wie rijd er rond met een hurric supersport alluminium

ik heb een hurric supersport alluminium in bestelling , en nu zou ik graag willen weten wie er een op zijn bike heeft liggen en er tevreden over is, ik rij zelf een R1 en het mooist is als er ook mensen reageren die ook een 1000 hebben, ik heb al wel op you tube geluisterd maar het geluid is nogal vervormd vindt ik, daarom zou ik het liefst even willen komen luisteren naar het geluid en hoe het er uit ziet.
 
ik heb op you tube een filmpje gezien van een yamaha R1 met de supersport, zowel met killer als zonder killer, bij dit filmpje klinkt het mooi, het is een R1 met duits kenteken, als ik de hurric eronder heb liggen laat ik wel even weten wat ik ervan vindt , als het goed is krijg ik hem ongeveer 30 juni.
 
Ik heb er ook een op mijn CBF600SA. Geeft een stuk rauwer geluid zonder dB-killer. Met de killer is er niet veel verschil met de originele uitlaat.
Montage is goed te doen, beugeltje doet wat iel aan maar doet al ruim twee jaar zijn werk. Overigens wordt hij de laatste maanden wel wat luider, zal wel met de demperwol te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan