Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb weer wat. Behalve dat er wat olie lekt langs de pakking van de kleppendeksel die wel makkelijk op te lossen is, heb ik ook een lekkage bij de onderste kopbout van cilinder 4(rechtsvoor). Volgens mij is dit de toevoer van de olie. Hoe kan dit gebeuren? Bouten zitten goed vast. Ga er straks nog wel even met een momentsleutel overheen maar snap t gewoon niet. Foto:

 
Heb de bouten even aangedraaid op 47NM. Kijken of het verschil maakt. Verder nog even de kleppendeksel achter eraf gehad en de pakking vervangen ivm een lichte lekkage die zorgde voor een mooi windspoor op mn zijkap/broek. Morgen testen. Nu werken
 
Ik heb weer wat. Behalve dat er wat olie lekt langs de pakking van de kleppendeksel die wel makkelijk op te lossen is, heb ik ook een lekkage bij de onderste kopbout van cilinder 4(rechtsvoor). Volgens mij is dit de toevoer van de olie. Hoe kan dit gebeuren? Bouten zitten goed vast. Ga er straks nog wel even met een momentsleutel overheen maar snap t gewoon niet. Foto:
[~[url="http://i4.photobucket.com/albums/y114/richarddroge/20131030_142602_zps93780248.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ik snap het ook niet. Ik ben aan het denken wat de route is van de olie in de kop. De olieleiding van onderuit splits zich in tweeën. De ene gaat de achterste koppen in, de andere de voorste. Onder het kleppendeksel word de leiding weer in 4en geplitst, richting de nokkenashouders.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de olie voor de smering van de nokkenassen, via de koppakking en de draadstangen, onder de dopmoer uitkomt?

Of bedoel je dat niet?
Ik snap het in elk geval ook niet :?
 
Ik heb een berichtje via MF en een mailtje nr de crew gestuurd, gaat wel goedkomen slapen uit denk ;)

Onderwijl gewoon hier maar verder, tot deel weer 3 open is.

Groeten Magnamannetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan