Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens ; waar zijn alle dames uit dit topic eigenlijk gebleven :?

Ik weet het niet van alle dames... maar één zat er iig in Schotland! *O*
En sinds gisteren niet meer. -O-

Met de auto gegaan want manlief heeft geen mrb en 2,5 week met iemand achterop rijden, thanks but no thanks. En de auto bleek in dit geval wel erg comfortabel want het was echt zeikweer. De route Lochcarron-Applecross-Torridon was inderdaad adembenemend mooi. Die ga ik zeker nog eens met de motor doen!
 
Ik weet het niet van alle dames... maar één zat er iig in Schotland! *O*
En sinds gisteren niet meer. -O-

Met de auto gegaan want manlief heeft geen mrb en 2,5 week met iemand achterop rijden, thanks but no thanks. En de auto bleek in dit geval wel erg comfortabel want het was echt zeikweer. De route Lochcarron-Applecross-Torridon was inderdaad adembenemend mooi. Die ga ik zeker nog eens met de motor doen!


Lekkere vakantie gehad zo te horen *D
 
Ik weet het niet van alle dames... maar één zat er iig in Schotland! *O*
En sinds gisteren niet meer. -O-

Met de auto gegaan want manlief heeft geen mrb en 2,5 week met iemand achterop rijden, thanks but no thanks. En de auto bleek in dit geval wel erg comfortabel want het was echt zeikweer. De route Lochcarron-Applecross-Torridon was inderdaad adembenemend mooi. Die ga ik zeker nog eens met de motor doen!

dat is dus 1 van de redenen om niet, of minder snel, naar schotland te gaan, die regen.
Wil er graag een keer naar toe, of naar ierland, maar om nou heel de week regen te hebben op de motor zie ik niet zo zitten.

iemand anders tips voor komende zomer vakantie, geen italië een keer.
Misschien binnendoor naar portugal ofzo.
 
haaj,
ja ik ben er ook nog. heb het alleen erg druk, dus weinig tijd om te reageren :S en nu is het weer er ook niet altijd naar geweest om af te spreken om te gaan toeren he :]
Verder ingescheurde enkelbanden, dus echt feest was het niet -O-
Maar.... we zijn er dus nog.
Zag dat de Mega Meeting goed geweest was? Ben wel ernstig jaloers :9~
 
altijd al een bimota willen hebben ;)
[imgat]
full
 
dat is dus 1 van de redenen om niet, of minder snel, naar schotland te gaan, die regen.
Wil er graag een keer naar toe, of naar ierland, maar om nou heel de week regen te hebben op de motor zie ik niet zo zitten.

iemand anders tips voor komende zomer vakantie, geen italië een keer.
Misschien binnendoor naar portugal ofzo.

Schotland of Engeland is prima te doen in eind mei, juni, juli en augustus ook nog wel denk ik. Het regent er ongeveer evenveel als hier en in dezelfde maanden. Het soort weggetjes maakt het wel waard om het risico op regen te nemen... Maar Ierland heeft baggerslecht wegdek dus doe dat maar niet. Gaten in de weg groter dan die in de Wandelboslaan!
 
Schotland of Engeland is prima te doen in eind mei, juni, juli en augustus ook nog wel denk ik. Het regent er ongeveer evenveel als hier en in dezelfde maanden. Het soort weggetjes maakt het wel waard om het risico op regen te nemen... Maar Ierland heeft baggerslecht wegdek dus doe dat maar niet. Gaten in de weg groter dan die in de Wandelboslaan!

ja, schotland lijkt me heel mooi, we hebben nog effe de tijd.
We zien wel wat het word.
Is die overtocht met de boot goed te doen?
 
ja, schotland lijkt me heel mooi, we hebben nog effe de tijd.
We zien wel wat het word.
Is die overtocht met de boot goed te doen?


afgelopen juli 2200km gereden in 7 dagen schotland, 1 dag een bui gehad, meerdere dagen lekker zonnetje, 1 dag echt warm.

overtocht ijmuiden newcastle, savonds weg smorgens aankomen en uitgerust opstappen en gaan...met je nieuwe.....

aanrader.
 
quote:
rubberduck33 schreef op 28 september 2007 @ 21:23:
ja, heb er ook 1 gespot.
was afgelopen maandagmorgen 24 september , ja ik weet het, beetje laat, maar had niet eerder beschikking over internet.
zat de hele week met me truckie in zwitserland.

gespot in Tilburg, 06:10 uur Bij de Hornbach.
Ik reed de reeshof uit, zat op me 400 vfr fiets, hij was nog koud, je zat vlak achter mij, na stoplichten ging je mij voorbij.
reden samen richting Hornbach, daar bij stoplicht sprak ik je aan en riep, U is gespot.
je gaf me nog een hand, heb nog nooit iemand zo blij gezien om 6 uur.
je kenteken was ML-18- **
ik dacht op een rode suzuki, het was nog vroeg dus sorry als ik het verkeerd heb.
je trok aardig aan het gas richting coca cola, daar ging jij eraf.
ik ging door naar dongen, truck halen om te werken.



Da Was Ik !!!

Sorry dat ik zo blij overkwam , .........
Ben ik meestal wel vrij Happy als ik weer op mijn GS-je zit.
Thnx any way voor de spot! :}

Enne het is toch maar 34 Kw hoor..... 8-)

Jippie 2e keer gezien dus *O*
 
Reed jij daar ook niet afgelopen zondag rond 17:00, kwam ook een racer 400cc naast me staan naast de stoplichten die me vriendelijk groette!?
 
Reed jij daar ook niet afgelopen zondag rond 17:00, kwam ook een racer 400cc naast me staan naast de stoplichten die me vriendelijk groette!?

ja da was ik, jij had geen mf stickert achterop.
was ook bij de hornbach.
goh nou lijkt het net of ik elke dag bij de hornbach rondrijd.
 
ja, schotland lijkt me heel mooi, we hebben nog effe de tijd.
We zien wel wat het word.
Is die overtocht met de boot goed te doen?

Ja echt wel , met de motor heb ik de overtocht Ijmuiden-Newcastle in mei ook gedaan en dat was zeker leuk. Eerst verzamelt iedereen om de boot op te gaan en kun je lekker motoren kijken. Daarna die boot oprijden en niet vergeten om je motor enorm goed vast te zetten, dan slaap je beter. En dan zit het op de boot in de bar ook nog eens helemaal vol met de andere motorrijders dus gezelligheid gegarandeerd. En je komt 's ochtends uitgerust aan en dezelfde dag nog rij je makkelijk de Highlands in, of in mijn geval de Yorkshire Dales. Er waren nu in september helaas een stuk minder motoren om naar te kijken!

Vanavond ff mijn motor op halen dan kan ik morgen weer lekker rijden. Is de Hornet al weer aan rijden toe of staat ie nog in het droogdok? Balen dat je was gevallen, maar je bent er zelf gelukkig niet al te slecht vanaf gekomen begrijp ik. Hoe kwam het nou dat je van de weg af was geraakt?
 
zal toch eens over nadenken, om naar schotland te gaan.

hornet staat nog in tilburg, als het goed is, is de expert geweest.

m'n bagage was los geraakt, wou het een beetje terug stoppen en daarna stoppen.
tijdens het terug stoppen stuurde ik richting berm.
gewoon stom, had gelijk moeten stoppen.
maarja, volgende keer beter he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan