Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

magnamannetje

MF veteraan
14 feb 2005
2.333
1
Hallo allemaal 6,5 geleden heb ik het eerste topic geopend op MF.

Hallo wie rijden er allemaal een Honda Magna ?

Inmiddels hebben wij daar 100 pagina,s vol met leuke enthousiaste reacties en mooie foto,s.
Er zijn veel kenners aanwezig en als iemand een probleem,vraag,idee of wat dan ook heeft altijd is er altijd wel iemand met een antwoord.
Kortom het is een heel leuk stukje op MF geworden,iedereen dank daarvoor en uiteraard ook de crew van MF bedankt dat dit mogelijk is.

Dus gaan we vrolijk verder hier in deel 2

Alle types Magna,s zijn welkom in dit Topic,en uiteraard ook iedereen die geen Magna heeft maar daar wel enthousiast van is *O*

In het bijzonder wil ik ook Magnamaniac bedanken voor de vele nuttige tips in het vorige topic,ook al heb je momenteel geen magna jou kennis is onmisbaar voor velen.

Zoals jullie weten rij ik een Magna VF 750c maar ben ik ook een grote fan van een ander type Magna ;)

Vandaar dat ik deze foto plaats in de begin post :P




full


Wederom veel plezier hier :}


Groeten Magnamannetje
 
Laatst bewerkt:
Eeeh mannen hier gaat de trouwerij plaatsvinden,we hebben het einde van de zomer 2012 in gedachten.


full



Enneh uiteraard zijn andere motoren ook welkom,ook ratbikes :+

Is overigens een ontzettende mooie omgeving voor een toertocht !


Groeten Magnamannetje.
 
Laatst bewerkt:
Eeeh mannen hier gaat de trouwerij plaatsvinden,we hebben het einde van de zomer 2012 in gedachten.


[afbeelding]


Enneh uiteraard zijn andere motoren ook welkom,ook ratbikes :+

Is overigens een ontzettende mooie omgeving voor een toertocht !


Groeten Magnamannetje.


Present :P

Gelukkig ben ik nog welkom met mijn Beemer :9~

Groet Wimis :W
 
8-) Geweldig om te lezen maar betekend niet dat ik ergens in de zomer op jullie feesie kan komen :N

Gelukkig zie ik dat er meerdere meelezen en reageren........ dat stemt weer goed.

:+

:+

Zodra ik de datum weet laat ik het weten,lijkt me geweldig om met een stoet motorrijders van huis naar gemeentehuis te vlammen :9

:P
 
Eeeh mannen hier gaat de trouwerij plaatsvinden,we hebben het einde van de zomer 2012 in gedachten.


[afbeelding]


Enneh uiteraard zijn andere motoren ook welkom,ook ratbikes :+

Is overigens een ontzettende mooie omgeving voor een toertocht !


Groeten Magnamannetje.
Zover vooruit maak ik m'n plannen meestal nog niet. Maar als Ex-magnarijder en nog steeds liefhebber blijf ik het topic toch wel volgen, dus tegen die tijd worden we er vast wel weer aan herinnerd. ;)
 
present!

en een fototje van mijn Magna:
100_3149.jpg


en daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren. tank en achterspatbord worden opnieuw gespoten. Er komen andere uitlaten op (allemaal deze winter)
 
Laatst bewerkt:
Eeeh staat niet verkeerd Sternotherus :}

Zeker als het daarlijk mooi gespoten is,is er nog een mogelijkheid om het zadel wat vloeiender over te laten lopen op het spatbord ?
De paarse kleur vindt ik overigens prachtig :9~

Groeten Magnamannetje.
 
Ik heb ook een Magna, nog ff kijke hoe ik een foto ervan op internet ken zetten

mvg Alex
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Ik heb net mijn rijbewijs gehaald en ben nu naar een Honda Super Magna aan het kijken (op aanraden van mijn instructeur). Nou heb ik op wikipedia gelezen dat dit model in 1987 en 1988 gemaakt is en een cilinderinhoud van 750cc heeft. Op Marktplaats staan er ook een aantal die beweren een Super Magna te verkopen met 700cc (met wel allemaal die 4 kenmerkende uitlaten en het massieve achterwiel). Is Wikipedia hier fout, hebben die verkopers een fout gemaakt of word ik hier 'opgelicht'?

En dan nog een vraag over de motor in het algemeen: is het een beetje aan te bevelen voor een beginnend rijder (A onbeperkt uiteraard)?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
CedricB, de modellen uit 1987 die voor de amerikaanse markt bestemd waren zijn allemaal 700cc (zo ook de mijne) dit klopt gewoon en merk je qua vermogen niets van.

In principe is dit mijn tweede motor geweest maar heb mijn eerste motor maar een aantal maandjes gebruikt. geen gekke dingen mee gehad. enige wat mischien wel een beetje wennen is vergeleken met je lesmotor is dat je een stuk lager zit en als je stil staat dat hij best zwaar is. (als hij over zijn zwaartepunt heen is ga je hem niet tegen kunnen houden haha, is me al 2 keer overkomen :P) maar daar wen je vrij snel aan. zo lang je aan het rijden bent is het een heerlijke rit zonder verrassingen en met heerlijke bochtjes.

Dit is uiteraard mijn ervaring. niets kopen zonder eerst een stukje te rijden zou ik zeggen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan