 3.......
Klasse....


Greetz
 
Heb zojuist Torque zitten kijken voo rhet eerst... Damn wat een oongeloofelijke baggerfilm... Wat een neppe bocht haha...

Ben hier half / half aan genieten van Arnold, terminator III...Nou dat is ook een toppertje hoor :+ . Wel blij dat ik dan niet Torque heb zitten kijken :P
 
Ik ben ook weer van de partij. Het gaat hard hier. Ben eventjes afwezig en er komt alweer een deel bij _O- . Ow en btw. GIL!!!. Ik ga mee op de vrijdag als we naar de beurs gaan :Y

EDIT: Torque is idd een baggerfilm, maar de motoren blijven leuk om te zien :)
 
Laatst bewerkt:
zo, ff niet opletten en weer deeltje verder.

mis nog wel linkie naar deeltje 2 in de OP

@mercurieus
welk stukkie van t dorp zit jij dan?
 
Wordt weer tijd voor een BBQ heren :)

[img=640,480]http://tweakers.net/ext/f/1DfgTO6EK1kUNpnYYvNcdBKx/full.jpg[/img]
 
Moet zeggen, inventief, slippers als drijvers voor de snoer. Geen verschroeide haren opgelopen?? 8-) 8-) . Enne, vakidioo(tje) als ik ben (veiligheid hè), mag ik de foto eens gebruiken om te laten zien hoe het ook kan..... :) . Doet het altijd goed.

@Ad.. ik zit dicht bij de rijense brug....jij?
 
Hoi mensen! :W
Het nieuwe deeltje staat in m'n favorieten!
(Al is "rijdt" wel met -dt, maar daar ga ik hierna niet meer over zeuren) :X

Al post ik hier niet zo vaak, ik probeer het wel te volgen :Y

@Gert27: Die 675 is toch een supermooie bike (misschien nog wel mooier dan de CBR600RR) :}

@Ster: Foto's? Vooruit dan, maar alleen omdat je het zo lief vraagt. klik!

@Shaggy: Jij hebt de elektriciteit bij jou thuis zeker ook zelf gedaan? Briljant! (Ik kwam niet meer bij! _O-

Als wij naar de motorbeurs gaan, dan wordt het ook de vrijdag.
Maar we gaan ook naar het auto- en motorsalon in Brussel en ik heb eigenlijk geen motorzooi meer nodig, dus we weten het nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen, inventief, slippers als drijvers voor de snoer. Geen verschroeide haren opgelopen?? 8-) 8-) . Enne, vakidioo(tje) als ik ben (veiligheid hè), mag ik de foto eens gebruiken om te laten zien hoe het ook kan..... :) . Doet het altijd goed.

ik ga er vanuit dat shaggy niet op de foto staat of er bij was toen die foto is gemaakt

zo achterlijk is shaggy ook weer niet om een verlengsnoer op 2 slippers te leggen

toch
 
Nou dat is snel gegaan , gisteren bijna vol kijk ik vandaag zitten we al in een volgend deel....

@shaggy , inventieve stroom voorziening ! we zoeken ook nog electro / mechanische monteurs.
Zeker mensen met een inventieve insteek zijn zéér welkom !
alleen wel de vragen omterent deze stroomvoorziening bij de VCA ontwijken...
 
Zo na mn 8 fleske bier, en nog geen slap, ff maar aan de yamaha sleutelen.
Begon al goed, met het openen van de zadel laat ik mn sleutels in het gat van mn luchtfilterbak vallen :$
Maargoed opengeschroefd, ff de luchtfilter gekeken, is od, maar denk nog wel redelijk, dus ff dinsdag een nieuwe bestellen.
Dus tank eraf, zitten er aan mn benzinekraan 2 slangetjes, had hem volgens mij uitgezet, maar nu komt er nog uit 1 benzine, dus naar beneden is dus uit :X
Maar wat nu reserve is en wat gewoon weet ik nog niet.
Maargoed, kreeg ik een sms van 2tall (die mij zou helpen) dat hij in boxtel zat, en van haar vader moest wachten tot zij thuis kwam, waarom weet ik niet :/
Afijn, dus ik verder, Dus de rubbers achter de carbs vandaan gehaald (pilliwerk)
Toen alles losgahaald, en de carb's eruit genomen.
Tijdens het inspecteren, komt er vanuit 4 vlotterkamers een schuit benzine, die over mn broek en schoenen gaan, dus hier in huis ruikt het naar .... :r
Niets aan te doen, dus ff verder inspecteren, zie ik 2 van de vier kleppen net iets anders staan dan de rest, dus niet echt synchroom dus.
Morgenavond misschien ff verder gaan, moet zo ie zo nog wat info winnen.
Want hoe werkt deze carbrateurs, daar bedoel ik mee, hoe komen die gasschuiven omhoog :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan