Wie rijden allemaal VFR400R??

dre7

Die hard MF'er
20 apr 2004
267
0
Leeuwarden
Wie rijdt er op een VFR400R?

Lijkt mij leuk om te kijken hoeveel VFR's er zijn en wat voor VFR's.
Graag een foto erbij plaatsen als je die hebt.

Gr. Dré


(Afbeelding)
 
ik (af en toe)

82738
 
voor de geintresseerden, dat was mijn oude :P


:)
bas, komt zaterdag een nieuw voorbandje op en setje remblokken, weer een stapje verder, en ik zou hem dringend moeten wassen, heb jij geen tijd :) :) :+
 
Laat maar, ik had even niet in de gaten dat jij het was. Bij het VFR forum gebruik je een andere naam. Blijkbaar was ik nog niet echt wakker.
Mijn excuses Tom.

Gr. Dré
 
Niet erg,

Tom (de naam)was al bezet op dit forum dus moest ik maar een andere naam verzinnen.

Mier V4 rijdt op de 400 en ik op de 750, maar goed gezien Dré!
 
:)
bas, komt zaterdag een nieuw voorbandje op en setje remblokken, weer een stapje verder, en ik zou hem dringend moeten wassen, heb jij geen tijd :) :) :+

de tandenborstels en wattenstaafjes liggen klaar! ;)
 
Mijn vrouw heeft ook een VFR 400R en dan dus de NC30 van 93.
FOTO???? Hoe motda?

Ik heb hem wel gespoten ivm een lichte schuifschade, hij is nu dus diamant zwart met antraciet wielen en onderkant kuip.

3 mei knalt ze er mee over het circuit van Zolder (Strak in't leer) :9
 
:)
bas, komt zaterdag een nieuw voorbandje op en setje remblokken, weer een stapje verder, en ik zou hem dringend moeten wassen, heb jij geen tijd :) :) :+

KC, heb jij de begrenzingen uit die VFR gehaald en zo ja wat ben jij van plan daarmee te gaan doen want ik moet mijnes afvoeren en ik ben arme student O-) en Nederlander natuurlijk })
 
KC, heb jij de begrenzingen uit die VFR gehaald en zo ja wat ben jij van plan daarmee te gaan doen want ik moet mijnes afvoeren en ik ben arme student O-) en Nederlander natuurlijk })


je bedoeld het 25 kW setje? ja dat heb ik eruit gehaald maar zat zodanig gemonteerd dat ik genoodzaak was de stalen bussen af te zagen van de gas schuiven, met andere woorden ik heb geen setje voor je liggen, waren gewoon stalen buisjes van een bepaalde lengte die de gas schuif blokkeren tot een bepaalde hoogte, is niet echt 100 % 25 kW denk ik, staat ook niet op kenteken. dus helaas.... ik kan je niet verder helpen.

gr van kc
 
Hier ook een VFR400R rijder :) . De NC24.

Na een schuiver weer helemaal opgeknapt:

full


In mijn onderschrift staat een link naar de foto van de schade...
 
je bedoeld het 25 kW setje? ja dat heb ik eruit gehaald maar zat zodanig gemonteerd dat ik genoodzaak was de stalen bussen af te zagen van de gas schuiven, met andere woorden ik heb geen setje voor je liggen, waren gewoon stalen buisjes van een bepaalde lengte die de gas schuif blokkeren tot een bepaalde hoogte, is niet echt 100 % 25 kW denk ik, staat ook niet op kenteken. dus helaas.... ik kan je niet verder helpen.

gr van kc

Hmm dus die restricties eruithalen is nog niet zo makkelijk, noujah zie ik over een maandje of vier wel iig bedankt.
 
ik heb er ook 1 :9 een nc24 :P
fotootje zit erbij, maar denk niet dat ie lang zo zal blijven })
 
Terug
Bovenaan Onderaan