Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had met fcr , is eraf want kon veel beter. Gelijk maar injectie erop.Niels,
Heb jij die max met keihin fcr?
Ik heb een setje 39fcr voor mn fzx, NOS moet op mn bakker gsx
Kweenie hoor maar klik eens op www.saarloos.net danmag ik 'm eens zien
ligt eraan hoeveel HP extra, tis een soort chemische turbo
Wéér een topic over NOS, moeten we wéér alles uit gaan leggen, moeten we wéér vertellen dat we er allang mee reden vóór die zeik "Fast & Furry-Arsed"-film uitkwam, moeten we wéér uit gaan leggen dat het niet slecht is voor je blok zolang je je blok onderhoudt zoals het hoort ( constant te hard rijden is ook "slecht voor je blok" ), moeten we wéér uitleggen dat het ècht in één klap véél harder gaat, moeten we wéér .....................nou ja, je snapt het wel
[edit]Net ff zoekfunctie via Google gebruikt op NOS op MF, lachen: topics met dezelfde vragen vanaf zo ongeveer 2003 [/edit]
Nitromethaan is serieus spulNee joh, een paar newbies motte maar gaan google'n
Niels heb goeie dingen gedaan, dat wil ik wel eens van dichtbij zien.
Zelf maak ik al tig jaar racemotoren voor autos, heb meer met nitromethaan gehaald dan N2O
Alles kan kapot.kan je nog lang doen met zo'n bus NOS?
Nee joh, een paar newbies motte maar gaan google'n
Niels heb goeie dingen gedaan, dat wil ik wel eens van dichtbij zien.
Zelf maak ik al tig jaar racemotoren voor autos, heb meer met nitromethaan gehaald dan N2O
Wéér een topic over NOS, moeten we wéér alles uit gaan leggen, moeten we wéér vertellen dat we er allang mee reden vóór die zeik "Fast & Furry-Arsed"-film uitkwam, moeten we wéér uit gaan leggen dat het niet slecht is voor je blok zolang je je blok onderhoudt zoals het hoort ( constant te hard rijden is ook "slecht voor je blok" ), moeten we wéér uitleggen dat het ècht in één klap véél harder gaat, moeten we wéér .....................nou ja, je snapt het wel
[edit]Net ff zoekfunctie via Google gebruikt op NOS op MF, lachen: topics met dezelfde vragen vanaf zo ongeveer 2003 [/edit]
Nou kijk.................................. , bijna ingetraptleg eens uit dan...
Ja maarrrrrrrrrr...........hoe lang doe je nou met zo'n flesje En is het niet slecht voor je motorblok Hoe hard kan'ie dan topsnelheid Waar kun je zo'n flesje dan vullen Moet je ook echt van die blauwe Neon onder je motor vóór je met LachGas mag rijdenVoor Max
How Does Nitrous Oxide Work?
There are three points. First, nitrous oxide is comprised of 2 parts nitrogen and one part oxygen (36% oxygen by weight). When the nitrous oxide is heated to approximately 572F (on compression stroke), it breaks down and releases its load of extra oxygen, However, it is not this oxygen alone which creates additional power, but the ability of this oxygen to burn more fuel. By burning more fuel, higher cylinder pressures are created and this is where most of the additional power is realized. Secondly, as pressurized nitrous oxide is injected into the intake manifold, it changes from a liquid to a gas (boils). This boiling affect reduces the temperature of the nitrous to minus 127 Degrees F. This "cooling affect" in turn significantly reduces intake charge temperatures by approximately 60-75 Degrees F. This also helps create additional power. A general rule of thumb: For every 10 Degrees F. reduction in intake charge temperature, a 1% increase in power will be realized. Example: A 350 HP engine with an intake temperature drop of 70 Degrees F, would gain approximately 25 HP on the cooling affect alone. The third point, the nitrogen that was also released during the compression stroke performs an important role. Nitrogen acts to "buff or damper" the increased cylinder pressures leading to a controlled combustion process and better slower heat release.