Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 4 Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Shaggy: tuurlijk is alles op 25kW te krijgen. Wettelijk goedgekeurd is het niet dus met licht rijbewijs mag je er niet op rijden...
Hoezo is dat niet wettelijk goedgekeurd?
Nergens in de wet staan motorfietsen genoemd die buiten deze regeling vallen, zolang je maar niet boven de 25KW vermogen komt.
 
waar haal ik die 650cc dan vandaan? Ergens anders in Europa?

Ben te lui om mijn rijbewijs te pakken ;) maar max 25kW en een minimaal vermogen/kg verhouding dus? Een fiets moet toch ook goedgekeurd zijn voor 25kW anders kun je m niet als 25kW op kenteken krijgen?
 
waar haal ik die 650cc dan vandaan? Ergens anders in Europa?

Ben te lui om mijn rijbewijs te pakken ;) maar max 25kW en een minimaal vermogen/kg verhouding dus? Een fiets moet toch ook goedgekeurd zijn voor 25kW anders kun je m niet als 25kW op kenteken krijgen?

Wel hoor,

Ik heb 2 jaar op een CBR600F op 25Kw gereden. Deze was teruggevoerd, maar stond niet op kentekenpapieren, maar wel op verzekeringspapieren. Ik was dus wel verzekerd, maar als je aangehouden wordt, kan het problemen opleveren.
 
ja dat het op grote schaal gedaan en gedoogd wordt wil niet zeggen dat het mag...

Uitvoeren en invoeren lijkt mij de enige juiste oplossing maar ik heb er gelukkig geen last van ;)
 
Dat zij ik dus...
Als je je motor 25 kw laat maken kan je hem door te exporteren naar Duitsland hem daar op 25kw kenteken laten zetten, dan voer je hem weer terug in en hij staat keurig legaal op 25kw waarmee je dus ook legaal met je 25kw rbw mag rijden :)

Ja en dan met je r1 bij het stoplicht eruit worden getrokken door een er-5

Ik denk dat het zwaar ruk rijd, een 1000 op 25kw
 
waar haal ik die 650cc dan vandaan? Ergens anders in Europa?

Ben te lui om mijn rijbewijs te pakken ;) maar max 25kW en een minimaal vermogen/kg verhouding dus? Een fiets moet toch ook goedgekeurd zijn voor 25kW anders kun je m niet als 25kW op kenteken krijgen?

Foutje!!

25 Kw en maximaal vermogen/kg!!

Daar zit de truc!!

Terug tunen kan dus altijd!!!

(rijd voor geen meter!! Ik weet zelfs een Duitser die een Hayabusa op 25 Kw reed!!)
 
Goedemorgen en welkom alle nieuwelingen hier :W *D

@ Tag; mooie motor !! Je bent er goed op vooruit gegaan *O*
 
Morgen een dagje vrij op me werk. Als het goed weer is ga ik maar eens een lekker ritje maken, weet niet of er nog meer vrij zijn?? Anders is het wel gezellig om met een paar man te gaan rijden lijkt mij! wordt er vanavond nog gereden als het droog is?
 
Goedemorgen en welkom alle nieuwelingen hier :W *D

@ Tag; mooie motor !! Je bent er goed op vooruit gegaan *O*

Nogal :+

@nieuwelingen: Ook hoi en welkom :W

@Shaggy: als je losse foto van mijn nieuwe fiets voor OP nodig hebt moet je het ff zeggen. :j
 
waar haal ik die 650cc dan vandaan? Ergens anders in Europa?

Ben te lui om mijn rijbewijs te pakken ;) maar max 25kW en een minimaal vermogen/kg verhouding dus? Een fiets moet toch ook goedgekeurd zijn voor 25kW anders kun je m niet als 25kW op kenteken krijgen?

Volgens mij herinner je dat van een voorstel wat enige tijd geleden is gedaan om de rijbewijzen te wijzigen.
Er was toen inderdaad sprake van een maximale motorinhoud van zo'n 600 / 650 cc..
Ik weet echter niet of dat ook daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden.
(is in ieder geval op dit moment niet van kracht!)
:] :] :]
 
dat word niet gedaan. We blijven bij het vertrouwde...

Alleen moet het wel op je kenteken vermeld worden, anders is het niet legaal. Kan de politie er moeilijk over gaan doen... Er zijn verzekeringen die je wel zwart op wit geven dat je dan verzekerd bent als het aan de hand van een uitdraai is, en er aan de restrictor niet geknoeid is.

Alleen de overheid kan wel moeilijk doen...
 
Morgen een dagje vrij op me werk. Als het goed weer is ga ik maar eens een lekker ritje maken, weet niet of er nog meer vrij zijn?? Anders is het wel gezellig om met een paar man te gaan rijden lijkt mij! wordt er vanavond nog gereden als het droog is?


Denk dat ik vanaaf nog wel ff een stukkie ga rijden...(als het weer zo blijft)
Gladde laagje moet nog ff van mn nieuwe achterband af.
:]
 
Denk dat ik vanaaf nog wel ff een stukkie ga rijden...(als het weer zo blijft)
Gladde laagje moet nog ff van mn nieuwe achterband af.
:]

Da's mooi want het is me toch lekker weer zeg!! ik moet even tot 18 uur werken maar als ik thuis ben dan pak ik me motor. Ik weet niet waar je ergens wilt afspreken, maar je zegt het maar dan kom ik naar je toe!!

Gaan er nog meer mee rijden vanavond??
 
helaas geen tijd vandaag om stukje te gaan rijden :N moet magca dadelijk af gaan lossen op het werk :Y dus alleen klein stukje door de stad :] helaas voor mij vandaag
 
Da's mooi want het is me toch lekker weer zeg!! ik moet even tot 18 uur werken maar als ik thuis ben dan pak ik me motor. Ik weet niet waar je ergens wilt afspreken, maar je zegt het maar dan kom ik naar je toe!!

Gaan er nog meer mee rijden vanavond??

Ben zelf pas rond een uur of 18:30 thuis...dan ff happie eten dus rond een uur of 19:00 ergens in Tilburg-zuid ofzo?
 
dan spreken we wel af bij de kwantun op de parkeerplaats, rond uur of 19.

Als er nog meer mee willen kunne ze daar ook heen komen. Tot vanavond dan he, hopen dat het goed weer blijft!
 
Da's mooi want het is me toch lekker weer zeg!! ik moet even tot 18 uur werken maar als ik thuis ben dan pak ik me motor. Ik weet niet waar je ergens wilt afspreken, maar je zegt het maar dan kom ik naar je toe!!

Gaan er nog meer mee rijden vanavond??
Ik ben vanmiddag al geweest :9~
Toch ruim 200 km rondgereden over allemaal binnendoor weggetjes :]
 
Ik ben vanmiddag al geweest :9~
Toch ruim 200 km rondgereden over allemaal binnendoor weggetjes :]

Je mag volgende keer wel gewoon aanbellen hoor, stond dan mss wel in mijn boxershorts, maar dat kwam omdat ik net wakker was door de telefoon die ik in alle haast even op had genomen, was nog snel naar boven gerend om een broek aan te trekken, maar toen ik weer beneden kwam was je al weer weg.. :P
 
Je mag volgende keer wel gewoon aanbellen hoor, stond dan mss wel in mijn boxershorts, maar dat kwam omdat ik net wakker was door de telefoon die ik in alle haast even op had genomen, was nog snel naar boven gerend om een broek aan te trekken, maar toen ik weer beneden kwam was je al weer weg.. :P
|(
Ik dacht dat je er niet was B|
Zal de volgende keer aanbellen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan