Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shaggy8675

MF veteraan
16 nov 2004
10.000
0
Tilburg

Welkom in het "Grote Tilburg Topic" Deel 1

tilburg_topic_header_2.jpg






Omdat er ook in Tilburg toch regelmatig wat mensen op de motor stappen verdienen ook wij Tilburgers een eigen topic. Naar aanleiding van een aantal gelijklopende topics hebben de mods besloten dit als hoofd topic te houden. Waarvoor u begrip...

Hier de ander delen mocht u het eens terug willen lezen:








Wie gaat er mee toeren/rijden/meeten en koffie drinken...

Het kleine afspreken kan gewoon in het topic uiteraard en via MSN is ook een prima mogelijkheid En voor het echte grote werk hebben we hier de ruimte. Geef hier je stem voor de volgende meet/tocht:

Tevens hebben we een eigen Hyves ruimte:

HyvesGames








Wie zijn er hier allemaal:



2tall
2Tall%20ZX-6R.jpg


Ad/Z-1000
AdZ-1000.jpg


arie68
Arie68.jpg


Azathoth
Azathoth.jpg


breezer013
Breezer013.jpg


brikos
Brikos.jpg


chief
Chief1.jpg


clasicdriver
Clasicdriver.jpg


Chief2.jpg


denny
Denny.jpg


Flaterik
Flaterik.jpg


--Fr@nk--
--Fr@nk--.jpg


FUEGO S2R
FUEGO%20S2R.jpg


Highdncreaz
Highdncreaz.jpg


jeroenVTR
JeroenVTR.jpg


mauz1000
Mauz1000.jpg


maykelvangorp916
Maykel2.jpg


minipower
Minipower.jpg


motorgek
Motorgek.jpg


motormuis 73
Motormuis%2073.jpg


NL-Omega
NL-Omega.jpg


peertjenl
Peertjenl.jpg


redrider013
Redrider013.jpg


romy
Romy.jpg


Shaggy8675
Shaggy's%20TL1000R-border.jpg


Spykes
Spykes.jpg


SRADFreak
SRADFreak.jpg


Ster
Ster.jpg


suuskebab
Suuskebap.jpg


Turbo Frits
Turbo%20Frits.jpg


Yes
Yes%20Motorwijfie.jpg









Foto's van meet's/ritjes:

Meet-1.jpg


Meet-2.jpg


Meet-3.jpg


Meet-4.jpg


Meet-5.jpg


Meet-6.jpg


Meet-7.jpg


Meet-8.jpg


Meet-9.jpg


Meet-10.jpg


Meet-11.jpg







Disclaimer:

Alles is door mij, mezelf en ik gejat, bewerkt, gestolen en gecopiëerd, maar ben nergens verantwoordelijk voor.

2tall Heeft het mooie Tilburg Topic logo ontworpen, waarvoor dank.

Heb je tips of trick voor het verbeteren van de startpost, ga je gang en stuur even een mailtje of post een berichtje.

Rij voorzichtig, let op bij de Spinder en tot de volgende meet.
Shaggy.
 
Laatst bewerkt:
het lijkt wel of tilburg geen motorrijders heeft
ik rijd zelf met droog weer van goirle naar tilburg voor mn werk en s`avonds en in het weekend overal waar iets te doen is
zelf heb ik een rode bandit en een zwart pak



full


alleen nu met een leo vinci eronder
 
ik kom zo nu en dan wel eens in tilburg, studeer aan de UvT. Al zou ik eigenlijk iets vaker moeten gaan dan ik nu doe :X
 
Moet je eens op de spinder gaan kijken.
Daar rijden er genoeg.
Zie het topic De spinder deel 2.
 
Aangezien er al vele van deze topics zijn van alle steden, doe ik mijn stad maar, aangezien ik er geen passend topic voor kon vinden in de search.

Ik rij dagelijks ( zomer en winter ) rond in Tilburg voor woon/werk, locatie omgeving 2-steden ziekenhuis/westermarkt.
Weekends/'s avonds....tjsa...overal en nergens...

Dit is mijn (model/kleur) fiets GSX600F, draag altijd zwarte motor-kleding, en Lazer Carbon helm.

(Afbeelding)


Wie rijd er hier nog meer rond in de buurt van Tilburg en omstreken?

Jawel, wij, mijn vrouw en ik, rijden ook rond in Tilburg. Op onze GSX1100G (mét MF-sticker) welteverstaan. ...en daarvoor op al onze vorige motoren (zie homepage).

164066


Wij zijn ook vaak te vinden in de omgeving van Tilburg-West en de Reeshof. En aanstaande zondag gaan we mee doen als verkeersbegeleider met de Tilburgse Truck Toer. Hopelijk wordt het mooi weer, maar als ik zo de weersvoorspellingen zie, dan zie ik het somber in.

Maar leuk zo'n topic, hopelijk komen er veel reacties!
 
Jawel, wij, mijn vrouw en ik, rijden ook rond in Tilburg. Op onze GSX1100G (mét MF-sticker) welteverstaan. ...en daarvoor op al onze vorige motoren (zie homepage).

(Afbeelding)

Wij zijn ook vaak te vinden in de omgeving van Tilburg-West en de Reeshof. En aanstaande zondag gaan we mee doen als verkeersbegeleider met de Tilburgse Truck Toer. Hopelijk wordt het mooi weer, maar als ik zo de weersvoorspellingen zie, dan zie ik het somber in.

Maar leuk zo'n topic, hopelijk komen er veel reacties!
Dan zal ik jullie waarschijnlijk wel zien, de tour komt altijd hier langs :) , mooi ding :}
 
Wat betreft de Spinder...tja, is wel geinig, maar niet echt mijn ding ( persoonlijk dan )

Mijn broer en een maat hebben daar altijd gereden, evenals het toen in aanbouw zijnde noord-oost tangent.

Ik ben persoonlijk niet zo'n Freddie Spencer, vind het leuk om te zien, maar zelf doen...nee niet echt mijn ding.
 
Ik ben ook wel eens gaan kijken op de Spinder, maar zelf ben ik meer een toer-rijder. Vandaar onze GSX1100G, ook nog goed voor dik 100 pk's overigens. Daarom is het niet verkeerd om los van het 'Spinder'-topic toch nog een 'Tilburgs' topic te maken.
 
Rijd een paar x per week naar de lage witsiebaan en kom genoeg motoren tegen maar nog steeds geen mf-sticker te bekennen :? .....of ben ik toe aan een bril :? O-)
Jammer genoeg zit ik dan zelf meestal in de auto B|
Ik zal voortaan een beter uit mijn doppen kijken en als ik 1 van jullie denk tegen te komen dan zet ik de auto aan de kant en stap ik uit om te zwaaien met mijn MF-vlaggetje :+
 
Ik moet eerst nog stickers bestellen. Ik woon zelf op een paar meter van de lage witsiebaan, dus kan je mij wel eens gezien hebben haha. Op de motor, of tijdens het uitlaten van mijn Bouvier :)
 
zit hier nu thuis voor de pc :PIk werk op de zorgcentrale, wij zitten achter het raampje op de 1ste verdieping achter de huisartsenpost ;) Ik ben ook heel slecht in namen, gezichten onthouden gaat me beter af :X
Ik zal wel eens langsrijden, en ff tuuteren... Dan zie je me vat wel hehe ;)
 
Nog iemand naar de Truck Tour Tilburg geweest? We hebben zelf meegedaan als verkeersbegeleider. Het was een onvergetelijke dag. Enkele MF'ers gespot (zie daarvoor bestemde topic).

DSC00386.JPG
 
Ook meegereden als begeleider. Heerlijk weer. Alleen een tikje slordig dat colonne 1 hopeloos verkeerd reed 'smiddags.


Tom
 
ik rij ook regelmatig in/rond tilburg. Nog geen mf stickers gezien.
En de spinder, ik rij er wel eens overheen maar nog nooit daar gestopt.
Ik weet nie maar ik met mijn ER-5 tussen al die racers voelt (nog) niet zo goed, misschien in de toekomst. Wie weet.
full
 
Ja ik heb wel wat motoren gezien hehe, incl. een bepaalde GSX1100 haha :)

Maar ja, gek gaan zitten doen in je auto schiet niet op natuurlijk ;) ( ze zijn hier langs gekomen, maar moest weg. Schoonpa werd 75 dus ook feest )



Ik zal toch ook eens die MF stickers bestellen, dan zien we wel wie mij ziet rijden in en om Tilburg hehe... 8-)
 
ik rij ook regelmatig in/rond tilburg. Nog geen mf stickers gezien.
En de spinder, ik rij er wel eens overheen maar nog nooit daar gestopt.
Ik weet nie maar ik met mijn ER-5 tussen al die racers voelt (nog) niet zo goed, misschien in de toekomst. Wie weet.
(Afbeelding)

Gewoon er bij komen staan! Staan ook wel sjopperts tussen hoor, en soms ook een SM ;) Gaat gewoon om de gezelligheid en niet om wat voor motor je hebt of hoe je rijdt :) al denken sommige dat wel

Ik rij zelf ook regelmatig rond in Tilburg, maar dan op een Husqvarna SM. Rij de helft van de tijd over zandpaden en de andere helft over asvalt :)
 
Ook meegereden als begeleider. Heerlijk weer. Alleen een tikje slordig dat colonne 1 hopeloos verkeerd reed 'smiddags.


Tom

Hahaha, dat had ik nog niet gehoord. Het viel me wel op hoeveel motoren er helemaal heet liepen, doordat ze te lang langzaam moesten rijden in de Blaak en vlak voor het eindpunt. Aangezien ik geen temp.meter heb op mijn fiets, heb ik nog heel even overwogen om preventief langs de kant te gaan staan, maar onze GSX heeft het perfect volgehouden. Er reed er eentje voor mij, die gewoon met een rokende en knallende motor door bleef rijden.

Ja ik heb wel wat motoren gezien hehe, incl. een bepaalde GSX1100 haha :)

Maar ja, gek gaan zitten doen in je auto schiet niet op natuurlijk ;) ( ze zijn hier langs gekomen, maar moest weg. Schoonpa werd 75 dus ook feest )



Ik zal toch ook eens die MF stickers bestellen, dan zien we wel wie mij ziet rijden in en om Tilburg hehe... 8-)

Yep, dat zullen wij wel zijn geweest. Hahaha...

...oh ja, nog even een paar foto's:
DSC00381.JPG


DSC00379.JPG


 
Gewoon er bij komen staan! Staan ook wel sjopperts tussen hoor, en soms ook een SM ;) Gaat gewoon om de gezelligheid en niet om wat voor motor je hebt of hoe je rijdt :) al denken sommige dat wel

Ik rij zelf ook regelmatig rond in Tilburg, maar dan op een Husqvarna SM. Rij de helft van de tijd over zandpaden en de andere helft over asvalt :)

Ik zal eens een keertje komen kijken. Zijn er speciale tijden/dagen, of gewoon op goed geluk komen?
 
Woon zelf in de buurt van het Paletplein en maak zo af en toe de buurt onveilig met mijn rode Fazer. Met natuurlijk een MF sticker.

Misschien is het leuk om met z'n alle eens iets af te spreken / binnenkort naar de megameeting van MF te gaan.
 
Woon zelf in de buurt van het Paletplein en maak zo af en toe de buurt onveilig met mijn rode Fazer. Met natuurlijk een MF sticker.

Misschien is het leuk om met z'n alle eens iets af te spreken / binnenkort naar de megameeting van MF te gaan.
Ik woon zelf naast het 2steden ziekenhuis, achter de LTS.

Lekker in de buurt hehe :)

( ja moet nog steeds die stickers bestellen...ggrr )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan