Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 4 Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ wimmel_1

ik weet dat dat excl vat is gelukkig (heb al meer uit de us of a gehaald :P) maar dan is het nog belachelijk... 620 dollar is ~400 euro!! hier betaal je er 923 voor! nou laat er 100 euro verzendkosten en importheffing bijkomen (los van de btw dus) nog bijna de helft van het geld :X

alleen jammer dat er dan geen E-keur stempeltje in staat :(
Zolang je de Eiffel e.d. niet ingaat zou ik me niet zo druk maken over het e-keur.
Zitten er wel db-killers bij?
 
Ik heb er zowel voor als achter de MPR2 onder liggen. Zalige banden, echt waar. Had er hiervoor BT012 en BT014 onder liggen, maar dit is echt veel fijner. Veel meer gevoel en vertrouwen.

MPR2 is bijna hetzelfde als de MPP2, alleen is het loopvlak wat slijtvaster en zijn de zachtere compound wangen groter als van de MPP2. ( MPP2 heeft zeg maar de laatste cm zachter compound )

070405_michelin_3.jpg


Pilot Power 2CT
diagramme_durete_gomme_fr.jpg


micheline_pilot_power_gr_7.jpg



Zalig met regen en koud weer, en heerlijk op de dijk :]
 
@ wimmel_1

ik weet dat dat excl vat is gelukkig (heb al meer uit de us of a gehaald :P) maar dan is het nog belachelijk... 620 dollar is ~400 euro!! hier betaal je er 923 voor! nou laat er 100 euro verzendkosten en importheffing bijkomen (los van de btw dus) nog bijna de helft van het geld :X

alleen jammer dat er dan geen E-keur stempeltje in staat :(

Nou zit ik me hier zomaar eens af te vragen...... de "armere" EU landen ... is daar dat E-Keur ook noodzakelijk en betalen ze daar óók ruim €900,- voor zo'n pijp(je). Voor de voormalige oostblok landen zijn dit nog steeds complete maandsalarissen óf meer.
Hier in Nederland wordt er door de wetshandhaver (gelukkig) niet al te moeilijk over gedaan maar als je jezelf 1 meter ten oosten van de Nederlandse oostgrens durft te begeven (voor het gemak noemen we dit: Duitsland) dan is dat E-Keur ineens "heilig".

Misschien toch eens interessant om uit te zoeken wat zo'n pijp eventueel in bijvoorbeeld Roemenië kost én of er dan ook een E-Keur in staat :)

Vanwege dat Dld. gebeuren heb ik m'n orginele demper er dus weer op gezet.... geluid is leuk, maar niet ten koste van alles.... Maar ik ga toch eens kijken hoe het in de rest van de EU zit ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zowel voor als achter de MPR2 onder liggen. Zalige banden, echt waar. Had er hiervoor BT012 en BT014 onder liggen, maar dit is echt veel fijner. Veel meer gevoel en vertrouwen.

MPR2 is bijna hetzelfde als de MPP2, alleen is het loopvlak wat slijtvaster en zijn de zachtere compound wangen groter als van de MPP2. ( MPP2 heeft zeg maar de laatste cm zachter compound )

[afbeelding]

Pilot Power 2CT
[afbeelding]



[http://www.oeamtc.at/netautor/data/auto/webuse/micheline_pilot_power_gr_7.jpg (afbeelding)]


Zalig met regen en koud weer, en heerlijk op de dijk :]

Ik heb ook de MPR 2CT eronder ; fijn bandje wat veel vertrouwen geeft *O*
 
Laatst bewerkt:
Hmmm .... 2500 is de limiet volgen MF :) Al vraag ik me af waar die limiet gesteld wordt .... SQL kan bést verder tellen ;)

Countdown started at 20 ...


19 ... and counting ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan