Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 4 Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk mijn nieuwe cameraatje uitgeprobeerd :)

DSCF0005.jpg
 
En zojuist gespot in het centrum:
Bestuurder met die nieuwe wit-zilver-blauwe GSX-R 600 K8..
:W
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier nog wat mf stickers liggen
zal er zo een paar meenemen
euro per stuk

heb er nog 1 voor mercurieus en 2 voor magca

heb er nog 5 over
 
Veel plezier iedereen vzometeen. Ik blijf wel weer thuis bij m'n dochtertje... Lekke spelen met Barbies... en stoepkrijt... :]
 
grom.. waarom zijn yoshi's hier 3x zo duur als in amerika??

amerika: 599 dollar = ~320 euro

nl: [NORML]http://www.sparkstrading....tid=29607&cat=5758&page=1[/NORML]

Bij die prijzen in de VS moet je nog wel de VAT optellen (BTW, hier). De reden dat ze dat niet alvast op voorhand doen is omdat deze pér staat anders kan zijn. De Amerikaan betaald dus meestal ook iets van rond de $620,-
Als buitenlander hoef je deze VAT niet te betalen in de VS maar worden deze er bij de douane afhandeling automagisch bij op geteld
Op het moment wordt overigens praktisch alles gecontroleerd bij de douane hier in NL, dus lange wachttijden zijn nu aan de orde van de dag (i.v.m. de lage dollarkoers wordt er érg veel vanuit de VS besteld en de nederlandse staat is bang te veel inkomsten mis te lopen daardoor).
Als je dus iets kunt regelen met de verzendende partij (bijv. op laten sturen als demo/sample) dan scheelt je dit een hele "slok op een borrel" ;)


Mooi speeltje :} :]
 
Laatst bewerkt:
@ Mauz en Ad: Wat zijn een beetje lekkere tourbandjes? Ben gewend aan BT020's op al mijn motoren, maar die zijn niet meer leverbaar (BT021 is opvolger). Wat hebben jullie (rij nl. ook veel snelweg met de motor)?

heb achter een 21 liggen, enkele duizenden gereden en nog geen slijtage te zien *O*
voor nog even een 20 maar die is bijna op,dan ook een 21

andere topics spreken echter van een dweilband die 21, zal toch met rijstijl te maken hebben.

(dus bij een dweil doet die het goed :+ )
 
@ Mauz en Ad: Wat zijn een beetje lekkere tourbandjes? Ben gewend aan BT020's op al mijn motoren, maar die zijn niet meer leverbaar (BT021 is opvolger). Wat hebben jullie (rij nl. ook veel snelweg met de motor)?

Mij werd niks gevraagd maar ik ga er maar vanuit dat je ook andermans mening wel kunt waarderen :+ Zoniet .... dan zie deze post maar als een About:Blank ;)

Ik rijd op m'n R6'je uit 2004 momenteel met een Michelin Pilot Road 2 achterop en een Bridgestone BT-014 voorop .... persoonlijk vind ik dit een heerlijke combi omdat ik toch meer aan het snelweg rijden/relaxed touren ben dan dat ik aan het proberen ben de eindstukjes van de stepje's te beschadigen/af te slijten (al lenen die bandjes zich daar ook goed voor, overigens ;) ). Vooral het achterbandje geeft erg veel vertrouwen, ook op nat(ter) wegdek.
Volgende keer dat ik m'n voorband ga vervangen komt er ook een Michelin op te liggen (óf een MPR2, óf een MPP2), maar da's puur omdat ik lieftst een set banden van hetzelfde merk heb én ik erg goed te spreken ben over de Michelin die er nú achterop ligt.
 
Laatst bewerkt:
@ wimmel_1

ik weet dat dat excl vat is gelukkig (heb al meer uit de us of a gehaald :P) maar dan is het nog belachelijk... 620 dollar is ~400 euro!! hier betaal je er 923 voor! nou laat er 100 euro verzendkosten en importheffing bijkomen (los van de btw dus) nog bijna de helft van het geld :X

alleen jammer dat er dan geen E-keur stempeltje in staat :(
 
@ Mauz en Ad: Wat zijn een beetje lekkere tourbandjes? Ben gewend aan BT020's op al mijn motoren, maar die zijn niet meer leverbaar (BT021 is opvolger). Wat hebben jullie (rij nl. ook veel snelweg met de motor)?
Ik heb voor de BT021 en achter moet ik morgen overdag even kijken, kan het nu niet lezen B|
Ik had deze post helemaal over het hoofd gezien |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan